Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Pannekaker (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9324)

Dante 15-06-06 00:50

Pannekaker
 
har nå prøvd pannekakene for første gang. Det var helt greit, men ikke noe mer. Ikke noen favoritt. Er det noe en kan gjøre for at de skal bil mer alright? Spiste dem uten noe. VAr så tørre som ja hva skal jeg si? Seige og tørre på en gang.

Trolljenta 15-06-06 01:01

Sv: Pannekaker
 
Spis dem med jordbær eller heistad syltetøy og creme fraiche/rømme.
Husker ikke hva som står i oppskriften, men jeg pleier å ta masse kanel oppi

Fjonken 15-06-06 09:43

Sv: Pannekaker
 
Vanlijefrø i gjør susen.. også bruk mye smør når du steiker dem, da blir de ikke så tørre. Noen ss bringebær på toppen og en dæsj rømme/piska krem er digg.

Fedonisten 15-06-06 10:03

Sv: Pannekaker
 
Hmmmm.... ser du får mange råd her - men jeg TROR at det kanskje glemmes at Eurodiett er litt spesielt.

Jeg ville IKKE brukt syltetøy og/eller rømme på Eurodiett-produkter. Da 'slår du i hjel' konseptet - mener jeg.

Jeg fikk råd om å bruke de posene med 'brunt sukker' som følger med creme brule-pakkene - og det var ganske godt. Strødde oppå, og så smeltet de. Et annet tips er at jeg stekte flere små pannekaker - mer som lapper - for da kunne jeg steke dem kortere tid, og da syns jeg ikke de ble så tørre heller.

Den tiden jeg har brukt Eurodiett - så har jeg prøvd å si til meg selv at ''Dette vil aldri smake GODT uansett - men det GJØR MEG GODT, så da er det greit for en periode''.

Håper du finner ut av det og finner løsninger som passer deg. Hvis du trenger flere råd eller bare noen å lufte erfaringer med, så kan du bare sende meg en PM. Jeg klarer ikke følge med i alle tråder og journaler her skjønner du - men PM'er klarer jeg. Nesten alltid :rodme:

:klem: og lykke til fra Fedonisten

Trolljenta 15-06-06 13:43

Sv: Pannekaker
 
Oops, sorry , så ikke at det var Eurodiett-forumet. Trodde vi snakket om vanlige egg/CC-pannekaker :o

Fjonken 15-06-06 14:56

Sv: Pannekaker
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta
Oops, sorry , så ikke at det var Eurodiett-forumet. Trodde vi snakket om vanlige egg/CC-pannekaker :o

Jeg og ....

therese1972 15-08-06 23:35

Sv: Pannekaker
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Dante
har nå prøvd pannekakene for første gang. Det var helt greit, men ikke noe mer. Ikke noen favoritt. Er det noe en kan gjøre for at de skal bil mer alright? Spiste dem uten noe. VAr så tørre som ja hva skal jeg si? Seige og tørre på en gang.

Jeg steker de med masse smør, også lager jeg 3 stk av en pakke. Smører bittelitt smør på de når de er varme også. Slik blir de greie nok! Syns de var fæle første gang.... nå er de blant favorittene... etter 4 uker!

turid 17-08-06 14:55

Sv: Pannekaker
 
Jeg fikk beskjed av legen min at jeg kunne bruke litt jordbær på de. For man kan visst spise en halv kurv med jordbær.

Steker de også i masse smør.

Karin 19-08-06 01:46

Sv: Pannekaker
 
Eeehhh . . . hvilke pannekaker???

(Vil ha pannekaker!!!!)

Sjokomonsen 19-08-06 16:49

Sv: Pannekaker
 
Eurodiett-pannekaker...
Kjempegode når man går på diett...
Stappfulle av proteiner...

Men du må gå på Eurodiett foreskrevet av en lege for å få tilgang på denslags.:eek:

Men det finnes jo et par typer proteinpannekaker man får kjøpt på helsekostbutikker. Har aldri prøvd noen av dem, men hvis du bare MÅÅ har pannekaker så kan jo det kanskje være en løsning...???:p

Egentlig utrolig mye som ligner på fy-mat...er vi virkelig så hekta, folkens??

Nille 19-08-06 23:16

Sv: Pannekaker
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av turid
Jeg fikk beskjed av legen min at jeg kunne bruke litt jordbær på de. For man kan visst spise en halv kurv med jordbær.

Steker de også i masse smør.

:eek: Steker du jordbærene også ????:p

Karin 20-08-06 03:21

Sv: Pannekaker
 
Okei, jeg er altså helt ute her. Jeg elsker pannekaker, men siden jeg ikke går på den dietten, får jeg altså ikke tilgang til den oppskriften.

Synd da. Men bra at jeg har MHMs frokostpannekake å trøste meg med. Den er forresten helt innmari vanvittig god med blåbær!

turid 20-08-06 12:51

Sv: Pannekaker
 
Det finns ingen oppskrift. Det er en pose som vi blander ut bare ;)

Hedda:) 26-03-07 13:05

Sv: Pannekaker
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av turid (Innlegg 192341)
Jeg fikk beskjed av legen min at jeg kunne bruke litt jordbær på de. For man kan visst spise en halv kurv med jordbær.

Steker de også i masse smør.

Jordbær er vel ikke før fase 3? Det sa i alle fall legen på Lindberg-klinikken til meg.

Dolphin 20-05-07 23:22

Sv: Pannekaker
 
Får dere lov å spise jodrbær i fase 1 ??? Det får IKKE jeg på ketogent kosthold iallefall ( tilsvarer fase1 på ed, bare at man spiser kjøtt og grønnskare 4 ganger per da)...:( så urettferdig da...

Men dere som spiser disse pannekakene - gidder noen å sjekke ut neringsinnholdet for meg ? Kan jo være at det finnes andre produkter på markede som er like bra men billigere nemlig :)

Hedda:) 20-05-07 23:30

Sv: Pannekaker
 
Nei, ikke jordbær i fase 1.

Dolphin 20-05-07 23:34

Sv: Pannekaker
 
oki det var godt - nå ble jeg nesten missunnelig her hehe.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no