Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=41862)

Antoinette6 01-08-11 08:50

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1168954)
Så herlig for alle dere som har klart å komme dere så langt ned:D Håper jeg klarer den bragden også:)
Da jeg veide meg på mandag så ble jeg litt småsur fordi jeg hadde gått opp 600 gram. Men så prøvde jeg bukse i str 54 i går, etter at 56 har vært trang det siste året.. Trodde ikke jeg skulle få den over låra engang, men så fikk jeg t.o.m igjen knappen:heia: Glidelåsen ville ikke helt samarbeide, men jeg er storfornøyd likevel jeg:) Også er det samme modellen som den jeg har, så veit det ikke er merke og str forskjell også. Så nå er humøret litt bedre igjen:stortsmil

GRATULERER !!! Dette er en av de deiligste følelsene jeg vet. Når et klesplagg man ikke TROR skal passe, - og så sklir den likevel på. Mer eller mindre. Åh ! :love:

Og :heia: til alle. Vekta i dag viste 96,1 og jeg er, som kjent, ikke rolig før jeg ser 95-tallet. DA først kan jeg meske meg med de deilige jordbærene her like utenfor klubbgrensen. Og champagnen ! Den er avkjølt og serveres i høye, tynne krystallglass. Med dugg utenpå.

Og de deilige, komfortable liggestolene her er fortreffelige å slange sitt slanke legeme nedpå. :D

Velkommen ut, mine venner !

Bønna200 01-08-11 12:56

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stormann (Innlegg 1171282)
Da var jeg enda et steg nærmere! Deilig!

-1,7 kg og 4 cm mindre over magen :D Det er verdt å feire :D

Les mer: http://locarb.tumblr.com/post/833018...ng-1-7-kg-4-cm

  1. 18. juli 2011 - 126 kg
  2. 25. juli 2011 - 120,6 kg (-5,4) Midjemål: 119cm
  3. 1. august 2011 - 118,9 (-1,7) Midjemål: 115cm
  4. 8. august 2011 - ?

Her går det unna, gitt:) Fortsetter det sånn er du jo i mål på no time;)

Bønna200 01-08-11 13:03

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1171299)
GRATULERER !!! Dette er en av de deiligste følelsene jeg vet. Når et klesplagg man ikke TROR skal passe, - og så sklir den likevel på. Mer eller mindre. Åh ! :love:

Og :heia: til alle. Vekta i dag viste 96,1 og jeg er, som kjent, ikke rolig før jeg ser 95-tallet. DA først kan jeg meske meg med de deilige jordbærene her like utenfor klubbgrensen. Og champagnen ! Den er avkjølt og serveres i høye, tynne krystallglass. Med dugg utenpå.

Og de deilige, komfortable liggestolene her er fortreffelige å slange sitt slanke legeme nedpå. :D

Velkommen ut, mine venner !

Takk:) Det hjalp på motivasjonen hvertfall:p

Og nå blir det snart sjampis på deg:D

stormann 01-08-11 13:20

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bønna200 (Innlegg 1171442)
Her går det unna, gitt:) Fortsetter det sånn er du jo i mål på no time;)

Ja, får håpe det :) Motiverende er det i allefall.

stormann 01-08-11 13:22

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1171290)
Godt jobba, stormann!

Jeg samler mer vann enn en kamel i denne varmen :o Jeg holder meg klokelig unna vekta på slike dager ;)

Takk skal du ha. Det går nok opp og ned fremover, men jeg skal gjøre det jeg kan for å bruke framgang som bensin for videre fremdrift :)

fettnurket 01-08-11 14:49

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stormann (Innlegg 1171282)
Da var jeg enda et steg nærmere! Deilig!

-1,7 kg og 4 cm mindre over magen :D Det er verdt å feire :D

Les mer: http://locarb.tumblr.com/post/833018...ng-1-7-kg-4-cm

  1. 18. juli 2011 - 126 kg
  2. 25. juli 2011 - 120,6 kg (-5,4) Midjemål: 119cm
  3. 1. august 2011 - 118,9 (-1,7) Midjemål: 115cm
  4. 8. august 2011 - ?

