Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Jeg ELSKER lavkarbo (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31616)

Caroline79 02-03-10 13:45

Jeg ELSKER lavkarbo
 
Det er så mange innlegg med folk som mister motivasjon, er lei av kostholdet, deprimerte, føler kostholdet er ensidig, o.l. For all del, ingenting i veien med det. Men jeg tenkte jeg skulle skrive et innlegg hvor jeg kun sier at jeg ELSKER å leve lavkarbo. Jeg elsker all den gode maten og samtidig gå ned i vekt, jeg elsker at jeg kan nyte et glass vin i ny og ned, jeg elsker den følelsen lavkarbo gir meg - ingen mer oppblåst mage og gode resultater på trening. Det er simpelthen HERLIIG å leve på lavkarbo, selv om man føler motgang i ny og ned :)

Photobscura 02-03-10 13:46

Sv: jeg ELSKER lavkarbo ...
 
Vidunderlig! :heia:

StegforSteg 02-03-10 13:47

Sv: jeg ELSKER lavkarbo ...
 
:heia:

Deilig tråd :)

Monen 02-03-10 13:49

Sv: jeg ELSKER lavkarbo ...
 
Syns ikke det er så mange innlegg hvor folk klager jeg. Syns det er flre innlegg hvor man mener lavkarbo er det mest fantastiske i hele verden;)
Men om man føler det sånn, så er det jo kjempefint! Det gjør det jo mye lettere å gå ned, og å holde vekten etterpå.

samson 02-03-10 14:06

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo ...
 
Samme her :-) viktig å variere da...

trillian78 02-03-10 14:19

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo ...
 
Hurra!

Minsten 02-03-10 14:45

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo ...
 
Ha! Fantastisk da :) Jeg er enig, lavkarbo er digg! Det er jo litt ok at folk kan skrive om det de føler da, både positivt og negativt. Men dette er da absolutt en liten "boost" da :) Stå på folkens!

Vettel 02-03-10 16:33

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Helt enig i at det er en boost å lese slike innlegg. :)
Jeg synes det er helt vindunderlig å spise masse god mat, være passe mett, spise mer variert enn før, eksperimentere med ulike retter OG gå ned i vekt (om en sakte til tider..) og føle meg bedre, både fysisk og psykisk.
Alternative hadde jo vært normal lavkalori variant (og blitt like sur og nebbete sok gillian fra "du er hva du spiser") og/eller fortsatt gå opp i vekt og bli enda mer deppa og miserabel.

LCHF4life 02-03-10 17:13

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Vettel (Innlegg 840835)
Jeg synes det er helt vindunderlig å spise masse god mat, være passe mett, spise mer variert enn før, eksperimentere med ulike retter OG gå ned i vekt (om en sakte til tider..) og føle meg bedre, både fysisk og psykisk.
Alternative hadde jo vært normal lavkalori variant (og blitt like sur og nebbete sok gillian fra "du er hva du spiser") og/eller fortsatt gå opp i vekt og bli enda mer deppa og miserabel.

Godt sagt!!

Lillefjær 02-03-10 18:53

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
:klem:
Til deg!
Det er så sant så sant!

Sungrazer 03-03-10 21:01

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Som om jeg skulle sagt det selv! LCHF for the win ;)

tina therese 03-03-10 22:28

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Jeg må slenge meg med på denne!
Er så deilig å ikke være full av vann i kroppen og luft i magen!
Har ikke holdt på så lenge ennå men lenger enn jeg har klart med noen annen "diett" noen gang! (og bedre resultat enn noen gang også!!!)Og jeg er ikke i nærheten av å være lei eller sprekke på noen måte! Tvert i mot- jeg stor koser meg ,og ser frem i mot grillsesongen og all den gode lavkarbo maten jeg skal lage meg da!! Er så engasjert og fornøyd at jeg forteller alle som gidder å høre om denne fantastiske lavkarbo verden!

anette76 04-03-10 08:58

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Helt enig med dere :)
Jeg digger lavkarbo! Masse god mat , ingen uønsket luft og mer energi!!

