Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Oppskrifter (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Hvor man kjøper hva (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=7131)

mofe 28-11-05 00:08

Hvor man kjøper hva
 
Ser ofte det er spørsmål om hvor man får tak i ting.

Psylliumfrø - helsekost
Vitaminer/mineraler - helsekost (ALDRI på butikk!)
Soyaflak - helsekost
Proteinpulver - helsekost
Atkinsbarer - de fleste dagligvarer/helsekost
Lindbergvarer - de fleste dagligvarer/helsekost
Vita Biosa - helsekost


Hm, kommer ikke på noe mere akkurat nå - men bidra med å forlenge listen! :ja:

Iset 28-11-05 00:17

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Er det noe man ikke helt har hørt om, så finnes det som regel på helsekosten! Det er altfor få som tenker over hva man kan finne i en helsekost, egentlig.
En "gylden" regel: finner du det ikke i en dagligvare, sjekk i helsekosten! :snill:

nøtta 28-11-05 11:49

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Er det noe man ikke helt har hørt om, så finnes det som regel på helsekosten! Det er altfor få som tenker over hva man kan finne i en helsekost, egentlig.
En "gylden" regel: finner du det ikke i en dagligvare, sjekk i helsekosten! :snill:

det som er så trist er at på helsekosten her jeg bor er de som jobber der så sure :(, men nå har det begynt ei ny ei og hu er kjempe koselig :) når jeg kommer inn spør hu om det er noe jeg lurer på *sukk* :snill:

Også mens jeg betaler pleier hun og si sånn ja det er veldig bra du unngår hvete, det er egentlig ingen mennesker som tåler det ! også sier hun at hvis det ikke smaker godt kan jeg bare bytte det .... åh hun er sååå koselig kanskje jeg skal gi henne en julegave som en lite hint til de andre som jobber der .... også er jeg vel det man kan kalle extra fast kunde med mitt kosthold :D

Elena 29-11-05 00:43

Sv: Hvor man kjøper hva
 
hyggelige folk er fantastisk :)

Iset 29-11-05 00:47

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nøtta
det som er så trist er at på helsekosten her jeg bor er de som jobber der så sure :(, men nå har det begynt ei ny ei og hu er kjempe koselig :) når jeg kommer inn spør hu om det er noe jeg lurer på *sukk* :snill:

Også mens jeg betaler pleier hun og si sånn ja det er veldig bra du unngår hvete, det er egentlig ingen mennesker som tåler det ! også sier hun at hvis det ikke smaker godt kan jeg bare bytte det .... åh hun er sååå koselig kanskje jeg skal gi henne en julegave som en lite hint til de andre som jobber der .... også er jeg vel det man kan kalle extra fast kunde med mitt kosthold :D

Hehe du skulle bodd her, der jeg jobbet fikk vi diplom for beste service blandt alle butikkene i hele senteret (over 100 butikker...). :eek: :D
Jeg fikk ofte ting av kundene, har fått en svær bukett med 10 røde roser av en kunde, skåler, konfekt, osv. Savner jobben litt da... :sukk:
Hadde alltid laaange samtaler med mange kunder... Kom liksom alltid i snakk med dem. Særlig om kosthold og slikt.

nøtta 30-11-05 19:27

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Hehe du skulle bodd her, der jeg jobbet fikk vi diplom for beste service blandt alle butikkene i hele senteret (over 100 butikker...). :eek: :D
Jeg fikk ofte ting av kundene, har fått en svær bukett med 10 røde roser av en kunde, skåler, konfekt, osv. Savner jobben litt da... :sukk:
Hadde alltid laaange samtaler med mange kunder... Kom liksom alltid i snakk med dem. Særlig om kosthold og slikt.

åh du skulle jobbet her :) hvorfor sluttet du og jobbe ?? (må ikke svare..)

Iset 01-12-05 09:43

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nøtta
åh du skulle jobbet her :) hvorfor sluttet du og jobbe ?? (må ikke svare..)

Pga manglende barnevakt og sånn, det ble så problematisk når jeg aldri kunne ta plutselige ekstravakter som før pga Camilla, og dagmamma ville jeg ikke ha, samt det hadde ikke vært så lett heller da jeg bare jobbet et par dager i uka. Jobbet fulltid da jeg ble gravid, men pga kontantstøtten kunne jeg kutte voldsomt ned og være mer hjemme med vesla. :)
Sluttet altså da det ble litt problematisk med pass av vesla de dagene jeg skulle på jobb, og jeg hadde jo lyst å være hjemmeværende med henne, så da gjorde jeg det. Savner jo jobben litt da, men ikke det å jobbe. Trives godt som fulltidsmamma. :D

Men *kremt* nå opptar vi hele denne tråden med utenomsnakk. :eek::p

nøtta 01-12-05 10:36

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset

Men *kremt* nå opptar vi hele denne tråden med utenomsnakk. :eek::p

:eek: makan *løper fort ut av tråden igjen*

Elena 03-12-05 17:45

Sv: Hvor man kjøper hva
 
på boots sin nettside www.boots.com kan man kjøpe lavkarbo pasta

nøtta 03-12-05 19:02

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elena
på boots sin nettside www.boots.com kan man kjøpe lavkarbo pasta

:eek: viste ikke at det fantes...

mofe 03-12-05 19:03

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Elena
på boots sin nettside www.boots.com kan man kjøpe lavkarbo pasta

Er den bedre/sunnere enn Lindberg sin fullkornspasta?

nøtta 03-12-05 19:04

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Hva er den laget av ?

Iset 04-12-05 01:03

Sv: Hvor man kjøper hva
 
Fant siden:

http://www.boots.com/microsites/micr...contentId=4342

Penne er lenger nede på lista, det MÅ jeg få tak i, for i Atkins kokeboka mi så er det oppskrift på makaroni and cheese, og det er med lavkarbo penne. :sikle:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no