Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbobøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=76)
-   -   Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39065)

cillesnuppa 02-01-11 13:06

Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Jeg har lest og skrevet om boka til Kostdoktorn! Den blir utgitt i Sverige i morgen, og på norsk senere i våres. Innlegget ble så langt, at jeg linker til det: http://fristendelavkarbo.wordpress.c...reas-eenfeldt/

Nerthus 02-01-11 14:22

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Notert - og skal kjøpes! Fikk du sniklest den før den kom ut? Heldiggris;)

cillesnuppa 02-01-11 21:40

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Kjempeheldig! Han sendte ut 100 forhåndseksemplarer, og et kom til meg!

janmesi 05-06-11 15:31

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
To sider om Andreas Eenfeldt i Aftenposten i dag (søndag 5/6).

Ernæringsprofessor 1: "Jeg orker ikke flere slike påstander"
Ernæringsprofessor 2: "populisme av verste skuff"


Right on.


J

Lindemor 22-06-11 15:19

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Jeg er helt i startgropen for en omlegging av kosten og valgte å kjøpe denne boken for å få litt mer "kjøtt på benet" i forhold til hva som egentlig skjer i kroppen, henvisninger til vitenskapelig materiale og ellers opplysning og motivasjon.

Som novise på område, men heller ikke altslukende, må jeg si at boken har vært veldig god for meg.

Jeg har kjøpt meg to bøker til og det er bøkene til Hexeberg; frisk med lavkarbo.

Isleofview 27-06-11 21:17

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Jeg har også kjøpt boka hans - og er helfrelst! Noen som vet om den finnes på engelsk enda?

FredrikW 18-07-11 02:31

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Jeg har akkurat lest ferdig boka, og vil påstå at den er en av de beste om LCHF på merkedet. Alt er forklart på en genialt lettforståelig måte, og boka er full av kildehenvisninger og anbefalt viderelesning.

Noe som gjorde at den tok sin tid å lese, siden jeg måtte google opp og lese en hel masse av henvisningene, og se lange foredrag som forfatteren viser til på YouTube osv. Tror man foreløpig kun får boka på svensk, norsk og finsk.

Señora 18-07-11 11:26

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Boka slukte jeg på en kveld. En av de beste lavkarbobøkene som finnes, etter min mening.

stormann 21-07-11 15:14

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Vil anbefale denne boka på det sterkeste. En grundig bok med godt vitenskaplig grunnlag. Skulle ønske jeg kunne sett en debatt mellom denne mannen og folk med motsatte meninger.

Utfordringen med slike bøker er at man kanskje føler at ting blir litt ensidige, men det er vel bare slik det er.

OnMyOwn 28-07-11 07:17

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Lest! Absolutt å anbefale.

Supertante 06-08-11 02:11

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Leser i boka nå, den er utrolig bra. Har allerede anbefalt den videre til ei som lurer på om hun skal prøve lavkarbo.

Beaglejenta 13-08-11 21:41

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Jeg har også lest boka.. Anbefales!!

manebane 19-08-11 12:47

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Rop ut hvis noen finner den til knall pris! :D

Bittemoren 19-08-11 12:51

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av manebane (Innlegg 1187311)
Rop ut hvis noen finner den til knall pris! :D

Jeg lånte den på biblioteket :)

Moogie 04-09-12 23:00

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stormann (Innlegg 1165511)
Vil anbefale denne boka på det sterkeste. En grundig bok med godt vitenskaplig grunnlag. Skulle ønske jeg kunne sett en debatt mellom denne mannen og folk med motsatte meninger.

Utfordringen med slike bøker er at man kanskje føler at ting blir litt ensidige, men det er vel bare slik det er.

må si meg enig i alt her. Av mange bøker jeg har lest om temaet, var dette virkelig en fin bok. Nettop fordi han klarer å knytte vitensakpen til og forklare grunnlaget veldig bra. Og på en god måte. Lettlest er den også. Selv om ja, litt for ensidig og noe gjentagelser.

Stine Therese 22-10-12 23:40

Sv: Matrevolusjonen av Andreas Eenfeldt (Kostdoktorn)
 
"Henter opp" denne gamle tråden slik at nye kan få med seg denne anbefalingen! Boka er fortsatt like aktuell, og jeg vil anbefale ALLE å lese den! (Og gi den bort til alle til Jul :D hehe)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no