Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Antoinette6 29-06-11 11:28

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Klaging er lov ! Åssen skulle det ellers gå ? Hadde vel blitt innesperra hele gjengen til slutt, da, - om vi skulle ha båret det inni oss !

Cyan, - ikke gi opp !!! (det tror jeg jo slett ikke du gjør heller) Det slipper en vakker dag !

Og fjong sjampanje ? Ingen bedre anledning enn den du har funnet nå, Vidundra. (flott nick, forresten !) :lol:

Selv føler jeg at de siste dagene har gjort meg LITT mer sikker på at jeg er ute av klubben for godt. Veiedag i morgen, da. . . Har stått stille noen uker, men det er akkurat som om jeg føler at jeg er blitt LITT mindre.

Men man kan aldri vite.

Stå på, damer. Her er stadige påfyll av champagne !

:full: og :syklubb: og :blomster:

ekenna 01-07-11 00:08

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1149806)
Selv føler jeg at de siste dagene har gjort meg LITT mer sikker på at jeg er ute av klubben for godt. Veiedag i morgen, da. . . Har stått stille noen uker, men det er akkurat som om jeg føler at jeg er blitt LITT mindre.

Sånn har jeg det også for tiden! :) Måtte forsikre meg om at jeg ikke hadde gått opp i dag, og holdt på å falle om! 97,4 kg viste vekten. Tror jeg veide meg sånn omtrent 10 ganger, på forskjellige plasser, for det trodde jeg rett og slett ikke noe på :p Men joda, det stemte det! Så nå er jeg ikke lenger så redd for å måtte melde meg inn i klubben igjen :D

Kathja 01-07-11 12:46

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
dere er himla flinke!! Grattis med nedgangen ekenna og " ha det " ;)


veiedag her også,grudde meg mye da jeg IKKE har vært i ketose siste 2 uker pga sykdom,ekstrem latskap og en stor sjokoladeplate :o

Men jeg veide faktisk 101kg i dag! Fra 19mai til i dag har jeg mistet 7kg!

så, fornøyd ja!

ekenna 01-07-11 12:53

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kathja (Innlegg 1151306)
dere er himla flinke!! Grattis med nedgangen ekenna og " ha det " ;)


veiedag her også,grudde meg mye da jeg IKKE har vært i ketose siste 2 uker pga sykdom,ekstrem latskap og en stor sjokoladeplate :o

Men jeg veide faktisk 101kg i dag! Fra 19mai til i dag har jeg mistet 7kg!

så, fornøyd ja!

Takk for det Kathja! Du har hatt en fantastisk bra nedgang du også da! Det er jo et gjennomsnitt på over 1 kg i uken! :o Nice ;) Godt jobbet! Du er utav klubben fort som svint! Og da står selvfølgelig champisen her og venter på deg :)

Kathja 01-07-11 13:00

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
fniiis jeg som blir så dum i fylla :P

Nei gurimalla,jeg er fornøyd ja og tenk seg å se kun 2 tall på vekta ,ikke 3...

99 here i come! ;)

Cyan 01-07-11 13:06

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Flinkiser :heia:

Jeg tasser fortsatt rundt og vaker rundt dette 104 kilosmerket ... Men nå skal jeg snart på fettfestival, så da håper jeg det løsner. Moter meg opp til festivalstart på mandag :D

ekenna 01-07-11 13:14

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1151329)
Flinkiser :heia:

Jeg tasser fortsatt rundt og vaker rundt dette 104 kilosmerket ... Men nå skal jeg snart på fettfestival, så da håper jeg det løsner. Moter meg opp til festivalstart på mandag :D

Fettfestival er nok ikke så dumt. Er det skaldeman du prøver deg på da? Jeg har brukt det for å løsne flere platå, funket det veldig bra for meg hvertfall :) Og tenk, du har allerede hatt god nedgang, for 8 kg er ikke bare og bare! Uansett så må man vel bare ta tiden til hjelp, ikke stresse med vekten og kose oss med maten. Nedgangen kommer når den kommer. Jeg har da vært motløs et par ganger selv etter at jeg begynte på lavkarbo, men så har det alltid ordnet seg til slutt. :)

ekenna 01-07-11 13:17

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kathja (Innlegg 1151322)
fniiis jeg som blir så dum i fylla :P

Nei gurimalla,jeg er fornøyd ja og tenk seg å se kun 2 tall på vekta ,ikke 3...

