Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Andre dietter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Mat fra spisdegslank.no? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=27928)

Ladybug 03-09-09 23:57

Mat fra spisdegslank.no?
 
Er det noen som har prøvd ferdigmåltidene fra spisdegslank.no?
Smaker det ok mon tro...og er det passelige porsjoner? Kjekt å ha på ekstra hektiske dager, elle rikke noe å satse på?

Flott om noen som har testet dette, tar seg tid til å svare! :blomster:

Rosekinn 05-09-09 19:09

Sv: Mat fra spisdegslank.no?
 
Heisann!

jeg har prøvd mat fra spisdegslank.no. Jeg er godt fornøyd med de. Var veldig greit når jeg skulle begynne med lavkarbo. Maten var god, enkelte ting var bedre, etter smak og behag sikkert:) Klart det koster en del, men det er genialt å ha noe liggende i fryseren som man kan ta fram og putte i mikroen. Jeg bestiller brød derfra no + noen frysevarer som jeg har liggende. Veldig kjekt!

De har utleveringer mange plasser i norge no. Her i trondheim leverer de hver 14. dag. Sist så ble det noe kluss med bestillinga mi og de hadde ikke med noen esker med mat til meg oppover. Men de ringte dagen etter og sa at de kjører en ekstra tur til trondheim bare pga meg. Det setter jeg pris på! Så bare skryt fra min side!

Gerd 05-09-09 19:26

Sv: Mat fra spisdegslank.no?
 
Et lite tips:

Når du lager middager selv, lag store prsjoner og frys ned i porsjonsformer. Bruk plastformer til det som kan taes i mikroen eller skal i kjele. Og aluminiumsformer til det som skal varmes i stekeovnen.

Fnutte 05-09-09 19:46

Sv: Mat fra spisdegslank.no?
 
Jeg startet med maten fra spisdegslank.no jeg også, men jeg synes hjemmelaget mat smaker best.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 765258)
Et lite tips:

Når du lager middager selv, lag store prsjoner og frys ned i porsjonsformer. Bruk plastformer til det som kan taes i mikroen eller skal i kjele. Og aluminiumsformer til det som skal varmes i stekeovnen.

Så nå gjør jeg som Gerd istedenfor. Er jo ikke så stor forskjell om man lager litt større mengde middag. Nå har jeg litt av hvert av ferdig mat i porsjonsplastbokser i fryseren. Plukker med meg det jeg har lyst på om morgenen og da er det ferdig tint og klar for oppvarming når jeg skal spise lunsj..... Enkelt og greit. :D

Carisma 05-09-09 20:11

Sv: Mat fra spisdegslank.no?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 765258)
lag store prsjoner og frys ned i porsjonsformer. .

Jegh ønsker meg større fryser jeg *sukk* Funker desverre ikke så bra med kombiskap bare... :o

marithja 05-09-09 22:54

Sv: Mat fra spisdegslank.no?
 
Jeg har brukt spisdegslank mat i 6 uker nå og er kjempefornøyd! Har gått ned 8 kilo, sist nå besilte jeg bare brød og noen lunsjretter, siden det er det jeg synest er vanskeligst å ordne selv....maten er kjempegod og du får ett kick av å gå ned så mye så fort- men som sagt, nå skal jeg legge over til å klare meg selv, for man kan jo ikke spise den maten resten av livet- man MÅ lære å ordne seg selv....:) Men som en introduksjon til lavkarbo livsstilen er det genialt....


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:36.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no