Steike! :D Hvordan føles det at over 7 kilo har rast av kroppen på bare to uker? Det er jo et strålende resultat, gratulerer og lykke til videre! :heia:

stormann 01-08-11 15:03

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fettnurket (Innlegg 1171524)
Steike! :D Hvordan føles det at over 7 kilo har rast av kroppen på bare to uker? Det er jo et strålende resultat, gratulerer og lykke til videre! :heia:

Hvordan det føles? Mentalt føles det veldig bra :) fysisk har jeg nok bært preg av det med at jeg har manglet litt eksplosivitet i muskler og vert mer sliten, men det får vi ta med, for det går nok over etterhvert :)

Biola 01-08-11 21:34

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Dahh er jeg tilbake, både i gamlelandet og her på forumet, etter en uke i utlandet. Gikk veldig bra i starten av uka, men så i går og i dag kom jeg på enda et sitat fra Hakkebakkeskogen, denne gangen av Klatremus: Men FÅ (lavkarbo)mat - DET kan man... :rolleyes:

Vi har bodd sammen med andre hele tiden, noe av maten har jeg laget, og dermed påvirket, mens annen mat har andre laget, uten at jeg har påvirket.. Jeg har hatt med mine fiberrik, mest for å ha noe å legge pålegget på, og litt for å spise "det samme" som de andre. Salat og kjøttpålegg, men for lite fett. Middagene litt opp og ned ift idealene, men greit. Men så i går, begynte Klatremus å gjøre seg gjeldende, og jeg FIKK mat, da vi var ute og spiste. Det ble HELT feil, både til frokost (mmm - loff med honning:eek:) mellommåltid (de har verdens beste IS:eek:), middag (burger og pommes frites :eek:), kake:eek: osv osv.

Men - nå er jeg hjemme igjen, og det beste med å være hjemme - godt, iskaldt friskt norskt vann rett fra springen. Ikke kalkvann - lunket fra springen, og IKKE dovent kjøpevann på flaske. Har drukket et par liter bare i kveld, og nytt hver dråpe. :)

Og - hverdagen er tilbake, selv med en ukes ferie igjen. Jeg skal IKKE gå i fella og synde litt i morgen også, siden jeg har syndet i dag og i går, nuhh er det tilbake på rett spor. For jeg har jo tenkt meg ut av denne klubben jeg også. Drømmen er fortsatt å klare det til jul, håpet er å klare det før påske, og jeg tror i alle fall jeg klarer det før neste sommer.

Antoinette6 02-08-11 11:41

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
:heia: :heia: :heia: kjære Biola !

Og en hilsen fra yndlingsboka vår: "Jeg vet ikke hvordan man GJØR når man går på besøk" :nei:

Dessuten: "Gjort er gjort og spist er spist"

Heia Reven også. På et slags vis :lol:

LittForTung 02-08-11 21:08

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Heia alle sammen som er så flinke!! :) Og det gjelder alle! Vel tilbake fra hyttetur fant jeg ut at vekten hadde gått opp... jeg antar at litt i meste laget med vindrikking satte sine spor - og merket MYE til det som Stormann viser til lengre oppe, at eksplosivitet i musklene det finnes ikke :) Seig, ja - men kjapp: NEI!!! :)

Vel hjemme i mine etter hvert så faste rutiner så forsvant hyttekiloene på to dager. Og i dag er jeg på ny bunnotering! Har mistet 8,9 kg på 4 og en halv uke. Det er helt vilt, i grunn! :) Og ikke har jeg vært sulten en plass heller.

Men det betyr at jeg har 11,1 kg til jeg akkurat treffer tresifret - og forhåpentligvis vil jeg klare det i løpet av høsten. Jo før jo heller!!! :D Men en merkelig greie, jo mer jeg går på tur - jo mer stagnerer vekten. Hva er det for noe da?? Helt omvendt, jo! Noen andre som har merket det samme??

GretheH 03-08-11 10:09

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Blir helt satt ut av å lese hvor flink dere er! Får skikkelig "gøtts" til å fortsette!:boxing:

Her har det vært stress og stress og mere stress. Så jeg gleder meg til at hverdagen (og skolen) begynner igjen. Er liksom ikke like lett når ungene sitter klistret innpå meg med polarbrød og nugatti....
MEN jeg har greid meg uten de store utskeielsene og nå er jeg på kunstig-mat-avvenning. Kjenner jeg blir så hoven og rar av funsaft, brus, Dent OI, kaker bakt med splenda og slike produkter.....men de frister jo også da!