99 here i come! ;)

Haha, da er vi to!

Og ja, du bør være fornøyd! Nå er det bare 2 kg igjen, så er du der! Og tro meg, DET er en FANTASTISK følelse! :D 99 here you come! ;)

Cyan 01-07-11 13:23

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg er inspirert av denne Fettfestivalen som verserte her i 2009, og også av Skaldeman og så har jeg tilpasset planen slik at den passer meg (Jeg kutter f.eks. ikke melkeprodukter) :) Joa, 8 kilo er bra det, men så er det graviditetskiloer da, så jeg teller dem egentlig ikke med i regnskapet oppi hodet mitt ;)

ekenna 02-07-11 17:09

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1151344)
Jeg er inspirert av denne Fettfestivalen som verserte her i 2009, og også av Skaldeman og så har jeg tilpasset planen slik at den passer meg (Jeg kutter f.eks. ikke melkeprodukter) :) Joa, 8 kilo er bra det, men så er det graviditetskiloer da, så jeg teller dem egentlig ikke med i regnskapet oppi hodet mitt ;)

Jeg hadde nok talt med dem, men jeg forstår hva du mener da. Kanskje ikke samme sak, men før jeg begynte på lavkarbo for denne gangen, tok jeg jo av 10 kg. Problemet var at jeg la dem på meg så snart jeg spiste normalt igjen. Så det siste året har jeg egentlig tatt av 38 kg tilsammen, men de teller jeg jo ikke med :p hehe.

Ja, fettfestival er ikke dumt. Når jeg har stått i ro, har jeg fått nedgangen igang igjen med skaldeman fakir. Etter en stund legger jeg til litt forskjellige ting. Sånn er det jeg spiser nå hvertfall, og det funker som bare det :)

Cyan 02-07-11 19:21

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg gikk ned nesten 20 kilo på Fedon da jeg først begynte med lavkarbo, men så la jeg på meg de kiloene igjen uten noen åpenbar forklaring. Detr var da jeg fikk konstatert insulinresistens. Så egentlig begynner jeg ikke å telle kiloer før jeg er 87 kilo, og det er det jo bare 13-14 kilo til :p Neida, jeg forsøker å glemme de kiloene jeg har gått opp :)

Men jeg har gått opp 1 kilo igjen nå da, og det med eksemplarisk ketogent kosthold den siste uken. Håper virkelig at Fettfestivalen skal få røsket meg ut av dette platået.

ekenna 02-07-11 19:46

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Uff, nei det er ikke lett dette med insulinresistens. :( Men Da krysser jeg fingre og tær for at en liten fettfestival gjør susen for deg! :)

Spisestue 03-07-11 11:15

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Lykke til, Cyan!

Har nærmet meg 100 litt til, ny veing i dag viste ned 0.7 til 104.8.
Da er jeg 61.6% på vei til målet om å komme under 100. :)

(Ja, jeg liker tall og statistikker ;) )

ekenna 03-07-11 15:06

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Spisestue (Innlegg 1152098)
Lykke til, Cyan!

Har nærmet meg 100 litt til, ny veing i dag viste ned 0.7 til 104.8.
Da er jeg 61.6% på vei til målet om å komme under 100. :)

(Ja, jeg liker tall og statistikker ;) )

At du liker tall og statistikker har jeg lagt merke til. Hehe, men det er gøy å se fremgang på flere måter ;) Men tenk, bare 4,9 kg til, så kan du melde deg ut av klubben og vise til 2 tall på vekten! Fantastisk ;)

GretheH 03-07-11 20:37

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Er som en sprettball her, men nå har vekta vist 100,4 to dager på rad! MEN jeg tror det ikke før jeg veier det samme på tirsdag. :geip:

Gleder meg vannvittig til å bli tosiffret! Sukk.....

Hette 04-07-11 20:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
JA! JA! JA!!!!!!! :D:D:D

99,8 kg i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikkje vegd under 100 kilo sida eg begynde på ungdomsskulen!!!!!!!!

