Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Er M lavkarbo? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44227)

Titti 19-05-11 22:02

Er M lavkarbo?
 
Fikk nettopp høre at man kan spise M hvis man går på lavkarbo. Stemmer dette? :confused::confused::confused:

Gerd 19-05-11 22:08

Sv: Er M lavkarbo?
 
slike sjokoladekuler???

kennygirl 19-05-11 22:10

Sv: Er M lavkarbo?
 
Hvis det er den sjokoladen med nøtter inni du mener er det IKKE lavkarbo...
De er jo fulle av sukker...

Bøtt 19-05-11 22:11

Sv: Er M lavkarbo?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1110856)
slike sjokoladekuler???

:lol: sjokoladekuler på hjernen i dag:lol:

Hm..merkelig at vanlig M skal være lavkarbo men jeg vet ikke har aldri sjekka på den pakken.

Titti 19-05-11 22:11

Sv: Er M lavkarbo?
 
Ja...høres helt rart ut, men hørte om en som gikk på Easylife som kunne spise dette, sikkert i moderate mengder da, men alikevel...

Titti 19-05-11 22:12

Sv: Er M lavkarbo?
 
Mulig det ikke er direkte lavkarbo, men at det ikke er det verste man kan spise...sjokoladetrekket er jo mørk sjokolade og ganske tynt og det er jo nøtter inni...

Gerd 19-05-11 22:12

Sv: Er M lavkarbo?
 
det er jo sukkerholdig sjokolade. Ikke mye lavkarbo nei.

bigmum 19-05-11 22:18

Sv: Er M lavkarbo?
 
Det er ikke lavkarbo, men Fedon har uttalt at HVIS man MÅÅÅ ha sjokolade, så er M et av de bedre alternativene, fordi de inneholder en nøtt , og ikke er REN sjokolade. Han har sagt det sammen om marsipan, ettersom det inneholder mye nøtter og derfor mindre sukker/mel.... Men det er IKKE å anbefale på lavkarbo:)

Livsglede 19-05-11 22:21

Sv: Er M lavkarbo?
 
Hvorfor ikke lage wanna be M da, smelt sjokolade ( den sukkerfrie) og ha i peanøtter, samme med wanna be smash..... baconcrips og sjokolade. Utrolig godt med litt salt og søtt sammen.

Titti 19-05-11 22:35

Sv: Er M lavkarbo?
 
Ja, lett å lage noe lignende selv, men da skjønner jeg...

Huldr 19-05-11 23:00

Sv: Er M lavkarbo?
 
Jeg har også lest at M er et godt valg mht snop på Lindberg :ja: Med måte, selvsagt! Det er ingen krise å skeie ut en gang i blant på Lindberg, men da er det bedre å gjøre det med noe som ikke har fullt så stor effekt på blodsukkeret. Ergo er M et bedre valg enn mye annet.

Han er jo mer opptatt av GI/GB enn av karbohydratinnhold, så det gir mening.

Barry Sears (Sonedietten) har faktisk en halv Snickers + en proteinkilde som godkjent "nødmåltid". Believe it or not ;)

Men nå de siste årene er det jo mange som ikke vil kalle disse diettene for lavkarbo. Det er jeg ikke enig i, men det er ikke så viktig for meg hva man kaller det. Men folk på ketogene dietter bør selvsagt ikke spise dette :)

Zalah 20-05-11 08:04

Sv: Er M lavkarbo?
 
"Sukkerfritt" har pistasjenøtter, valnøtter og cashewnøtter m sukkerfritt sjokladetrekk. Veldig gode og lovlig for noen av oss (i småååå mengder da selvsagt!)!

Titti 20-05-11 08:05

Sv: Er M lavkarbo?
 
Ja, de er gode, men vanskelig å begrense seg;)

marjusen 20-05-11 09:29

Sv: Er M lavkarbo?
 
er jo mange på lavkarbo som spiser bitte litt 70% eller høyere kakao innhold sjokolade MED sukker. Så å avslå M som lavkarbo bare fordi den inneholder sukker blir feil. Men sjokolade på en ketogen diett er det vel ikke.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no