Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Edla 22-07-11 09:50

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hver dag som jeg går på vekten og den fortsatt viser "unner 100" tenker jeg at det jo ikke kan stemme, at jeg må slutte å lure meg selv... Men jeg gjør jo ikke det, jeg har faktisk tatt av meg 18,2kg og veier nå 99,3kg... Neste delmål er 92kg og jeg håper jeg er der til jul! :)

Edla 22-07-11 09:54

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Ser nå at jeg tror jeg skal ha et del-delmål også... Når jeg har gått ned mere enn jeg har igjen å gå ned, da skal jeg jammen meg feire! Når jeg har gått ned 19kg har jeg 18,5 igjen, gleder meg til å se det tallet på vekten!

ekenna 22-07-11 10:04

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Edla (Innlegg 1166025)
Hver dag som jeg går på vekten og den fortsatt viser "unner 100" tenker jeg at det jo ikke kan stemme, at jeg må slutte å lure meg selv... Men jeg gjør jo ikke det, jeg har faktisk tatt av meg 18,2kg og veier nå 99,3kg... Neste delmål er 92kg og jeg håper jeg er der til jul! :)

Å den følelsen der kjenner jeg igjen altså! Jeg har meldt meg ut av klubben for ikke så lenge siden og har gått ned en del etter det, men den har vært der hele tiden! Så i dag da jeg gikk på vekten og den viste 94,6 kg, da kjente jeg den ikke.. :) Så nå har jeg slanket bort 30 kg, og det skal feirest!

God helg alle sammen! :D

Antoinette6 22-07-11 10:08

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
ekenna !!!! Min vekt viste også 94,6 i dag ! Juhuuuuu for oss ! ( - men jeg tror jo det er noe galt, dah - ) :lol:

Vi går for i alle fall 90 pr 1. desember. Eller ? Tør vi håpe på dét ? Kanskje 1. januar?

Jeg er jo alltid overbevist at det kommer et platå, jeg. Like om hjørnet, liksom.

:heia: :heia: :heia:

ekenna 22-07-11 10:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1166040)
ekenna !!!! Min vekt viste også 94,6 i dag ! Juhuuuuu for oss ! ( - men jeg tror jo det er noe galt, dah - ) :lol:

Vi går for i alle fall 90 pr 1. desember. Eller ? Tør vi håpe på dét ? Kanskje 1. januar?

Jeg er jo alltid overbevist at det kommer et platå, jeg. Like om hjørnet, liksom.

:heia: :heia: :heia:

Under 90 per 1. desember? Det skal vi da klare! Kanskje til og med før...? Vi skulle hatt en ny tråd/klubb for oss som vil under 90 også! Som vi begge kan melde oss utav, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge! ^^

stormann 22-07-11 11:03

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Gøy å se på denne tråden. Utrolig mange som har gått ned 15-20-30 kg... Motiverende. Nå skal jeg stå på, så skal jeg og "ut" av denne tråden :)

LittForTung 22-07-11 11:07

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Velkommen til de siste nye :) Er jo kjekt med mange som skl den samme veien, og som du sier, Stormann - veldig motiverende at så mange har klart det! :)

Stå på - ha en strålende dag!! :D

emilita 22-07-11 11:10

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Blir med jeg og på under 90 innen 1. desember :)

stormann 22-07-11 11:10

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Ser ut til at jeg blir værende her inne en stund med alle kiloene mine, så da er det jo kjekt at folket er hyggelige! Blir spennende på mandag og se hva første uke på LCHF har gjort med meg :)

LittForTung 22-07-11 11:12

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Utrolig hyggelige folk her, faktisk. I dag har jeg holdt på i tre uker, og du ser hva det har gjort med meg!!! :) Meeen jeg snikveier hver dag, da - har ikke tålmodighet til å sitte stille og vente... ;)

stormann 22-07-11 11:19

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg prøver å begrense snikveiingen, for jeg har litt erfaring med det fra før. JEg kunne slite med motivasjon de dagene det gikk dårlig, selv om det egentlig er helt irrasjonellt. Men sånn er nå engang vi mennesker. Vi kommer nok til å "se" mye av hverandre her inne, da vi begge har en jobb å gjøre :)

Heidi B 22-07-11 11:48

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1166072)
Under 90 per 1. desember? Det skal vi da klare! Kanskje til og med før...? Vi skulle hatt en ny tråd/klubb for oss som vil under 90 også! Som vi begge kan melde oss utav, forhåpentligvis om ikke så alt for lenge! ^^

Jeg var også 94,6kg idag:)- så jeg blir gjerne med på ny tråd/klubb, hvis jeg får lov? :)

Heidi B:)

MissPivotal 22-07-11 12:53

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Takker for god velkomst :) Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min :) Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit :) For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen! :)

emilita 22-07-11 14:00

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal (Innlegg 1166212)
Takker for god velkomst :) Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min :) Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit :) For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen! :)

en gang i måneden...det hadde jeg aldri klart, ser at jeg blitt litt obsessed med veing... skulle ha lært meg å begrense det, men vekta står jo der hele tida, så det er lett å bare gå på den...en gang om dagen...huff huff

stormann 22-07-11 15:22

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Tror det er lurt at ikke vekt blir alt, men det er klart at når det går bra er det kjekt å veie seg ofte :)

ekenna 22-07-11 15:34

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Før jeg gikk over til å veie meg en gang i uken, var jeg også helt besatt av den dumme vekten! Nå merker jeg at jeg har et mye bedre og sunnere forhold til både mat og vekt. Godt å slippe de nedturene hele tiden, og at det skal bestemme humøret for dagen om jeg hadde gått opp eller ned. Og flinke deg som klarer å veie deg abre 1 gang i måneden! Kanskje det er noe eg også bør satse på? :)

