Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Stoffskifte / hormonproblemer (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=101)
-   -   Har du lavt stoffskifte? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=11571)

Fluffy 04-02-07 20:33

Har du lavt stoffskifte?
 
Hei,
Jeg er nylig diagnosert med lavt stoffskifte. Prøver med på skaldeman metoden. Hadde vært fint med tilbakemeldinger eller gode tips fra de med lavt stoffskifte. Bruker Levoxin.

Nille 04-02-07 21:02

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Hvis du leser mer på den delen av forumet du har postet innlegget ditt på, finner du mange med samme problem og mange gode råd !

Her: Stoffskifte / hormonproblemer

Manina 12-02-07 18:57

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Hei, jeg har også lavt stoffskifte, og jeg har sett etter andres erfaringer med lavkarbo i forhold til dette. Men hvor Nille ser disse rådene og erfaringene her, det er meg en gåte...
Jeg gikk gradvis over til moderat lavkarbo etter Lutz sine prinsipper for noen måneder siden. I begynnelsen virket det som om jeg ble varmere i kroppen, hvilket var veldig positivt, men nå har det snudd, og jeg er atter en frysepinn. Hvorfor aner jeg ikke. Fortsetter likevel, siden jeg nå stort sett er fri for migrenen og jeg slipper å være sulten hele tiden.
Vil gjerne høre andres erfaringer!

Nille 12-02-07 20:49

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Manina (Innlegg 234105)
Men hvor Nille ser disse rådene og erfaringene her, det er meg en gåte...!

Det første er jo å lese trådene i forumet da.....;)

Vi kan jo begynne med disse trådene (som alle ligger under linken jeg postet). Mener dere at jeg må kopiere inn alle trådene for dere ?

OK, - her er noen få:

Lavt stoffskifte
lavt stoffskifte??Hjelp!!!!
Noen som kan hjelpe?

og inne på en av alle trådene så finnes det info på denne linken:

http://home.online.no/~meretlun/hypotyreose.htm

:)

Manina 12-02-07 21:31

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Det er jo litt merkelig Nille, men de er faktisk ikke å se for meg, bortsett fra i ditt svar. Usynlig blekk kanskje?
Ellers takk for hjelpen!

Nille 12-02-07 21:38

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Nei, nei, ser du det ikke - så ser du det ikke..... :rolleyes:

Når du trykker på linken, får du ikke opp en lang liste med tråder da ? Det skal være to sider med tråder der.........

..eller mener du at du ikke finner de tipsene/rådene du trenger i dem ?

Skjønner ikke problemet jeg - beklager. Kanskje noen andre skjønner det og kan forklare.....

Lemen 12-02-07 21:44

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Jeg har løsningen ;)

Under alle trådene i underforumet så er der en boks, der kan du velge om du vil vise alle trådene fra siste døgn, 2 dager, siste uken, siste 2 uker osv. Velg fra begynnelsen, så dukker nok alle trådene opp. :)

Du kan også gå inn i profilen din, og velge at dette skal gjelde for alle underforumene. :)

[edit] for å endre instillingene for alle trådene, gå inn på kontrollpanel -> endre valg -> Standard avkorting for trådalder, velg "vis alle tråder"

Manina 12-02-07 21:46

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Aha, takk Lemen! Det var løsningen ja. Veldig mye interessant dukket plutselig opp... Oops.

Lemen 12-02-07 21:49

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Manina (Innlegg 234191)
Aha, takk Lemen! Det var løsningen ja. Veldig mye interessant dukket plutselig opp... Oops.

Ikke så lett å vite, jeg oppdaget det ved en tilfeldighet en gang for lenge siden. ;)

Nille 12-02-07 22:41

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
...og jeg tenkte ikke på det engang...... :rodme:

Huldr 12-02-07 22:55

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Ante ikke noe om den funksjonen jeg - hos meg har alle trådene alltid vært synlige ...

Du kan ikke tenke på alt vet du Nille :klem:

Nille 12-02-07 23:38

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Frøy (Innlegg 234254)
Ante ikke noe om den funksjonen jeg - hos meg har alle trådene alltid vært synlige ...

Ja, det er det som skal være forum standard så vidt jeg vet. Men jeg skjønte heller ikke at hun ikke fikk de frem, - det var derfor jeg spurte.....

Godt at Lemen fant ut av det da ! :)

Lemen 12-02-07 23:46

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nille (Innlegg 234262)
Ja, det er det som skal være forum standard så vidt jeg vet. Men jeg skjønte heller ikke at hun ikke fikk de frem, - det var derfor jeg spurte.....

Godt at Lemen fant ut av det da ! :)

Etter masse søke- og lese-aktivitet her på forumet, så begynner jeg å bli godt kjent her vet du Nille. :p

Tror ikke det er forum standard, vet vertfall at jeg har endret det i profilen min her på lavkarbo, og på andre forum med samme utforming. :)

Men, det hadde vært en god idè å ha det som forumstandard, for da blir det litt lettere for nye å søke opp i gamle tråder. Er liksom ikke så lett å finne svar på noe, når trådene ikke ligger tilgjengelig. ;)

Huldr 12-02-07 23:51

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Jeg hadde "vis alle tråder" som innstilling. Kan ikke huske at jeg har gjort det selv, men det begynner å bli en stund siden jeg meldte meg inn ... :rolleyes:

Nå prøvde jeg å stille inn på forumstandard, og fikk da opp bare fire tråder i dette underforumet som vi er i nå ...

Lemen 12-02-07 23:56

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Frøy (Innlegg 234265)
Jeg hadde "vis alle tråder" som innstilling. Kan ikke huske at jeg har gjort det selv, men det begynner å bli en stund siden jeg meldte meg inn ... :rolleyes:

Nå prøvde jeg å stille inn på forumstandard, og fikk da opp bare fire tråder i dette underforumet som vi er i nå ...

Måtte prøve jeg også ;)

Og det ser ut som om at siste måneden er forumstandard. :eek:

Manina 15-02-07 20:27

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
...og fire tråder er litt lite, sant? Hehe, følte meg som i en parallell verden en stund... :rolleyes:
Går det an å rette forumstandarden slik at de nye ikke føler seg så utenfor? :o

mam 15-02-07 21:24

Sv: Har du lavt stoffskifte?
 
Hei, jeg har lavt stoffskifte. Her er et forum som går på bare stoffskiftespørsmål: http://www.xlpluss.no/thyroforum/

Ellers kan du godt spørre meg på en PM så kan jeg svare så godt jeg kan...men alt jeg vet har jeg lært på Sonjas stoffskifteforum!;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:15.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no