Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Skryting og sånt ... (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39777)

LanoGakkGakk 21-01-11 14:36

Skryting og sånt ...
 
Tenkte jeg kunne skryte litt av at jeg har gått opp ti kilo på rekordtid!! (2 mnd, tror jeg)

Det er også grunnen til at jeg er her, for i tillegg til de 10 kiloene jeg gikk opp på rekordtid, så var det fra før 20 til for mye, totalt 30 kg. Den totale overvekten er jo kanskje ikke noe å skryte av, for det har jeg brukt noen år på, men jeg er VELDIG flink til å legge på meg.

Nå skal jeg bruke mine gode egenskaper, men jeg skal snu litt på de for å få motsatt virkning. Er ikke det en god plan?

Fasongen min er i tillegg 'eple', så det er dobbelt så god grunn for meg til å gå ned.


Siden det er en stund til jeg kan skryte av alle kiloene jeg har gått ned, så har jeg nå i alle fall fått skryte litt av hvor flink jeg er å gå opp :D

Men vil jeg benytte anledningen til å skryte av alle de standhaftige flotte menneskene her inne som har gjort små og store innsatser, og som står på og ikke gir seg selv om motgangen av og til blir stor. Helt utrolig å lese om resultatene enkelte har oppnådd. Og jeg sier bare HEIA, HEIA, HEIA :heia: STÅ PÅ!!!

camryn 21-01-11 14:43

Sv: Skryting og sånt...
 
Heia heia heia!

camryn 21-01-11 14:45

Sv: Skryting og sånt...
 
Epler er best forresten :_punk:

LanoGakkGakk 21-01-11 14:47

Sv: Skryting og sånt...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av camryn (Innlegg 1007864)
Epler er best forresten :_punk:

Oh yeah!! :cool:

Rosekinn 22-01-11 03:48

Sv: Skryting og sånt...
 
Hei!
Jeg tror jeg kan gi deg konkurranse på å gå opp i vekt hvis jeg absolutt vil slå deg! Skal veldig lite til før den vekta går opp du. Men prøver å trøste meg med at de kiloene som kommer for på - går fort av..

Å at de kiloene som går saaakte av - tar det lengre tid på at de kommer på igjen!

Ta en dag av gangen og går du på en smell - ja så hva så.. så starter vi bare på nytt igjen! :)

LanoGakkGakk 22-01-11 09:36

Sv: Skryting og sånt...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Rosekinn (Innlegg 1008323)
Hei!
Jeg tror jeg kan gi deg konkurranse på å gå opp i vekt hvis jeg absolutt vil slå deg! Skal veldig lite til før den vekta går opp du. Men prøver å trøste meg med at de kiloene som kommer for på - går fort av..

Å at de kiloene som går saaakte av - tar det lengre tid på at de kommer på igjen!

Ta en dag av gangen og går du på en smell - ja så hva så.. så starter vi bare på nytt igjen! :)

Kom til å tenke på at jeg har klart 7 kilo på mindre enn 3 uker også... :) Hver sommerferie slår jeg til. Han jeg reiser med går ned 6-7 kilo, og jeg går opp det samme ;)

Det jeg er mest redd av alt er at 'suget' skal ta overhånd. Søtsuget, eller spisesuget eller hva jeg skal kalle det. Hvis suget kommer går jeg som løve i bur, og det er like ille som å slutte å røyke, eller verre. Heldigvis er det ikke store problemet når man går på lavkarbo.... :)

<insert_scary_name_here> 24-01-11 00:31

Sv: Skryting og sånt...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk (Innlegg 1008395)
Kom til å tenke på at jeg har klart 7 kilo på mindre enn 3 uker også... :) Hver sommerferie slår jeg til. Han jeg reiser med går ned 6-7 kilo, og jeg går opp det samme ;)

Det jeg er mest redd av alt er at 'suget' skal ta overhånd. Søtsuget, eller spisesuget eller hva jeg skal kalle det. Hvis suget kommer går jeg som løve i bur, og det er like ille som å slutte å røyke, eller verre. Heldigvis er det ikke store problemet når man går på lavkarbo.... :)

Hvis søtsuget kommer, lag deg litt krem (søt evt. med sukrin) og ha oppi noen bringebær. Mektig, søtt og godt. Pleier å ta knekken på mitt søtbehov. (når jeg ikke unner meg litt sukkerfri sjokolade...) :)

LanoGakkGakk 24-01-11 06:54

Sv: Skryting og sånt...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av <insert_scary_name_here> (Innlegg 1009703)
Hvis søtsuget kommer, lag deg litt krem (søt evt. med sukrin) og ha oppi noen bringebær. Mektig, søtt og godt. Pleier å ta knekken på mitt søtbehov. (når jeg ikke unner meg litt sukkerfri sjokolade...) :)

Takk! Skal notere meg den :)

Deanna 24-01-11 07:34

Sv: Skryting og sånt ...
 
Jeg pleier også skryte av hvor flink kroppen min er til å lagre fett. Jeg hadde overlevd i ukevis på fjellet uten mat, vettu. Og jeg hadde garantert vært drånning av Steinalderen! På et eller annet tidspunkt var jo dette en livsnødvendig egenskap. :D

LanoGakkGakk 24-01-11 15:10

Sv: Skryting og sånt ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Deanna (Innlegg 1009729)
Jeg pleier også skryte av hvor flink kroppen min er til å lagre fett. Jeg hadde overlevd i ukevis på fjellet uten mat, vettu. Og jeg hadde garantert vært drånning av Steinalderen! På et eller annet tidspunkt var jo dette en livsnødvendig egenskap. :D

Vi er overlever-typen!! :D

Deanna 24-01-11 17:07

Sv: Skryting og sånt ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LanoGakkGakk (Innlegg 1010059)
Vi er overlever-typen!! :D

Survival of the feitest!

LanoGakkGakk 24-01-11 17:53

Sv: Skryting og sånt ...
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av deanna (Innlegg 1010129)
survival of the feitest!

Jepp! :D :D ;)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no