Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   30 minutter spasertur daglig - fram til jul (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56480)

Gerd 09-10-15 21:57

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
I går ingenting, i dag 30 min. på tredemølla :)

TrillTrall 11-10-15 13:52

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Her ble det først en tur på drøye halvannen time i området rundt hytta i går - det er satt opp postkasse med trimbok på en setervoll en passe kveldstur unna og det passer oss utmerket. :) Senere på dagen tok jeg meg en joggetur på drøye 50 min / 5 km så jeg var temmelig aktiv i går. I tillegg var det noen vedarbeide og sjekking av fuglekassene for vinteren og sånt. :) Jeg nådde med andre ord 150 min målet for uka med glans! :heia:

Anne 11-10-15 16:44

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
I dag tror jeg ikke det blir noe trim.

Kroppen er sliten etter 5 timer dugnad i går. Så da fikk jeg trimmen min. Både når det gjelder styrke og mosjon. Ble mye traving frem og tilbake fordi jeg var tilrettelegger i går.

Carisma 11-10-15 20:20

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
sykkeltur og hagearbeid/høstrydding i dag.

Miranda13 11-10-15 20:45

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Jeg har vært på hyttetur i helga og har fått dagsdosa mi (og litt mer).

Miranda13 15-10-15 22:58

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Ikke gått siden helga, men i dag klarte jeg 30 minutters kveldstur. Juba!

TrillTrall 16-10-15 06:58

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Onsdag 54 min + torsdag 45 min = 99 min så langt denne uka.

Gerd 16-10-15 09:12

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Søndag, mandag, tirsdag: 30 min. tredemølle
Onsdag: 50 minutters tur i skogen ved jobben.
Torsdag: 30 min. tredemølle.

Miranda13 16-10-15 21:01

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Uendelig lang tur i skogen med innlagt vilse i dag. Helmax :D

Miranda13 18-10-15 09:10

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
30 minutters tur i litt raskere gange enn vanlig i går kveld.

Tenk at jeg har energi til å spenne litt fra når jeg går! Kanskje jeg snart må dobbeltsjekke med tida og ikke bare gå 'runden' min :_ohmy:

Anne 18-10-15 15:22

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Jeg er på ferie og svømmer mye. Kanskje 1000 m hver dag. Herlig trim.

Miranda13 22-10-15 22:07

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Irriterende at jeg ikke klarer å strekke på bena ute i den frie luft hver dag. Men jeg har gått tur med venninne og hennes hund i dag, ingen tur i går, men en tur i forgårs.

Jeg har mulighet til å gå på morgenen, men det er så mørkt så jeg har ikke så lyst. Grusomt mye støy fra morrarushet også :(

Anne 23-10-15 06:37

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Fortsetter å svømme. Flere ganger om dagen. Helt sikkert 1000 m pr.dag.😍

Gerd 23-10-15 08:31

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Ønsker også at jeg hadde orket å kommet meg ut i naturen etter jobb, men er avhengig av å kjøre litt for å få gått tur :ja:

Men det har blitt 30 min. på tredemølla hver eneste dag :D

Miranda13 26-10-15 15:06

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1515715)
Ønsker også at jeg hadde orket å kommet meg ut i naturen etter jobb, men er avhengig av å kjøre litt for å få gått tur :ja:

Men det har blitt 30 min. på tredemølla hver eneste dag :D

Smart med den mølla, altså.

Når jeg tenker etter så syns jeg det er helt greit å gå et sted jeg skal, men å gå 'en runde' ute eller en tur, så finner jeg ikke motivasjonen. Jeg syns det er kjedelig. Og jeg må altså kjøre et stykke hvis jeg skal gå en støyfri tur i naturen, og da tar turen minst dobbelt så lang tid. Uff, som jeg sliter med dette :(

kamp 26-10-15 15:34

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
To ganger rundt sykehuset er 30 min for meg :)

Gerd 26-10-15 15:59

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Miranda13 (Innlegg 1515846)
Smart med den mølla, altså.

Når jeg tenker etter så syns jeg det er helt greit å gå et sted jeg skal, men å gå 'en runde' ute eller en tur, så finner jeg ikke motivasjonen. Jeg syns det er kjedelig. Og jeg må altså kjøre et stykke hvis jeg skal gå en støyfri tur i naturen, og da tar turen minst dobbelt så lang tid. Uff, som jeg sliter med dette :(

ja, mølla er blitt en god venn... jeg var redd det skulle bli kjedelig, men syns faktisk det er morro :D ( Har også invistert i tv på trimrommet, så da har jeg selskap :P)

Før var jeg flink til å gå en tur rett etter jobb, men det har liksom "kokt bort i kålen".....

