Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Kan noen.... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=3732)

Mila 16-02-05 18:27

Kan noen....
 
si meg HVORFOR jeg får lyst til å trene o.l midt på natta?? Helt merkelig.. DA har jg plutselig lyst til å trene, vaske osv... :eek: :confused:


(visste ikke helt hvor jg skulle plassere denne her... står den på feil sted så beklager jeg!:) )

Fedonisten 16-02-05 18:33

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mila
si meg HVORFOR jeg får lyst til å trene o.l midt på natta?? Helt merkelig.. DA har jg plutselig lyst til å trene, vaske osv... :eek: :confused:

NÅR på natta er det da? Sånn ca.? (tuller ikke nå altså - lurer faktisk på det)

:klem:

Mila 16-02-05 18:34

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
NÅR på natta er det da? Sånn ca.? (tuller ikke nå altså - lurer faktisk på det)

:klem:

Alt fra 12 til 3... heeelt merkelig...

snoopygirl 16-02-05 18:35

kan desverre ikke svare deg HVORFOR...mrn fikk lyst til å svare deg likevel.....må nesten le litt også:D jeg var sånn før ejg en lang periode som jeg så og si ikke spiste....jeg hadde sååå masse energi som skulle ut..så jeg sto faktisk opp midt på natta å satte avleggere,vaksa gølver.rødda ol.....det gjør jeg ikke nå.....gjeeeesp......har du for mye energi da som vil ut kansje.......kansje ikke like lyst til å gjøre noe på dagtid:) :) kansje andre kan gi deg et svar....i hope so...

Mila 16-02-05 18:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av snoopygirl
kan desverre ikke svare deg HVORFOR...mrn fikk lyst til å svare deg likevel.....må nesten le litt også:D jeg var sånn før ejg en lang periode som jeg så og si ikke spiste....jeg hadde sååå masse energi som skulle ut..så jeg sto faktisk opp midt på natta å satte avleggere,vaksa gølver.rødda ol.....det gjør jeg ikke nå.....gjeeeesp......har du for mye energi da som vil ut kansje.......kansje ikke like lyst til å gjøre noe på dagtid:) :) kansje andre kan gi deg et svar....i hope so...

For mye energi?? :kadetgaar :høh: :nei:
Ikke lyst å gjøre noe på dagen? :rulleøyne :_plystre: :ja:

Det irriterer... for jeg får rett å slett ikke sove

Fedonisten 16-02-05 18:40

Kan jo være mange grunner til dette. Husker jeg feil, eller har jeg lest i en eller annen journal at du har snudd litt på døgnet? For hvis man gjør det, så flytter faktisk energien seg tilsvarende - og da kan man få sånne behov for energiutladninger på "unormale" tidspunkter.

Eller det kan hende du har ubalanser i kroppen som gjør utslaget. Hvis du f.eks. har blokkering på lever-energien, så kan det gi seg sånne utslag; enten vanskelig for å komme i gang og faktisk gjøre noe - eller akkurat motsatt.

Veit ikke jeg altså - bare filosoferer litt jeg....

;)

Mila 16-02-05 18:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten
Kan jo være mange grunner til dette. Husker jeg feil, eller har jeg lest i en eller annen journal at du har snudd litt på døgnet? For hvis man gjør det, så flytter faktisk energien seg tilsvarende - og da kan man få sånne behov for energiutladninger på "unormale" tidspunkter.

Eller det kan hende du har ubalanser i kroppen som gjør utslaget. Hvis du f.eks. har blokkering på lever-energien, så kan det gi seg sånne utslag; enten vanskelig for å komme i gang og faktisk gjøre noe - eller akkurat motsatt.

Veit ikke jeg altså - bare filosoferer litt jeg....

;)

Ikke meg som har snudd døgnet på hodet... det er sommerfugl det:p Har skole å gå på jeg så kanke sove så lenge...

Har stooore vanskeligheter med å komme i gang med noe for tida jaa..