LittForTung 22-07-11 17:15

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stormann (Innlegg 1166109)
Jeg prøver å begrense snikveiingen, for jeg har litt erfaring med det fra før. JEg kunne slite med motivasjon de dagene det gikk dårlig, selv om det egentlig er helt irrasjonellt. Men sånn er nå engang vi mennesker. Vi kommer nok til å "se" mye av hverandre her inne, da vi begge har en jobb å gjøre

Heisann Stormann! Det er kjekt å ha noen å gå veien sammen med!! Jeg må innrømme at jeg veier meg hver eneste dag...også for å se litt hvordan kroppen min reagerer i forhold til hva jeg gjør på. Og hva jeg spiser! Også i forhold til at det kanskje tar en dag to før ting skjer også. Legger ikke skjul på at jeg har litt kontrollbehov... hehe :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av MissPivotal (Innlegg 1166212)
Takker for god velkomst .Ser dere diskuterer hyppighet av veiing. Jeg har faktisk gått over til å veie meg kun en gang i måneden. Sist jeg prøvde å gå ned ble jeg så besatt av denne veiingen en gang i uken, og all min selvfølelse var knyttet til tallet som sto der. Å få det litt på avstand har hjulpet motivasjonen min :) Fokuset nå er ikke på å gå ned i vekt, men på å klare å være sunn i dag også. Og i morgen. Og at jeg har vært sunn så og så lenge. På den måten er det lettere å ha en mestringsfølelse og god selvtillit :) For meg i alle fall. Ha en god dag, alle sammen! :)

Imponerende. Det der har jeg aldri klart. Jeg har vært superflink til å slanke meg mange ganger, men det skliiiiiiir ut med en gang jeg ikke har fokus. Kan hende det vil bli annerledes nå, når jeg ikke har det suget etter mat lengre - men det gjenstår å se :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av ekenna (Innlegg 1166404)
Før jeg gikk over til å veie meg en gang i uken, var jeg også helt besatt av den dumme vekten! Nå merker jeg at jeg har et mye bedre og sunnere forhold til både mat og vekt. Godt å slippe de nedturene hele tiden, og at det skal bestemme humøret for dagen om jeg hadde gått opp eller ned. Og flinke deg som klarer å veie deg abre 1 gang i måneden! Kanskje det er noe eg også bør satse på? :)

Dessverre bestemmer vekten litt humørmoduset du går ut av badet med. Resten av dagen kan vi jo prøve å gå inn for å bestemme selv? :) Ha en fin fredagskveld :)

ekenna 22-07-11 17:33

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LittForTung (Innlegg 1166479)
Dessverre bestemmer vekten litt humørmoduset du går ut av badet med. Resten av dagen kan vi jo prøve å gå inn for å bestemme selv? :) Ha en fin fredagskveld :)

Det var akkurat det den gjorde, da jeg ikke veide meg en gang i uken. Før jeg begynte med det, veide jeg meg hele tiden, flere ganger til dagen. Men nå når jeg har en fast veiedag i uken, har har jeg det mye bedre. Tallet på vekten påvirker ikke humøret mitt på den samme måten. Selvfølgelig blir jeg glad og tilfreds om jeg har gått ned, men om jeg står stille eller har gått opp litt, har jeg ikke den skuffelsen så ofte lengre. :p

Bønna200 23-07-11 20:28

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg vil melde meg inn! Står på 134 kg nå, så føler jeg kan trenge litt støtte og oppmuntring :)

LittForTung 23-07-11 20:33

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1166926)
Jeg vil melde meg inn! Står på 134 kg nå, så føler jeg kan trenge litt støtte og oppmuntring :)

Hei Bønna :) All støtte og oppmuntring du kan få, vil du finne her inne :) Ikke så mye aktivitet her inne på en dag som dette...men velkommen skal du være.

Lykke til :klem:

Bønna200 23-07-11 20:36

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Mange takk for det :) Får håpe det går veien!

stormann 24-07-11 00:52

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hei Bønna!
JEg har nettopp begynt og trenger egentlig det samme som deg. Det er en fin gjeng her på forumet, så velkommen og lykke til og stå på!

Bønna200 24-07-11 15:34

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hei stormann!
Da får vi støtte hverandre:) Masse lykke til til deg og:)

GoldKarma 24-07-11 16:52

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
da har kroppen kvittet seg med mye væske. løpet av mine snart 2 uker på skaldeman har jeg gått fra ca 115 til ca 110. vommen har også minsket betraktelig, og man er mindre slapp og ikke gass i magen. føler meg helt fantastisk :)

stormann 24-07-11 18:37

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av GoldKarma (Innlegg 1167210)
da har kroppen kvittet seg med mye væske. løpet av mine snart 2 uker på skaldeman har jeg gått fra ca 115 til ca 110. vommen har også minsket betraktelig, og man er mindre slapp og ikke gass i magen. føler meg helt fantastisk :)

Høres fantastisk ut. Jeg merker også at magen har blitt synlig mindre på en uke. Utrolig artig! Grattis med fantastisk fremgang!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no