Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   X antall kilo til påske (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56557)

TrillTrall 03-01-16 22:34

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg må bare slenge meg på jeg også. Spiser ikke veldig lavkarbo til vanlig heller, men i jula... :p Føler meg stinn som en tønne vann! Usj. Kommer tilbake til antall kilo i morgen tidlig når jeg har vært på vekta.

Noe som motiverer meg litt i det minste er at jeg har lastet ned appen endomondo hvor jeg kan føre trening og turer og sånt og få det opp på pc'n. :) Artig for en som digger tall og alt som kan måles! :D

Momse 03-01-16 23:54

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg henger meg på!
Må ha litt motivasjon, så skal (prøve) å "henge" her hver dag :)
Legger listen lavt; 6 kg til påske :heia:

Minni1 04-01-16 00:39

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg blir med. :o
Vil ikke ha kg som mål, men jeg skal inn i en bukse som jeg har. :D

TrillTrall 04-01-16 06:52

Sv: X antall kilo til påske
 
Lista ligger lavt her også, men -4 kg til påske. Det burde da sannelig gå! Men ettersom overgangsalderen sniker seg på blir kiloene bare verre å få av har jeg erfart så langt... :(

grotingeling 04-01-16 07:27

Sv: X antall kilo til påske
 
Da er jeg i gang med -1,7 kg siden oppstart 31.12.15 :heia:

Gerd 04-01-16 08:10

Sv: X antall kilo til påske
 
Da er målet mitt 5 kilo til påske :)

Akkuratpasse 04-01-16 08:28

Sv: X antall kilo til påske
 
Henger meg på her, og skal prøve meg på 10,1 kg til påske.
Håper jeg klarer det. :)

Drømmepie 04-01-16 08:44

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg slenger meg med og har mål på -8 kilo til påske :)

Er godt igang med livsstilsendring og glad for endelig å være tilbake på rett kosthold :)

:heia: oss alle sammen! :)

Minni1 04-01-16 09:16

Sv: X antall kilo til påske
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 1517748)
Da er jeg i gang med -1,7 kg siden oppstart 31.12.15 :heia:

Grattis med fin oppstart :heia:

scnuppa80 04-01-16 09:34

Sv: X antall kilo til påske
 
Første veiedag på onsdag . Har ikke kommet i ketose enda etter julas etegilde men håper det er like før :-)

Mints 04-01-16 09:46

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg er med! :D

Jeg har for en gangs skyld klart å holde meg til lavkarbo i julen (med et par utskeielser på julaften, 1. og 2. dag og nyttårsaften) så jeg veier for første gang i mitt liv mindre etter jul enn før jul!

Men jeg har jo fremdeles en del kilo igjen som skal bort da. Idag viste vekten 67,5 kilo og jeg vil ned til 60 kilo innen påske. Så -7,5 på meg :)

Minni1 04-01-16 09:54

Sv: X antall kilo til påske
 
Imponerende Mints .:)
Jeg klarte det ikke og kjenner at buksene er litt strammere nå enn før jul.

Men jeg har hatt en fin start i dag med egg og kryddersild til frokost. Mye nyttig mat i den frokosten og det er deilig å tenke på.
Så nå er jeg klar til kamp, kilokamp :visemuskl

Photobscura 04-01-16 15:03

Sv: X antall kilo til påske
 
Ok, så da tar jeg utgangspunkt i dagens vekt, som fortsatt er litt sånn - oi, mye - men det blir som det blir. Begynner på 72,4, ergo 5,4 kilo ned til påske. Lykke til alle!

Turid42 04-01-16 15:13

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg hiver meg med! Målet er 8kg.

Lemen 04-01-16 15:21

Sv: X antall kilo til påske
 
Klokket inn på 90.4 i dag, som forventet etter å ha prøvd å tømme skapene mine i går. :lol: Målet til påske er å være under 84 kg, altså ned 6,5 kg. :)

Butterfly83 04-01-16 16:05

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg skulle jo starte i dag, men dagen blir litt annerledes enn planlagt. Fikk ikke veid meg, og får ikke planlagt så mye av maten. Så nå gleder jeg meg egentlig til i morgen, med veiing og en kostholdsplan. Kjenner jeg har fått nok av alt julesnop nå :o Tipper jeg har gått opp 4-5 kg i jula :mad:

Wannabe 04-01-16 19:41

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg blir med her. Har prøvd lavkarbo mange ganger tidligere. Går raskt ned, kroppen trives med kosten, men jeg sklir ut hver gang..
Nå skal jeg holde fokus på å spise riktig og være mer aktiv. Ikke gå i vektfokusfella enda en gang. Veier meg 1 gang i uka for å ha litt kontroll.
Vekt idag: 107,3 kg

Lykke til alle sammen! :D

TrillTrall 04-01-16 22:23

Sv: X antall kilo til påske
 
Tok litt tid før jeg skjønte hvorfor jeg har gått på do og tisset et utall ganger i ettermiddag - begynte nesten å lure på om det var en uvi i emning... :p Så kom jeg på det - har spist aaaaaalt for mye sukker og brødmat i jula og i dag har jeg fått i meg karber bare fra noen knekkebrød og grønnsaker og ørlite pasta. Ikke rart kroppen slipper vann så det plasker! :lol:

Lava 04-01-16 22:53

Sv: X antall kilo til påske
 
Når jeg startet å lese denne tråden, måtte jeg sjekke datoen flere ganger! Her var endel gamle gode nick ja :)

Røykeslutt og mangel på hund, samt en Kjærest som liker å lage mat setter spor, så jeg vil stoppe vekta fra å gå for mye opp. Vil gjerne av med 4 kilo som har sneket seg på ..

Thuens 04-01-16 23:01

Sv: X antall kilo til påske
 
Eg er med :)

Veide 89.9 kg idag, har som mål å komme ned til 80 kg før påske :visemuskl

Festina lente 04-01-16 23:01

Sv: X antall kilo til påske
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Festina lente (Innlegg 1517705)
Jeg er med fra mandag 4. januar! :o Kommer tilbake med mål da.
Skrekkblandet fryd:eek:

Hyyyyyl! Batteriet på vekta er dødt, og nå er det to uker til jeg får veid meg!! (Pendler og har ikke vekt på hybelen) :mad::(

Det får bli på feelingen denne gangen....
Mål: 99 kg til påske. Det vil si mellom 6 og 7,5 kg ned.

Ikke kommet helt i gang med kostholdet i dag, men har meldt meg på spinning intervalltime i morgen så da skal jeg nok få kjørt meg, tenker jeg :wacko:

sylwester 05-01-16 01:26

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg har syndet så mye i jula så jeg slenger meg på. Jeg beggynte igjen idag med salat til lunch og gryte til middag. Satser på å klare 8kg :-)

Starter på 93!

index 05-01-16 08:34

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg har egentlig holdt meg til lavkarbo hele veien, men litt for mye småspising har ført til en del kg I pluss. Så jeg prøver meg på 6kg minus til påske. Startet godt med trening I går, nå er det bare å stå på!

Momse 05-01-16 08:56

Sv: X antall kilo til påske
 
Pangstart her i gården; - 0,9 kg vann siden i går :heia:
Motivasjonen er på topp :D

Drømmepie 05-01-16 09:38

Sv: X antall kilo til påske
 
Motivasjonen er på topp her også :) -1.9 kilo siden lørdag :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:17.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no