Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Den store tips-tråden (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=37309)

Pruttilutt 12-10-10 17:12

Den store tips-tråden
 
Tenkte starte en tråd hvor vi kan slenge inn hverdagslige tips for å unngå feller eller andre skumle saker, uansett diett eller slikt. :)

Jeg begynner liksågreit;
Det beste tipset til uansett diett eller ei; drikk NOK vann i løpet av en dag, så blir avføringen bedre. (Og du slipper føle du må ha plaster i baken:D)

Kanutten 12-10-10 17:38

Sv: Den store tips-tråden
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 947184)
Tenkte starte en tråd hvor vi kan slenge inn hverdagslige tips for å unngå feller eller andre skumle saker, uansett diett eller slikt. :)

Jeg begynner liksågreit;
Det beste tipset til uansett diett eller ei; drikk NOK vann i løpet av en dag, så blir avføringen bedre. (Og du slipper føle du må ha plaster i baken:D)

:lol: Unnskyld! Ikke meningen å le, jeg bare så for meg ting.. :o

bærrgen 12-10-10 17:53

Sv: Den store tips-tråden
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt (Innlegg 947184)
......Og du slipper føle du må ha plaster i baken

Tanken for tråden er kjempegod. Men jeg lurer fælt på hvordan det føles å ha plaster i baken.... aldri vært borti det problemet :rolleyes:

Pruttilutt 12-10-10 19:57

Sv: Den store tips-tråden
 
Hihi.

Et annet godt tips for å fjerne plastlukten av vannkokeren mottas med takk!

shaya 12-10-10 21:10

Sv: Den store tips-tråden
 
Jeg pleier og ha vakkre tynne damer på bakgrunnsskjærmen min,jeg har og venner som sier stopp når jeg tyr til meg andre ting som ikke inngår i diett.

Men motivasjon er ganske viktig, det hjelper meg ganske mye og ha mye grønt i kjøleskapet og bli ''minnet'' på att jeg går på diett. jeg trener ikke stort mye, har prøvd et par ganger, det begynner med att jeg er veldig motivert i 2 dager og kanselerer hele greia, men jeg prøøøøver og vere liitt aktiv fra tid til tid. men det har nå gått helt fint med dietten min syns jeg uten og trene.

nå er det mange måneder siden jeg gidd på dietten, men denne veka var jeg starta igjen og vil ned på 60, og det som har hjelpt me før er og lage det GODT til og ikke bare lage til noe som er sunt men som ikke smaker godt, få det til og se fint og fargerikt ut og få det til og smake godt.

jeg er avhengig av sjokolade og brus og diverse godt, dette spiser jeg hver dag så og si men no når dietten er på igjen blir det slutt på det, det er uuuutrulig vanskelig i starten : ( men etter 3-4 dager så glømmer jeg alt som heter sjokolade og godis og brusen erstatter jeg med pepsi max. dette gjore jeg sist jeg gik på dietten, jeg drakk mye pepsi max og det viste seg ikke å stoppe dietten :D:D

Storfornøgd med denne dietten og håper på mye gode ide deling framover, jeg har nå bestemt att jeg skal ihvertfall ned 7 kg til julaften så ideer er bare fint og få :D

takk så lenge **Munndiare**

Nupsida 12-10-10 21:20

Sv: Den store tips-tråden
 
Mitt tips for dagen, prøv ostesmørbrød-vafler, de er himmelske <3

Nei, nå! 12-10-10 21:35

Sv: Den store tips-tråden
 
Lørdag ettermiddag er en typisk "snop-tid" for meg (og resten av familien), så sist lørdag da de andre fant fram godteriet gikk jeg og la meg i badekaret med deilig varmt vann og en olje med godlukt. Da følte jeg at jeg også fikk helgefølelese og "belønning", uten å stappe i meg ulumskheter ;) (mesteparten av godteriet var dessuten oppspist når jeg kom ut av badet, så slapp jeg å "få det i trynet"). Hvis man ikke har badekar, kan man sikkert unne seg en annen form for selv-pleie eller belønning, en varm dusj etterfulgt av en god fuktighetskrem eller deromkring. Litt luksus, rett og slett.

(PS! Jeg gleder meg til det blir litt mer vann og litt mindre av meg i badekaret..:boat: )

Nupsida 12-10-10 21:38

Sv: Den store tips-tråden
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nei, nå! (Innlegg 947327)
Lørdag ettermiddag er en typisk "snop-tid" for meg (og resten av familien), så sist lørdag da de andre fant fram godteriet gikk jeg og la meg i badekaret med deilig varmt vann og en olje med godlukt. Da følte jeg at jeg også fikk helgefølelese og "belønning", uten å stappe i meg ulumskheter ;) (mesteparten av godteriet var dessuten oppspist når jeg kom ut av badet, så slapp jeg å "få det i trynet"). Hvis man ikke har badekar, kan man sikkert unne seg en annen form for selv-pleie eller belønning, en varm dusj etterfulgt av en god fuktighetskrem eller deromkring. Litt luksus, rett og slett.

(PS! Jeg gleder meg til det blir litt mer vann og litt mindre av meg i badekaret..:boat: )


Å, det var jo ett godt tips :) Kanskje jeg skal ta meg en tur i badekaret i helga :)

marjusen 13-10-10 10:29

Sv: Den store tips-tråden
 
Jeg VIL også ha badekar. *surve*

Blir liksom ikke det samme å stå i en dusj nei:( Sku hatt ett hjørnekar med masse bobler jeg. Og ett glass rødvis. Og litt musikk. Også kan samboern min komme inn etter en times tid;) hehehe

mega 13-10-10 22:33

Sv: Den store tips-tråden
 
Jeg lager meg gele av fun saft, og her har man mange variasjoner, kjøper gelatinPULVER (mye greiere å holde på med) :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:02.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no