Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=53416)

mofe 11-11-12 08:47

Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Flere enn meg som har godt av en utfordring?

Meld dere på her, gøy om vi blir mange! :)

http://www.endomondo.com/challenges/i_OTWnlSxq0

Tarato 11-11-12 10:09

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Jeg er med! Hvordan gjør jeg det??

mofe 11-11-12 10:10

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Endomondo er en app til telefonen, som du slår på hver gang du er ute og går :) Så last ned den, lag profil, og gå på linken her så er du i gang :)

Tarato 11-11-12 10:23

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
So shall be done!

Hvordan følges vi ad videre for å se om vi når målet?
(slike tekniske greier ikke min "greie" for å si det sånn...trenger derfor teskje på en del....:flau:)

mofe 11-11-12 10:28

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Inne på linken :)

Tarato 11-11-12 10:35

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Ah.... enda flauere!
Takk!

Fedona 11-11-12 11:46

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Bare pass på innstillinger for hvem som kan se meldingene dine Tarato :D

Så du ikke opplever det min mann gjorde da han var ute og løp... Jeg bombarderte ham med obskøne meldinger som jeg da ikke visste at alle kunne se :p det var noen andre som fikk seg en real latter :p

VSB 11-11-12 11:53

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
En utfordring jeg kan være med på!

Ingen trening på 4 uker. I beste fall rolig jogg i de neste 2. Ikke løfte mer enn 3kg i samme periode... Så jeg satser på godvær og gåturer. Er låst frem til jul med andre ord.

Tarato 11-11-12 12:18

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Så trivelig med "kjentfolk" Fedona og VSB. At vi har samme interesser har vi funnet ut før også :p
Jeg har "tegnet" meg, men vet ikke om det er meg som står uten navn? Skal ut og gå snart nå, og så får vi se da :)

ToreH 11-11-12 14:18

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Bare gå? Ikke løping?
Lich er vel ferdig med denne ila en uke eller to? ;)

Tarato 11-11-12 18:03

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Dagens tur er unnagjort, men jeg brukte ikke endomondo på telefonen. Jeg har pulsklokke med gps, som registrer alt. Jeg la derfor inn tallene manuelt; men får ikke det fram på endomondo siden. Så derfor gjør jeg kort prosess og skriver det her:

Søndag 11.11.12: 19,04 km
Mål 23.12.12: 100.00 km
Differanse/mangler: 80,96 km

Heier på oss!!

Lullen 12-11-12 09:34

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Jeg er med :)
Skal ut å gå i kveld!

Klarer jeg 100 km før jul da blir jeg superfornøyd:D

Sugarpill 12-11-12 10:46

Re: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Ang. Endemondo - bør man kjøpe pro-versjonen, eller holder gratisgreia?

Edit: fant ut at pro var nødvendig, siden jeg fikk masse reklamespam i notifikasjonsmenyen av gratisversjonen.

ToreH 12-11-12 18:44

Sv: Re: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sugarpill (Innlegg 1401753)
Ang. Endemondo - bør man kjøpe pro-versjonen, eller holder gratisgreia?

Edit: fant ut at pro var nødvendig, siden jeg fikk masse reklamespam i notifikasjonsmenyen av gratisversjonen.

Ja, PRO versjonen er verdt pengene for å slippe all reklamen ;)

Chamomilla 12-11-12 20:16

Sv: Re: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1401867)
Ja, PRO versjonen er verdt pengene for å slippe all reklamen ;)

Testet 'mondoen for første gang i dag og ja - jeg har i følge spammen vunnet en i'pad..:rolleyes: Om jeg hadde trykket på en knapp og gud vet hva jeg ellers måtte ha gjort.. herlighet... jeg har "takket" nei til en i'pad..:p

Glemte å starte den før jeg hadde gått sikkert en femtedel av turen da. Jaja - neste gang.

ToreH 12-11-12 22:08

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Er det bare meg eller suger mondoen batteriet av iPhonen? Sykkeltur 4 timer, 11mil og vips, der fikk jeg ikke med de siste kilometrene fordi batteriet var tomt.......
Selvsagt fulladet før start, men hørte på musikk underveis.

Ubrukelig app og ubrukelig på telefon. Eller har dere andre slike superekstrabatterier på iPhone?

VSB 12-11-12 22:31

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1401923)
Er det bare meg eller suger mondoen batteriet av iPhonen? Sykkeltur 4 timer, 11mil og vips, der fikk jeg ikke med de siste kilometrene fordi batteriet var tomt.......
Selvsagt fulladet før start, men hørte på musikk underveis.

Ubrukelig app og ubrukelig på telefon. Eller har dere andre slike superekstrabatterier på iPhone?

Tror ikke det er appen, men GPS funksjonen. Egner seg dårlig på turer over halvannen time ja...

Qlio 12-11-12 22:33

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Jeg brukte app'n fra Gjøvik, 5,5 timer på sykkel, hadde strøm igjen ved mål. Skrudde av push- Mail og andre applikasjonen som spiser batteri. :)

ToreH 12-11-12 22:49

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Qlio (Innlegg 1401929)
Jeg brukte app'n fra Gjøvik, 5,5 timer på sykkel, hadde strøm igjen ved mål. Skrudde av push- Mail og andre applikasjonen som spiser batteri. :)

Hæh? Slå av mail, erru gæærn? :D

VSB 13-11-12 10:12

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Har dere iPhone 4 eller nyere, har 3 og den ville aldri leve så lenge i kombinasjon med musikk... :( men batteriet har kanskje blitt bedre?

ToreH 13-11-12 14:11

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av VSB (Innlegg 1402033)
Har dere iPhone 4 eller nyere, har 3 og den ville aldri leve så lenge i kombinasjon med musikk... :( men batteriet har kanskje blitt bedre?

Iphone 4S nå for tiden, tror iphone 4 har bedre batterikapasitet. Ihvertfall synes jeg det da jeg hadde iPhone 4 nå i sommer. Mulig iPhone 5 er bedre, får se på det når jeg får den.

gha 13-11-12 19:46

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
eg blir også med!
Treng å få litt inspirasjon til å gå meir i kvardagen.

mereo 15-11-12 13:39

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Jeg har joinet :)
Weee. Da blei det plutselig mere stas å gå til og fra jobb ja ;)

Chamomilla 15-11-12 14:36

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Gaaah! Lastet ned endomondo pro og gikk på min andre tur denne uken. Første glemte jeg å starte før jeg var godt igang, men det ble nå tracket på gratisversjonen. I dag, med pro innstallert - står den fortsatt på "GPS Searching". På statistikken står det at jeg har gått i en time og 17 minutter, men gått null kilometer. Så nei - jeg har ikke meldt meg på 100 km - får heller "vite med meg selv" om jeg har vært flink når det tekniske ikke funker for meg.

mereo 15-11-12 16:40

Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla (Innlegg 1402716)
Gaaah! Lastet ned endomondo pro og gikk på min andre tur denne uken. Første glemte jeg å starte før jeg var godt igang, men det ble nå tracket på gratisversjonen. I dag, med pro innstallert - står den fortsatt på "GPS Searching". På statistikken står det at jeg har gått i en time og 17 minutter, men gått null kilometer. Så nei - jeg har ikke meldt meg på 100 km - får heller "vite med meg selv" om jeg har vært flink når det tekniske ikke funker for meg.

Uff, det er kjett.
Noe feil med den?


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:28.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no