Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   På igjen - november (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=57204)

Waladriel 07-11-18 11:35

På igjen - november
 
Hei
Jeg lurte på om det er noen aktive her?
Gjerne noen som har startet på ny runde med lavkarbo/keto nylig.

Jeg har fulgt min egen lavkarbo/keto kur fra august 17 til mars 18 og da gikk jeg ned 20 kg. 6 av kiloene har kommet på igjen.

Nå er jeg klar for ny runde! Er noen med? :)

married 10-11-18 21:39

Sv: På igjen - november
 
Hei. Jeg vil gjerne være med. Startet på nytt på mandag.
I 2016 tok jeg av 10 kg. 5 er komt på igjen. Gikk litt opp og ned i 2017/ våren 2018. Har hatt en del sykdom og operasjoner i denne perioden.
Denne uken har jeg tatt det litt forsiktig. Vil helst ikke ha hodepine. Men jeg er klar

kamp 11-11-18 06:50

Sv: På igjen - november
 
Jeg er her

Waladriel 13-11-18 14:00

Sv: På igjen - november
 
Så hyggelig :)
Jeg pleier ikke få hodepine. Jeg drikker en del vann, minimum 3 liter om dagen.
Riktignok har jeg hatt litt mageknip. Jeg har ikke begynt å ta pillene enda. Klarte meg uten dem sist, så jeg vet liksom ikke helt.

Nå er jeg så gira på noen resultater, men tørr ikke veie meg enda. Jeg blir så deprimert om det ikke har skjedd noen ting, eller om det har gått noen gram feil vei.

Bissen 19-11-18 13:45

Re: På igjen - november
 
Jeg startet opp igjen i september. Har brukt god tid til å finne gode rutiner og har vel fulgt strikt lavkarbo siden oktober. Begynte å gå ned når jeg gikk over til strikt. Har gått ned 5 kg på disse mnd.Har hatt en langhelghelg på ferie, hvor det var vanskelig å følge strikt. Tenker at det skal være en livsstilsendring og slike sprekker kan også virke motiverende, og at man gir seg selv rom for at livet leves. Tenker at det viktigste er at man kommer tilbake til gode rutiner med en gang man er hjemme igjen. Prøver å ikke ha dårlig tid..��

Waladriel 20-11-18 07:30

Sv: Re: På igjen - november
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bissen (Innlegg 1542187)
Jeg startet opp igjen i september. Har brukt god tid til å finne gode rutiner og har vel fulgt strikt lavkarbo siden oktober. Begynte å gå ned når jeg gikk over til strikt. Har gått ned 5 kg på disse mnd.Har hatt en langhelghelg på ferie, hvor det var vanskelig å følge strikt. Tenker at det skal være en livsstilsendring og slike sprekker kan også virke motiverende, og at man gir seg selv rom for at livet leves. Tenker at det viktigste er at man kommer tilbake til gode rutiner med en gang man er hjemme igjen. Prøver å ikke ha dårlig tid..��

Så hyggelig at flere er i gang :)

Av nysgjerrighet. Hvordan følger du strikt lavkarbo? Blir det ikke mer ketolyse da? Mulig jeg ikke helt forstår forskjellen her.
Kanskje derfor jeg selv føler at jeg har en blanding mellom de to.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no