Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål om matvarer og oppskrifter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23044)

Polly 09-01-09 23:20

Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
Skal på kalas i morgon, og vertinna lurte på om eg kunne lage med ein pastasalat. Skal vere litt fingermat og eg tenkte no å stille opp og hjelpe. Men pastasalat..... Er det nokon som har ei oppskrift som ikkje er altfor mange kh i? Veit utgongspunktet er dårleg, men får prøve å gjere det beste ut av det. Anyone?;)

luringen 09-01-09 23:47

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
Skal du lage og ha med? Lag en god salat, og sett pasta bollen ved siden av så kan de som vil ta det oppi..

Damita 10-01-09 00:07

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av luringen (Innlegg 608905)
Skal du lage og ha med? Lag en god salat, og sett pasta bollen ved siden av så kan de som vil ta det oppi..

Herregud så smart. Jeg tenkte ikke på det engang. :w00t:
*ler av seg selv*

luringen 10-01-09 00:20

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
sometimes i do amaze myself :)

Carisma 10-01-09 00:43

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
Fullkornspasta da selvfølgelig?.. :D

Lisbeth Falling 24-10-09 01:18

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
Pasta er jo uansett høykarbo...!!!

Margrethe 24-10-09 05:57

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
Jeg lager en veldig god pastasalat. Det er helt vanlig salat med salat, tomater, agurk, paprika, spirer, kikerter, reddiker, vårløk og så videre. Ofte har jeg kylling og fetaost i også. Jeg koker fullkornpasta, aller helst fullkornssommerfugler, og har pesto over denne. Når det skal serveres setter jeg pastaen i en bolle midt i en svææær bolle (jeg bruker ofte lokket av tupperwarekaketinen) og fyller med salaten rundt. Det ser fint ut, blir mindre grisete i salaten - og løser problemet ditt :D

SunnhetMedSirrup 24-10-09 10:05

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
finnes det ikke og kjøpe lavkarbo pasta? hvis det ikke smaker papp:lol:

Alkazelters 24-10-09 18:32

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
Du kan alltids lage din egen pasta. Vet det finnes noen gode oppskrifter på forumet her. Jeg laget en ganske brukbar en en gang. en Da brukte jeg hvetekim, glutemel, proteinpulver, og litt hvetemel. Blandet med vann, og kjevlet ut. Smaker ikke helt ulikt, men har ganske mange færre karbohydrater.

SunnhetMedSirrup 24-10-09 21:55

Sv: Lavkarbo pastasalat?(noen som har oppskrift?)
 
det er sant. min far har en pastaklemme jeg ga han til jul, men han bruker den aldrig.. kan jo tigge om og få prøve den med kokosmel,proteinpulver, lifrømel osv.

men om de henger sammen..

funker fiberhusk som et fint bindemiddel? :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no