Herre min hatt so herlig!!!!

Var vanskelig å komme igang etter eit vanskelig år, men NO! No ska dåke sjå!!! hehe!!

Å guuud! :D

fett-nok 04-07-11 22:30

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hette (Innlegg 1153222)
JA! JA! JA!!!!!!! :D:D:D

99,8 kg i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikkje vegd under 100 kilo sida eg begynde på ungdomsskulen!!!!!!!!

Herre min hatt so herlig!!!!

Var vanskelig å komme igang etter eit vanskelig år, men NO! No ska dåke sjå!!! hehe!!

Å guuud! :D

:heia: GRATULERER!!!! :heia:

Kathja 04-07-11 22:50

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
næmmen grattis! Så morro! Gleder meg til det er min tur!

ekenna 04-07-11 22:51

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hette (Innlegg 1153222)
JA! JA! JA!!!!!!! :D:D:D

99,8 kg i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har ikkje vegd under 100 kilo sida eg begynde på ungdomsskulen!!!!!!!!

Herre min hatt so herlig!!!!

Var vanskelig å komme igang etter eit vanskelig år, men NO! No ska dåke sjå!!! hehe!!

Å guuud! :D

Flinke FLINKE Hette!! :D :D Utrolig bra! Og velkommen over på andre siden. Champagne?

GretheH 04-07-11 23:04

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Gratulere Hette!:heia:

Står fortsatt på 100,4.....men men. Kommer sterkt etter!

Spisestue 05-07-11 00:08

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Fantastisk, Hette! :)

Tulla1966 05-07-11 09:30

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Gratulerer til Hette, med flott resultat! :)

Jeg er litt nærmere "under hundre" etter dagens veiing. Dagens vekt viste 106,8 kg, startvekt for 6 uker siden var 114,6 kg.

Cyan 05-07-11 10:00

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Gratulerer, Hette! Godt jobba! :heia:

Klausen 05-07-11 13:16

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hei =D Gratulerer til alle dere som har klart og komme under 0.1 tonn... Og meldt dere ut av denne klubben =D

Jeg deremot har hatt 1 deilig uke i syden med solskinn og opp til 40 grader i skyggen =D
I løpet av denne uka, kosa jeg meg kjemmpe masse og tenkte ikke på ketolyse i det hele tatt... Og gik opp 4kg...

Nå etter litt over 1 uke har jeg endelig klart å gå ned disse 4 kg igjen, og er nede i 110.8 =D Veldig lenge igjen... men er ganske fornøyd siden jeg startet på 120kg 25.05.2011 =D Snart 10kg =D

Men må nok passe meg nå... Sommeren kjenner jeg kommer til å bli farlig...
Isen frister for mye.. OG siden jeg jobber på bensinstasjon er det vanskelig og spise den riktige maten...


Men gir ikke opp... Tar en kald Cola Zero i stedet for is. Og spiser rett før jeg starter på jobb, og håper jeg klarer meg uten mat til jeg kommer hjem igjen.. Klarer jeg dette skal jeg under 100kg i løpet av høsten 2011 =D:hearts:

Hette 05-07-11 21:36

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Eg har holdt på leenge, og hatt maange sprekkar, både på ein dag og opptil fleire mnd! Men eg trur det viktigaste er at eg ikkje har gitt opp! Har aldri tenkt at eg ikkje ville klare det, men tenkt på det som nettopp det det var, ein sprekk!
Kan ikkje la ein sprekk, uansett korg grundig den er, øydelegge resten av livet! Kan eg vel?

Då eg begynte vegde eg nesten 140kg og brukte str52/54 i kle..
No brukar eg 44!! :D

Eg har gått fra 43 til 42 i SKO størrelse!! :eek:

men eg vil uansett takke alle som er på det forumet her og heiar, gir råd og legger ut info! Det er utrulig å ha so mange som støttar ein i kanskje den viktigaste kampen ein tar med seg sjølv for helsa og dei ein er glad i!

Mange av svara eg har fått på mine inlegg har faktisk fått meg temmelig rørt!!

Kampen mot kiloa og for ei beire helse er fortsatt ikkje over, men vil uansett uttrykke kor mykje dåke alle betyr for meg!! :o


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no