LilNoor 16-02-05 18:56

Jeg har noe veldig lignende. Jeg kommer hjem fra skolen i 16:30 tiden, lager middag, og så orker jeg bare ikke noe mer, frem til enten leggetid ELLER jeg får supermye engeri, og tusler rundt og rydder og vasker. :rolleyes: Merkeligt det derre...

mofe 16-02-05 18:58

Hm.. jeg tenkte på.. utsetter dere dere for mye lys sent på kvelden? Det kan forstyrre døgnrytmen veldig! På samme måte som lysterapi kan virke veldig positivt på vinteren! :)

Mila 16-02-05 19:00

LYs? nai... bare tv`n eller dataen... ikke noe særlig mer lys..

Aline 16-02-05 19:01

det holder med taklys og tv /data :rolleyes:
prøv å sitt med kun stearinlys en halv time før du legger deg :)
kanskje det hjelper??

:klem:

Mila 16-02-05 19:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aline
det holder med taklys og tv /data :rolleyes:
prøv å sitt med kun stearinlys en halv time før du legger deg :)
kanskje det hjelper??

:klem:

Hmm, ja.. skader jo ikke å prøve :)

Takk folkens :klem:

mofe 16-02-05 19:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mila
LYs? nai... bare tv`n eller dataen... ikke noe særlig mer lys..

det er nok det, for at man blir ekstra våken

leste et sted for ikke så lenge siden, at om man våkner om natten, skal man for enhver pris (..) unngå å slå på noe lys.. fordi da skjer det noe lurt i hjernen, om man blir mye mere våken

Jeg utnytter dette om morran, om jeg er drittrøtt når mobilen ringer.. jeg slår med en gang på lyset ved sengen, og styrer det RETT i fjeset.. våken på et blunk :)

Aline 16-02-05 19:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe
Jeg utnytter dette om morran, om jeg er drittrøtt når mobilen ringer.. jeg slår med en gang på lyset ved sengen, og styrer det RETT i fjeset.. våken på et blunk :)

(huske på det til imorgen :p)

Mila 16-02-05 19:09

Tjah... kan ha noe med det å gjøre... *teste det i kveld*;)

sommerfugl 16-02-05 21:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mila
Ikke meg som har snudd døgnet på hodet... det er sommerfugl det :p

:ja::ja::D :p

Mila 16-02-05 21:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sommerfugl

Ja teeenkt... beskylde MEG for å snu døgne på hodet da...:p :p

mofe 16-02-05 21:23

:stuart: <---- sommerfugl ;)

sommerfugl 16-02-05 21:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe
:stuart: <---- sommerfugl ;)

:lol::lol:

friflex 16-02-05 22:57

Den der med lyset virker desverre ikke på alle om morgenen Mofe:nei: ;)

Mila 16-02-05 23:01

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av friflex
Den der med lyset virker desverre ikke på alle om morgenen Mofe:nei: ;)

Med andre ord... det virker ikke på DEEEG?? :D :D :p

friflex 16-02-05 23:03

Nope... Jeg kan sove om solen steiker rett inn vinduet bare jeg er trøtt..

Men at du blir mer våken av masse lys om kvelden er sant!

sommerfugl 16-02-05 23:06

om sommern skinner sola inn på rommet her midt på natta, og da får ikke jeg sove :rolleyes:

magdalena 16-02-05 23:07

Jeg er også mest aktiv på natten med slike huslige ting.Har mest energi da og mer lyst!Før vasket jeg også på natten og om møblerte osv. Kan dere tenke dere sambo og poden på morgenen når de ser stua er endevendt?:o Jeg er fæl til å styre med møbler hvis jeg er deppa,fortvila osv også,det gjør noe godt med meg,og den nye stua eller soverommet endrer også sinnstemmningen.Hvorfor det er slik,aner jeg ikke.Men er en som liker å være oppe sent og sove lenge da..

Mila 16-02-05 23:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av friflex
Nope... Jeg kan sove om solen steiker rett inn vinduet bare jeg er trøtt..

Men at du blir mer våken av masse lys om kvelden er sant!

Våkner dersom det er sol inn vinduet jeg... tjah.. får ha mindre lys på om kvelden jg da... tullekroppen min..:rolleyes:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no