Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

nilmor 14-03-11 22:48

Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hei!
Jeg tror det er endel av oss her inne som har lagt en plan for komme oss under 100 kg.
For egen del startet jeg for fire uker siden på 134,7 kg og har en vei å gå før jeg klarer å bryte den magiske 100 kg grensen.

Håper flere som vil slenge seg på, så kan vi heie på hverandre.


Lykke til, både til meg selv og til andre! :)

Anos 15-03-11 06:38

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg har kun gått på lavkarbo i 1 uke nå, har gått ned 4 kg så langt. Veier nå 109 kg, jeg vil så utrolig gjerne bryte den helvetes 100 grensen! Jeg kan ikke huske sist jeg veide under 100 kg, det er alt for maaaange år siden. Lykke til nilmor, jeg har lest en del av dine innlegg og synes du har gjort en kjempe god jobb så langt. Jeg er sikker på at vekten kommer til å bikke under 100 in no time :)

Tiril77 15-03-11 09:35

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Lykke til Nilmor.. Jeg kommer etter snart jeg også.. Akkurat nå står vekten rimelig stille. Men jeg trener spinning/Zumba/aerobic 3 dager i uka, så jeg regner med at det er fett som blir omdannet til muskler. Så forhåpentligvis raser kiloene snart av meg også ;) GLEEEDER meg til endelig å komme under den magiske 100 grensa :D:D

Antoinette6 15-03-11 11:07

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Åh ! Jeg er med ! 5 kilo igjen !

Engledans 15-03-11 13:33

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg er nystarta denne måneden, så det tar nok noen måneder før jeg er under den magiske grensa. Trenger nok masse ass kicking etterhvert.:D

Roardo 15-03-11 13:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg melder meg ut av 0,1 tonnsklubben neste mandag.

:D :D :D

Lykke til alle sammen :D

Kira71 15-03-11 14:12

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nilmor (Innlegg 1056519)
Hei!
Jeg tror det er endel av oss her inne som har lagt en plan for komme oss under 100 kg.
For egen del startet jeg for fire uker siden på 134,7 kg og har en vei å gå før jeg klarer å bryte den magiske 100 kg grensen.

Håper flere som vil slenge seg på, så kan vi heie på hverandre.


Lykke til, både til meg selv og til andre! :)

Jeg har "bare" 2 kilo igjen... men har stått her i flere måneder. Så jeg er med!

Savagedlight 15-03-11 15:01

Re: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg har allerede meldt meg ut av 0.1-tonns klubben! Startet dog på 113kg i oktober.
Lykke til alle sammen. :)

wevi 15-03-11 15:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Lykke til alle sammen!! Når jeg brøyt den grensa måtte jeg felle en tåre. Utrolig deilig å bare ha to sifre på vekta. Unner dere alle å nå den magiske grensa. :) :klem:

<insert_scary_name_here> 15-03-11 16:09

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Ikke så lenge siden jeg brøyt den grensa selv, deilig deilig :D Nådde et stort mål den dagen, og unnet meg både en ny jakke og en ny genser :) Når dere klarer det må dere skrive i denne tråden da, så skal dere få mange gratulasjoner!

Lykke til alle sammen! :heia:

ekenna 15-03-11 16:29

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
I'm in! :) Selv har jeg ca. 10 kilo igjen før vekta viser under 100, så det tar nok en stund, men gjør alt jeg kan for ikke å stresse med saken. Det kommer vel etterhvert. Lykke til alle sammen! :D

Snorkfroken76 15-03-11 18:30

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg er med! Siste uoffisielle veiing sa 120,2 så SKAL være under 120 på mandag! :) Om kroppen gjuør som jeg vil håper jeg å dukke under hundre i løpet av sommeren! Heier på oss alle!:) Og veldig motiverende å se alle som har klart det :)

Nnem 15-03-11 18:50

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Det er en lang stund til at jeg havner der, men jeg er med:)

Lykke til alle sammen:D

Antoinette6 15-03-11 19:18

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Såååå mabge hyggelige innlegg i denne tråden ! JA ! det skal bli deilig å melde seg UT av denne tråden, - men veldig hyggelig å være I den også, dah ! :)

*krysser fingre for alle sammen, - også de som er under den magiske grensen. De skal nok ikke over grensen igjen, nei ! *

Trolltika 15-03-11 19:22

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hører visst til her jeg også. Jeg kommer nok til å være her en stund, men det virker som trivelig selskap så da er det ikke så kjempefarlig ;)

Lykke til alle sammen, dette skal vi klare!

Spinnerette 15-03-11 20:52

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg er med! 10kg igjen for min del :)

Bæstemor 15-03-11 21:17

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hei.
Jeg skal også ut av den klubben, selv om jeg har et godt stykke å gå enda.Men det er veldig inspirerende å surre rundt på forumet.

Tom1402 15-03-11 23:04

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg har vært medlem i 0,1 tonnsklubben i et par år nå, men jeg startet 04.01 på lavkarbo. vekten viste da 105kg, nå etter ca 3,5 mnder har jeg nådd målet på 90kg før sommeren.

Nå er alt som går av før mai bare bonus :)

nilmor 15-03-11 23:19

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Så morsomt at mange er med å heier på hverandre!

Jeg har et mål om å komme under 0,1 tonn til 1.juni :) Men dere er jo en herlig gjeng, så jeg slutter nok ikke på denne tråen så fort!

Stå på alle sammen :goodluck:

blomsterfeen 17-03-11 21:15

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg melder meg inn!

Var på god vei til tosifret i høst, etter flere måneder med lavkarbo, men så tok livet noen gale vendinger, så i februar var jeg over 110 igjen. Har full motivasjon nå, og er godt inne i ketosen igjen og har tatt av et par kilo allerede, så jeg krysser fingrene for at det ikke skal bli helt umulig å kunne melde seg ut av denne gruppen før sommeren.

Stå på alle sammen:)

sigboh 17-03-11 22:46

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg har heldigvis kommet meg under 100 - tallet sist omgang jeg gikk på lavkarbo men vil bare si lykke til og stå på til alle dere som skal ned nå :D Vil også legge til at det er en utrolig deilig følelse og se et tosifra tall. Jeg begynte og gråte av glede når jeg så det sto 99 på vekta mi :D

malleleo 18-03-11 09:59

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
herregud som jeg gleder meg til å være under 100 kg!!! har 9,5 kg igjen!

Engledans 18-03-11 12:34

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Veiedag i dag, og jeg er en kilo nærmere målet:D. Bare 25 igjen.....:eek:

Antoinette6 19-03-11 02:37

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Åh ! Jeg gleder meg så veldig til jeg kan skrive her inne at jeg KAN melde meg ut herfra, -

Juhuuuu, folkens ! Stå på ! DETTE er intet umulig mål !

monja 19-03-11 10:57

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg skal og ut av 0,1 tonnsklubben, men det er enda noen kilo igjen. Målet mitt er å klare det på slutten av sommeren. Nå er det 5,5 kg igjen til under 120, som er det første målet mitt :)

Lykke til alle sammen!!! Dette klarer vi!
Og dere som alt har klart det - knallbra!!!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:44.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no