Laget med rabarbrasuppe i går så nå har jeg det å kose meg med.:lol:

LittForTung 03-08-11 23:16

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Kjenner til problematikken med unger og annen mat - men det er det som er så deilig med lavkarbo, da klarer jeg å bake boller til ungene, lage pizza til dem - uten at jeg har lyst på selv. Jeg blir ikke sulten av det engang! :D Og nettopp derfor tror jeg at jeg skal klare dette. Jeg må hele tiden minne meg selv på at jeg kan ikke ta en drue når jeg lager i stand fruktfat, rett og slett fordi jeg merker at jeg av gammel vane småspiser mens jeg lager i stand maten. Er det rart jeg har blitt stor da???!?!?! :D

Nei, detta er herlig - du kommer helt sikkert kjapt inn i det igjen Grethe!! :)

emilita 04-08-11 10:04

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
1 kilo til så sier jeg goodbye til alle dere :-)

Antoinette6 04-08-11 10:48

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
emilita !!! Så braaaaa !!! NÅR blir det, tror du ? Om en uke ? 14 dager ??? :spent:

Jeg heier på deg og står klar med kald og deilig champagne her ute !

:full:

Cyan 04-08-11 10:52

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Fy fabian så flinke vi er :p
Jeg har 700 gram igjen nå ... men jeg er frøken Kamel for tiden, så vi får se når det skjer :o

Antoinette6 04-08-11 10:55

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1173396)
Fy fabian så flinke vi er :p
Jeg har 700 gram igjen nå ... men jeg er frøken Kamel for tiden, så vi får se når det skjer :o

Hvah !??? Cyan !?? 700 igjen !!??? Det er jo alldeles fantastisk etter DET platået ditt ! Tror du det er cocosa'en og Udo's ?

Så utrolig deilig ! :love:

*kjøper inn en kasse ekstra, ekstra fiiiin champagne*

emilita 04-08-11 11:13

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Det skal nok bli i løpet av de neste dagene :-) Ligger akkurat på 100 nå så skal være veldig nøye fra nå av... This will be a new chapter :-)

Cyan 04-08-11 11:13

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Jeg tar ikke Udo's, men jeg tror definitivt at cocosaen har hjulpet i kombinasjon med en generell oppjustering av både kaloriinntak og fettandel :)

emilita 04-08-11 11:16

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1173427)
Jeg tar ikke Udo's, men jeg tror definitivt at cocosaen har hjulpet i kombinasjon med en generell oppjustering av både kaloriinntak og fettandel :)

jeg bruker og cocosa til alt egentlig. har hørt at det skal hjelpe med vektnedgang :-)

Antoinette6 04-08-11 11:25

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av emilita (Innlegg 1173426)
Det skal nok bli i løpet av de neste dagene :-) Ligger akkurat på 100 nå så skal være veldig nøye fra nå av... This will be a new chapter :-)

A new chapter it is !

Det er bare såååå utrolig deilig å være på utsiden her !

Kom, kom !!! :heia:

Antoinette6 04-08-11 11:26

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1173427)
Jeg tar ikke Udo's, men jeg tror definitivt at cocosaen har hjulpet i kombinasjon med en generell oppjustering av både kaloriinntak og fettandel :)

Jeg skal prøve cocosa jeg, også, - om platået skulle komme. . . Og det gjør det sikkert. Jeg bare venter på at vekta skal stagnere, liksom . . .

Kom snart, da, Cyan ! :klem:

mizzim 04-08-11 12:32

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
hva er coscosa?

emilita 04-08-11 13:59

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mizzim (Innlegg 1173501)
hva er coscosa?

cocosa er en rein kokos olje som selges i de fleste helsekost butikkene. har 0 kh og kan brukes til det meste, på brød, i maten, som vanlig olje etc.

skal nok være super for å hjelpe til med vektnedgang :-)

emilita 04-08-11 14:00

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Cocosa ---> http://www.arnika.no/Produkter/Udos_...nr_N22318.aspx

fettnurket 04-08-11 18:53

Sv: Vi som skal melde oss ut av 0,1 tonnsklubben
 
Hepp hepp, en kilo her, en kilo der! - Og faktisk en kilo MINDRE her! :heia: Nuvel, jeg har gått ned til 99,2 kilo, og har gått ned neeeesten en kilo, men tickeren tillater ikke mine desperate forsøk på halve tall, så jeg mesker meg nå med 25 kilo mindre på kroppen selv om jeg mangler 200 gram på helt tall. :boxing: Skal kose meg med litt peanuts i kveld, fordi jeg fortjener det. :spisesnak Og går jeg opp så mye som et gram så skal jeg på joggetur- fordi jeg fortjener det. :_plystre:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:58.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no