Carisma 26-10-15 19:32

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Miranda13 (Innlegg 1515846)
Når jeg tenker etter så syns jeg det er helt greit å gå et sted jeg skal, men å gå 'en runde' ute eller en tur, så finner jeg ikke motivasjonen. Jeg syns det er kjedelig. Og jeg må altså kjøre et stykke hvis jeg skal gå en støyfri tur i naturen, og da tar turen minst dobbelt så lang tid. Uff, som jeg sliter med dette :(

Lydbok! Det er helt fantastisk, og plutselig glemmer man at man har gått langt, og øker tempoet ettersom spenningen stiger. :D

nellie 26-10-15 20:12

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
I dag ble det en lang tur på jobb. Vet ikke helt hvor langt, men ble 10.000 skritt på turen, så rundt 7-8 km kanskje.

Det er rart med skrittelleren hvor laaaang tid der tar å nå 10.000 skritt også etter det raser det avgårde.

Miranda13 27-10-15 13:54

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gerd (Innlegg 1515851)
ja, mølla er blitt en god venn... jeg var redd det skulle bli kjedelig, men syns faktisk det er morro :D ( Har også invistert i tv på trimrommet, så da har jeg selskap :P)

Før var jeg flink til å gå en tur rett etter jobb, men det har liksom "kokt bort i kålen".....

Vi mennesker er rare. Tredemølle og tv :D :D Det hadde funka supert på meg også!

På en treningssenter en gang i tida brukte jeg ellipsemaskinen og var svært opptatt av tv'n som sto på - uten lyd! Derimot var det radio på - eller masse musikk. Og jeg gikk og gikk - og følte meg kjempesprek! Jeg ble faktisk sprek altså. Kondisen ble overraskende forbedra av denne gåinga. :p

Miranda13 27-10-15 13:58

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1515855)
Lydbok! Det er helt fantastisk, og plutselig glemmer man at man har gått langt, og øker tempoet ettersom spenningen stiger. :D

Kanskje en løsning, men det er stillhet jeg ønsker meg. Har vurdert hørselvern. Jeg har noen rosa spreke ;)


Men i dag har jeg gått runden på 30 minutter. Det var bedre midt på dagen. Ikke grusomt med støy når jeg unngår morgen- og ettermiddagsrushet :D

Anne 28-10-15 07:53

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Hverdagen igang etter 14 dg med innebygd svømming og mange skritt(i forhold til vanlig)
Ca 1000 m svømming og 5000 skritt i snitt hver dag. Deilig.
Nå gjelder det å fortsette med en god trim trend her hjemme.

Anne 28-10-15 16:40

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Gått 30 min tur med hund, i mitt tempo...ikke hundens snusetempo. Han fikk et par min til å gjøre fra seg😜

Miranda13 30-10-15 09:56

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Anne (Innlegg 1515954)
Gått 30 min tur med hund, i mitt tempo...ikke hundens snusetempo. Han fikk et par min til å gjøre fra seg😜

Jeg lånte hund på onsdag og jeg gikk mye fortere enn vanlig. :eek: Også var det så moro :D En vilter valp som hadde enorme mengder energi. Jeg måtte slippe den løs. Jeg må låne den oftere.

Miranda13 02-11-15 17:31

Sv: 30 minutter spasertur daglig - fram til jul
 
Jeg får stadig gått en tur, men det blir ikke helt hver dag. I dag gikk jeg en morrarunde og funderte over å ta med meg støymåler for å sjekke hvor mange desibel morrarushet produserer. Hva skal alle disse menneskene ut å lage trafikk for? Samtidig? Er det kun for å plage folk?:mad: Akkja.

Lille Hund var til utlån i dag, så nå har vi gått en ganske lang tur sammen og en kort leketur i parken. Bikkja har tilbakelagt omtrent 50 ganger lenger tur enn meg... Rabiat hundevalp! Veldig morsom og søt.

Ny måned har starta og jeg ønsker å øke frekvensen på trimminga mi. Tipper jeg har klart å gå hver andre/tredje dag hittil, sykle til byen av og til, og trene pilates 1 time/uke i studio. Det hadde vært fint å øke alt, men jeg tviholder på at det skal være mulig å gå (homo sapiens' ur-aktivitet) en halvtime hver dag. Det MÅ være mulig - selv uten hund :rolleyes:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no