Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Kake/dessert og snacks (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Non stick ovnsfolie (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42219)

mari82anne 23-03-11 21:44

Non stick ovnsfolie
 
Jeg ble såååå lykkelig når jeg fant dette produktet på Clas Ohlson, for uansett hvordan jeg lagde disse ostesticksa, så satt de alltid fast i bakepapiret. Vet ikke om dette passer under kake/dessert og snacks, men vil gjerne dele info om dette produktet :D Kveldskosen er redda for min del!!! http://www.clasohlson.no/link/m3/Pro...?artnr=34-4298

Nerthus 23-03-11 21:49

Sv: Non stick Ovnsfolie
 
Genialt - hadde en sånn sak jeg også helt til sambo KASTET den... han syntes den var "ekkel"... mannfolk altså - noen av de må holdes unna deler av kjøkkenet! ;)

Skal kjøpe meg en ny sånn jeg også - måtte kjempe for å få osteskiva mi løs fra FATET den lå på i mikroen tidligere i dag...:rolleyes:

TigerTove 23-03-11 22:26

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Miljøvennlig er det også :) må kom skaffe til veie en sånn en..

Kitt 23-03-11 22:37

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Bare sånn til advarsel så blir de møkkete og ekle og umulig å få rene til slutt! Ikke bruk feks sånn Formfett spray på dem eller ha for sterk varme!

Sier jeg som har slitt ut 10-12 stk siden jeg gikk på GR- kurs før årtusen- skifte!:p

Georgine 23-03-11 22:50

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Disse er geniale! Men ikke bruk pizzahjul av metall på de : fremdeles fornærmet på tenåringen som som delte folien i 8 biter :

Nerthus 23-03-11 23:39

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Georgine (Innlegg 1064737)
Disse er geniale! Men ikke bruk pizzahjul av metall på de : fremdeles fornærmet på tenåringen som som delte folien i 8 biter :

:lol: trekk i ukelønna TVERT! ;)

Caramella 23-03-11 23:54

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Går de an å bruke i microen? løøøper og kjøper i tilfelle :)

Levita 24-03-11 09:01

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Desssuten - et ekstratips for bruk av disse teflonarkene: Legg et i bunnen av ovnen når du har vasket den. Da blir det enkelt å få tørket av de små ostebitene og fettet og annet som alltid må ramle ned (gjerne med en gang man har skuret ovnen innvendig). De varer ikke evig, da de ikke tåler så høy varme, men jeg har vært storfornøyd med mine! Må bare huske å ikke skjære opp pizza eller annet med arket under.

Livsglede 24-03-11 21:10

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Levita (Innlegg 1064924)
Desssuten - et ekstratips for bruk av disse teflonarkene: Legg et i bunnen av ovnen når du har vasket den. Da blir det enkelt å få tørket av de små ostebitene og fettet og annet som alltid må ramle ned (gjerne med en gang man har skuret ovnen innvendig). De varer ikke evig, da de ikke tåler så høy varme, men jeg har vært storfornøyd med mine! Må bare huske å ikke skjære opp pizza eller annet med arket under.

Signerer det med å bruke den i bunnen på ovnen:D jeg bruker flere sånne iløpet av et år. Å vaske stekeovnen etter at jeg begynte med det går som en lek:D

kennygirl 24-03-11 21:24

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Det har åpnet ny CO butikk her i Kristiansund i dag, så nå skal jeg løpe og kjøpe :D

mari82anne 25-03-11 10:06

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Caramella (Innlegg 1064782)
Går de an å bruke i microen? løøøper og kjøper i tilfelle :)

Jeg bruker de i microen, og de funker bra der også:D

Caramella 25-03-11 11:43

Sv: Non stick ovnsfolie
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mari82anne (Innlegg 1065865)
Jeg bruker de i microen, og de funker bra der også:D

Takk for svar! Dette skal jeg jammen meg kjøpe, alt som kan gjøre ting lettere! ;) Disse osteknekkisene må jeg si har gjort dietten mye lettere, har med meg sånne stort sett dit jeg skal, da er det ikke så vanskelig å bli bedt på mat :-)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no