Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål om matvarer og oppskrifter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=128)
-   -   Bestille Mama Lupe's fra USA? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=24522)

Ella-A 28-02-09 01:09

Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
Er det noen som har bestilt mama lupe's fra usa eller lignende? de får jo aldri inn på lavkarbopikene, og jeg bare MÅ ha disse snart..! tenkte om noen har handlet i usa, hvilken nettbutikk og hva kostet det osv? :)

snowqueen 28-02-09 03:27

Sv: Bestille mama lupe's fra usa?
 
Jeg bestiller fra Danmark, Dialife.dk. De har mye godt, også to-tre versjoner av tortillasene, ink. Mama Lupes :)
Frakten er litt dyr da.

Er en amerikansk side jeg bruker og, men den har så forferdelig dyr frakt.. De har ganske mye mer utvalg da, og billigere priser.
http://www6.netrition.com/dreamfields_pasta_page.html

Adriane 28-02-09 08:35

Sv: Bestille mama lupe's fra usa?
 
Netrition.com. Raskt og billig. Bestill for under 200 kr så slipper du toll.

benam 28-02-09 08:48

Sv: Bestille mama lupe's fra usa?
 
hva er det ca. i dollar? er dollaren stabil nå tro???:D

Sirius 28-02-09 12:22

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
noen som har funnet low carb tortillas, pitabrød eller pasta på Ebay forresten?

LineJM 28-02-09 17:21

Sv: Bestille mama lupe's fra usa?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av benam (Innlegg 665352)
hva er det ca. i dollar? er dollaren stabil nå tro???:D

Dollaren har holdt seg rundt sju kr ganske lenge nå, så 200 kr blir ca 28-29 dollar.

Ella-A 28-02-09 21:41

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
hvor mye koster det ca i frakt fra danmark da? og hvor mye har du kjøpt for da, når frakten ble xx kr?:) så mama's var utsolgt der, men er jo greit å kunne kjøpt noe annet for bare å ha i fryseren eller noe :)

De er visst fri på netrition også.. :/

Odde 02-03-09 03:23

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
Har regnet på dette, og det er faktisk billigere å bestille fra netrition.

8 pakker koster inkl. frakt på dialife 597 dkk = 715,- nok (i tillegg må man faktisk betale moms og gebyr, da 8 pakker på dialife kommer over 200 norske.)

De samme 8 vil på netrition koste ca. 470,- norske kroner inkl frakt, og tortillaene alene vil komme på 25,5 usd - godt under 200 nok.

Odde:D

Ella-A 06-03-09 12:14

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
wow Odde, så bra :D snill du er som regna på det da :D

Odde 08-03-09 20:44

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ella-A (Innlegg 671273)
wow Odde, så bra :D snill du er som regna på det da :D


Takk, takk - det var jo så lite. Måtte regne for jeg synes det er utrolig dyrt å bestille fra danmark. Portoen er jo omtrent like dyr, og varene er dyrere enn i usa. Jeg bestiller helst fra statene jeg, men det tar litt lengre tid da :)

Odde:D

Ella-A 10-03-09 00:57

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
okå, har ikke så stor erfaring med å bestille fra USA. Bestilt en del fra kina, og det eneste jeg bestilte fra USA var Nobby - en snakkende klokke, og den kosta 200 i nettbutikken og ble til sammen 900NOK når den var i hus.. Så dårlig erfaring der.. Men bra at du liker å handle derfra, ser kanskje ut som jeg må kjøpe noen lefser derfra :D

Ella-A 10-03-09 01:13

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
Da har jeg lagt inn en bestilling på akkurat 8 pakker med mama lupe <3 jeg GLEDER meg VILT til den kommer! kommer vel til å ta en stund men.. teit at det koster 26USD for 8 pakker, og nesten det dobbelte i frakt. Men who cares, de er på vei :D

Odde 10-03-09 01:44

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
Det er vel ca 180,- for lefsene og totalt 490 inkl frakt, ikke dårlig det for det blir ikke gebyr fra posten og ikke toll eller moms. 8 pakker fra danmark ville kostet 720.

Så lenge du holder deg under 200 nok i pris på selve varen er det du betaler for handelen totalsummen. Dersom du kommer over 200 er det moms av alt og gebyr.

Odde:D

Ella-A 13-03-09 00:25

Sv: Bestille Mama Lupe's fra USA?
 
Da sparer du 30kr på å bestille fra USA istedet for danmark da.. sånn med lefsene og frakt. Uansett, håper de kommer snart, har helt craving her..Nå er det akkurat to mndr siden jeg begynte på ketolyse, og hjernen min er innstilt på at det ikke går an å ta annen mat enn ketolysemat, så egentlig er jeg ikke helt fristet på annen mat, men jeg jobber jo med mat og ser på sjokolade hele dagen, så er litt vanskelig og ikke tenke tanken å skulle ta litt. Bare for den kosen liksom. Derfor gleder jeg meg til lefsene kommer, for dem savner jeg veldig :D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:10.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no