Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Stoffskifte / hormonproblemer (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=101)
-   -   Hormoner og lavkarbodiett (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=33500)

sjarmisa 10-05-10 12:49

Hormoner og lavkarbodiett
 
Hei og hå alle sammen!
Lurte på om noen av dere har noe å komme med her når jeg lurer på hormoner og hvordan maten virker inn på dette?

Jeg gå rhos hexeberg og har mye hormonsymptomer som hetetokter, frysetokter, litt eksem, mye svimmelhet, slitenhet osv...

Vet det kan være indikasjon på lavt stoffskifte men har tatt prøver og dem finner ikke noe. Skal prøve å gjøre ting bedre med kosten nå da. Reagerer på del mat så har sikkert noe å si det også....

Andre av dere som har noen råd her? eller noe dere har efart vil veldig gjerne høre!!!!!:)

trulss 03-10-10 17:58

Sv: Hormoner og lavkarbo diett
 
Animalsk kosthold med kjøtt, fisk, egg og smør var anbefalt fra dr Hexeberg, og gjorde meg frisk. Anbefaler Hexeberg på det sterkeste!
Har dem undersøkt om det er sykdommen ME?
Lavkarbo er helt perfekt også for denne sykdommen, forteller de som har og har hatt den. God bedring!

Kitt 03-10-10 18:09

Sv: Hormoner og lavkarbo diett
 
Trodde Hexeberg anbefalte lavkarbo på det varmeste, jeg?

Du har faktisk ingen ting å tape, men en hel masse å vinne på å prøve lavkarbo- kosthold!:D
Mange her som kan fortelle om stabilisering av insulin og mange andre hormoner etter en liten periode med ferverring!

Lilleslem 15-09-11 16:51

Sv: Hormoner og lavkarbo diett
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sjarmisa (Innlegg 874662)
Hei og hå alle sammen!
Lurte på om noen av dere har noe å komme med her når jeg lurer på hormoner og hvordan maten virker inn på dette?

Jeg gå rhos hexeberg og har mye hormonsymptomer som hetetokter, frysetokter, litt eksem, mye svimmelhet, slitenhet osv...

Vet det kan være indikasjon på lavt stoffskifte men har tatt prøver og dem finner ikke noe. Skal prøve å gjøre ting bedre med kosten nå da. Reagerer på del mat så har sikkert noe å si det også....

Andre av dere som har noen råd her? eller noe dere har efart vil veldig gjerne høre!!!!!:)

Jeg har samme plagene som deg! Har vært på Lavkarbo siden i vinter. Tenker som så at Lavkarbo kan ikke hjelpe oss alle mot alt , dessverre! Skal likevel høre med legen min som ikke er helt i mot lavkarbo:confused:

Nerthus 15-09-11 16:55

Sv: Hormoner og lavkarbo diett
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sjarmisa (Innlegg 874662)
Hei og hå alle sammen!
Lurte på om noen av dere har noe å komme med her når jeg lurer på hormoner og hvordan maten virker inn på dette?

Jeg gå rhos hexeberg og har mye hormonsymptomer som hetetokter, frysetokter, litt eksem, mye svimmelhet, slitenhet osv...

Vet det kan være indikasjon på lavt stoffskifte men har tatt prøver og dem finner ikke noe. Skal prøve å gjøre ting bedre med kosten nå da. Reagerer på del mat så har sikkert noe å si det også....

Andre av dere som har noen råd her? eller noe dere har efart vil veldig gjerne høre!!!!!:)

Går du hos Hexeberg får du helt sikkert gode råd! Lavkarbo hjelper på hormonbalansen i kroppen - men det er ikke sikkert lavkarbo vil gjøre deg helt frisk om du har underliggende lidelser som må behandles med medisiner.

Det jeg kan si er at spiser du et lavkarbokosthold - som innebærer gode og rene råvarer som rene proteinkilder, mye grønnsaker og bær og sunt og godt fett som smør og kvalitetsoljer - har du ihvertfall gjort DITT til å hjelpe kroppen din med å få det bedre :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no