Etter at jeg begynte med lavkarbo har styrketreningen gitt mye mer resultater også..Lavkarbo er nesten som doping for kroppen min :-) ( ikke at jeg vet hvordan doping virker altså :))
Men det virker som kroppen klarer å tyne ut litt ekstra og at jeg ikke går så fort tom!!! Helt herlig!

Ana 04-03-10 10:22

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Helt enig, jeg kommer ikke til å gå tilbake til høykarbolivet igjen. Dette passer kroppen min perfekt, gir meg energi og gjør underverker for psyken min :)

Lotta 04-03-10 17:11

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Så mange fine ord. Jeg gleder meg over deres nye tilværelse. Håper jeg får det slikt om noen uker

agurken 04-03-10 17:59

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Kan så definitivt signere denne!! Magen er fornøyd, humøret er på topp, energinivået er upåklagelig, maten er GOD, treningen går som en lek, og IKKE MINST: Min allergi for familiens hunder er så godt som borte!!!! Helt utrolig for meg, var på besøk hos mine foreldre i helga, og kjente omtrent ikke allergien. Og jeg har virkelig vært plaget altså!
Så dette er et kosthold som har kommet for å bli hos meg, det er helt sikkert!!
I LOVE IT:)

MinAlma 05-03-10 10:24

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Hei :o

må bare slenge med med her jeg også! Lavkarbo er det beste som har hendt meg!!:D begynte på Ketolysekuren 18. januar 2010 etter å ha lest endel her inne og inne på ketolyse.no. Har før gått på Grete Roede og på Nutrilett, med gode resultater, men ingen langvarig virkning. Føler at dette kostholdet virkelig er noe for meg. Ikke så "tung" i kroppen, høyere energinivå, magen fungerer bra, huden er blitt finere, huden føles ikke som den er et nummer for liten, mer energi +++
Dette er virkelig veien å gå. 2010 blir et supert år min del!! Lykke til videre alle dere andre superflinke her inne!

http://tickers.tickerfactory.com/ezt...nk1/weight.png

neelam 07-03-10 16:29

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Det beste er
  • Den gode metthetsfølelsen som varer
  • Treng strengt tatt ikke å trene - bare mosjon og naturlig bevegelse
  • Slipp å spise all den industrimaten - man blir mere kvalitetsbevisst
  • Sukkersuget forsvinn (kommer tilbake innimellom, men sjeldnere)
  • Fastere hud
  • Bedre blodomløp, jeg trenger ikke lenger de tjukke sokkene, for å holde varmen om natta.
  • Sover roligere, hele natta.
  • Mere utholdenhet både fysisk og psykisk
  • Det er så gøy med alle de oppskriftene her inne - delt fra hjertet, og vel stort sett uten snikreklame.
  • For oss damer i overgangsalderen: Soyaflokker, soyamelk/fløte. Slipper dyre piller, om man i allefall liker noen av disse. Og jeg har ingen hetetokter pr nå -hørt om flere som fikk det mye lettere med denne kosten
Hm hm slenger på noen linker som relaterer til emnet

Forandringer med kropp og sinn - med ketolysekuren - Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Positive bieffekter - Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Fine og forunderlige ting med en ny kropp - Side 2 - Lavkarbo.no :: Karbojunkie

(Var uheldig å vikle inn en skikkelig tulletråd her - men det får gå på selvironi kto. Har nå slettet d:0))

tangoto 08-03-10 15:06

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Takk for denne! Dette er måten å se det på :D

Jeg selv har ikke så mye å skryte av enda:p men gleder meg til flere av disse resultatene :o:o

Kos deg videre:)

ingrids 28-03-10 19:57

Sv: Jeg ELSKER lavkarbo
 
Tror det hjelper på overgangsplager også. Etter 1 uke har jeg ikke de forfeeeeerdelige hetetoktene. Skal ikke påstå 100% at det er lavkarbokosten som gjør det, eller om det er en eller annen slags "periode", men veldig mye bedre er jeg i allefall. Jeg får vel svar om det skyldes lavkarbomaten hvis denne positive effekten vedvarer over tid. Tofupill virket i allefall ikke.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no