Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=55305)

cmh 20-01-14 22:04

Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart
 
Er det noen her som har erfaring med å starte opp på ketolyse-kur (evt. annen lavkarboretning) noen måneder etter røykeslutt?
Slutta i september og har lagt meg godt ut for å si det sånn. Er inaktiv og spiser HØYkarbo så det holder..
Trenger ett realt spark i rompa tror jeg :D

milena 20-01-14 22:24

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av cmh (Innlegg 1474562)
Er det noen her som har erfaring med å starte opp på ketolyse-kur (evt. annen lavkarboretning) noen måneder etter røykeslutt?
Slutta i september og har lagt meg godt ut for å si det sånn. Er inaktiv og spiser HØYkarbo så det holder..
Trenger ett realt spark i rompa tror jeg :D

Kan ikke tenke meg at det skal være anderledes enn å starte på ketolyse uten å ha slutta. Jeg sluttet å røyke i februar 2012 og begynte med ketolyse i april. Gikk så ned 45kg på ett år. Er fortsatt røykfri om dåg noen av kiloene kom tilbake igjen. Tror bare det ene kan motivere det andre! Lykke til!

Torkil 21-01-14 10:50

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart
 
Hei
Det er ingen forskjel om du starter etter røykeslutt eller blott fordi du er blitt for tung.
Det er sikkert lurt å få et prosjekt som opptar deg, gir raske resultater, og ikke minst mer energi og humør. Det vil hjelpe godt mot savnet av nikotin.
Samtidig fjerner ketolysekuren bare fett ikke muskler. Men alle slankekonsepter anbefaler noe fysiosk aktivitet for å øke fettforbrenningen.
Lykke til
Torkil:)

Carisma 21-01-14 15:04

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart
 
Vær obs på at etter røykeslutt kan kroppen være stresset, noe som kan gjøre det vanskeligere å gå ned i vekt. Men rett kosthold bedrer stresset, så ikke gi opp.

annex 28-01-14 14:22

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart
 
Så flink du er som har kuttet røyken!
Ønsker deg lykke til videre!
:heia:

smoothieboy 02-02-14 22:17

Sv: Røykeslutt etterfulgt av ketolyse-oppstart
 
Det som har funket svært godt for meg er å sette opp en oversikt over hvor mange karber, proteiner, fett og kalorier jeg bør spise hver dag og veie hvert måltid.

Da får du kontroll over kaloriinntaket, og du slipper at det sniker seg inn for mange karber i kostholdet.

Lager som oftest 3 posjoner om gangen, spiser 1 og fryser ned resten til siden.

Ved å bruke denne fremgangsmåten har jeg gått ned fra litt over 118 til 100 kg på 3-4 måneder.

Skal man først gjøre det er det like greit å gjøre det ordentlig, og du vil oppleve at du får lavere apetitt når du har spist lavkarbokost en stund.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no