Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Må bare klage litt (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=44071)

nypålavkarb 15-05-11 16:07

Må bare klage litt
 
Jeg starter så fantastisk fint, og lå under 30 karb i 1 uke, MEN så er det akkurat som om hjernen min ikke helt klarer og "våkne" å plutselig er jeg hjemme fra butikken med POTETGULL! PIZZA!!! OG ØL!!!!!!!!!!:full::realmad:
Og alt dette uten at jeg egentlig hadde registrert det selv en gang..
Så plutselig etter en fantastisk uke, abstinensene holdt på og gi seg, formen var topp og alt var bra, så detter jeg utpå slik...
Etter denne sprekken har jeg ikke klart og komme under 50karb om dagen, det er akkurat som om hode mitt skrur seg av til tider og plutselig spiser jeg alt jeg ikke skal.

Er det lov å si at jeg blir deprimert av dette?
At jeg virkelig blir forbanna på meg selv?

Nei nå tar jeg meg noen egg, masse fløte og enda mer smør, også kaster jeg det jeg har igjen av usunn mat:D
Nå skal dama komme på riktig spor igjen.

Imse 15-05-11 16:45

Sv: Må bare klage litt
 
Fort gjort;) Spist er spist. Bare å tusle videre på lavkarboveien.

Min største feil var å ikke holde ut med lavkarbokosthold under 4 runder med halsbetennelse og 2 måneder uten vann i krana= 20kg på igjen på noen måneder.. Jeg burde i det minste ha holdt meg til lavkarbobrød og hold meg unna sukker.. Og jeg vet jo at det viktigste er på gå videre etter en sprekk og ikke fortsette sprekken..

nypålavkarb 15-05-11 17:06

Sv: Må bare klage litt
 
ja jeg må bare fortsette veien :D
kanksje jeg skal legge meg på 50 om dagen en stund og se om jeg klarer og holde meg unna sprekker da?
så gjør det jo ingen ting om jeg spiser mindre av og til:p bare jeg holder meg under 50...

Peppa Gris 15-05-11 17:39

Sv: Må bare klage litt
 
Jeg har vært på høykarbokjøret hele helgen, men nå må jeg bare ta meg sammen. Jeg tror det er viktig som Imse sier, det å ikke fotsette sprekken, men å rett og slett hive seg på med krummet nakke.

Hevingen 15-05-11 17:47

Sv: Må bare klage litt
 
Ja, gjort er gjort, og spist er spist. Ny dag med nye muligheter. Har hatt en sprekk selv i forrige uke som vises på vekta. Men nå får jeg bare ta meg selv hardt i nakken, ingen andre som gjør det for meg. Så vi får bare stå på sammen.

nypålavkarb 15-05-11 18:14

Sv: Må bare klage litt
 
ja la oss holde sammen:D

xRainx 15-05-11 18:40

Sv: Må bare klage litt
 
ALLE sprekker, så du er ikke alene.
Det er som de andre sier, spist er spist. Det farligste du kan gjøre, er å tenke "Jeg klarer ikke!", du skal heller tenke "Jeg SKAL klare det" og heller ta små steg. Finn en rytme som du selv føler deg vel med, sålenge du klarer å spise MINDRE karb enn du bruker. Noen drikker Pepsi Max, mens andre mener de ikke kan det.
Lag deg en haug med "lovlig" godt (for eksmepel alle de deilige desserter, kaker og annet nam du finner i oppskrift-siden, legg det meste i fryseren og når du tenker at du har FRYKTELIG lyst på noe, så har du likevel i fryseren!
Det jeg merker er at når jeg er kjempeskuffa over meg selv over at jeg har skeiet ut - SÅ TRØSTESPISER JEG!!!! :eek:
Blir bare en ond sirkel av det der...

lucifine 15-05-11 18:54

Sv: Må bare klage litt
 
Spist er spist.. Vi var i konfirmasjon i dag og jeg må si at den hjemmelaget vanlije isen og kakene smakte digg!

nypålavkarb 15-05-11 19:00

Sv: Må bare klage litt
 
jeg ender også opp med og trøste spise når jeg sprekker..
men jeg skal klare dette <3:D

Peppa Gris 15-05-11 19:12

Sv: Må bare klage litt
 
Ja, hva er det der.. Man sprekker, så da spiser man mer fordi man synes så synd på seg selv.. Hvor teit er ikke det. Jeg tror jeg må finne noe fornuftig å trøstespise når jeg kjenner behovet, bryte den onde sirkelen, rett og slett.

lucifine 15-05-11 19:18

Sv: Må bare klage litt
 
Paranøtter syntes jeg er kjekt å "dytte inn" uansett årsak.

nypålavkarb 15-05-11 19:33

Sv: Må bare klage litt
 
ja det er tragiske greier rett og slett..
er gått lei peanøtter, men cashew har jeg dilla på, litt mer karb men det er verdt det'!

MariaB 15-05-11 20:18

Sv: Må bare klage litt
 
Arh, megasprekk her også denne helgen! Også at på til den første uka siden jeg meldte meg inn..:rolleyes: Men, men, denne helga var unntakstilstand, og allerede ikveld er jeg tilbake i lavkarbo modus ;)

lucifine 15-05-11 21:39

Sv: Må bare klage litt
 
Sticken viser mellom 0-5 så jeg regner med at jeg er på sporet igjen i morra.. Håper jeg da!

VSB 16-05-11 17:59

Sv: Må bare klage litt
 
Godt vi er flere, harr hatt et voldsomt sug i ettermiddag, men klart å holde meg til mandler, bringebær og fløte. Nå er jeg stappmett og snart middag:visemuskl

lucifine 16-05-11 18:15

Sv: Må bare klage litt
 
SUG JA! Jeg har vært helt hol etter sukker i dag.. Så det ble litt fløte, jordbær og pittelitt brownies i dag. Hjalp det. Regner med at det blir noe lignende i morra også.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:41.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no