Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Dr Lindbergs (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Lindberg med barn i magen? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=7019)

Thula 13-11-05 20:53

Lindberg med barn i magen?
 
Går det an?
Lenge siden jeg har vært her nå, og i mellomtiden har jeg fått en bitteliten bolle i ovnen! Dermed er det so loooong Atkins, og jeg må finne på noe annet. Hva med Lindberg? Der er man jo ikke i ketose og har litt mer valgfriheter. Har noen en link til enkel innføring i Lindbergopplegget, jeg har bøkene hjemme, men er litt for omtåket til å lese dem akkurat nå....!

Summer 13-11-05 20:58

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Gratulerer kjære Thula! :klem: SÅ kjekt med baby i magen! :blomster:

Javisst går det fint med Lindberg med baby i mangen. Det går fint med Atkins også, så lenge du ikke holder deg i ketose (skjønt, det er en del som har vært i ketose også og det har gått helt fint! Men jeg vil ikke anbefale å gå i ketos, de som har vært det, har vært i ketose når de har blitt gravid etter å ikke ha klart å bli gravi dfør de gikk i ketose).

Uansett,- spis lavglykemisk, nok proteiner og sunt fett,- masse grønnsaker. SÅ får både du og babyen det beste utgangspunktet! :ja:

Amica 13-11-05 21:04

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Gratulerer med barni magen :klem:

Benzo 13-11-05 21:06

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Grattis med kul på magen :)

Thula 13-11-05 21:10

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Benzo
Grattis med kul på magen :)

Kul på magen hadde jeg nå fra før da, men... Takk:D

Mum 4 2 13-11-05 21:20

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Gratulerer så masse med spiren i magen.

Lindberg skal være supert når du er gravid, jeg hadde faktisk tlf. konsultasjon med ernæringsfysiolog ved Lindberg-klinikken i Oslo etter at jeg ble gravid. Supernyttig. Hun kom med masse gode tips og vink. Anbefales.

jeef-micro 14-11-05 03:11

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
gratulerer masse med lille "bollen" :D kjempegøy...

Nille 14-11-05 09:09

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Gratulerer med barn i magen !!
Lindberg er jo perfekt kosthold for gravide.

Lykke til videre !!

:klem:

Iset 14-11-05 09:23

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Gratulerer såå masse. :klem:

Lindberg og Atkins (kanskje da fase 3 eller 4) er PERFEKT kosthold for gravide, mer enn NOE annet!! :D
Det forebygger svangerskapsforgiftning (som jeg fikk sist, derfor kommer jeg aldri til å spise sukker og raffinerte karbohydrater igjen som gravid!), svangerskapsdiabetes, uønskede overflødige kilo under svangerskapet og etter, barnet og du får bedre helse, og man får bedre kvalitet på melka når man skal amme. :)

Mila 14-11-05 10:06

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Gratulerer med baby i magen ! :klem:

Thula 15-11-05 11:21

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Takk for mange svar!
Nå ser det ut som om jeg kommer meg ned i vekt på en annen måte gjennom svangerskapet, nemlig å spy seg nedover vektstigen. Jeg er så forferdelig forferdelig kvalm at mat, særlig lavkarbomat, ikke kommer på tale på en stund... Å huff og huff, dette er helt grusomt!:(

Helene 15-11-05 17:29

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
Du får satse på grovt brød og sunne matvarer som du ikke blir kvalm av. Og så håper jeg at du ikke blir like dårlig som sist, at kvalmen gir seg.

Får si gratulerer en gang til her inne! gleder meg til å bli tante igjen!! :D

jeef-micro 15-11-05 21:03

Sv: Lindberg med barn i magen?
 
å ja... GRATULERER med kommende tantebarn Helene!!! :D:D:D


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no