Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Ny på Eurodiett (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16992)

Ruska 22-01-08 11:22

Ny på Eurodiett
 
Hei,

Jeg har vært her før og forsøkte meg da på Atkins. Jeg følte meg veldig bra, men gikk veldig lite ned i vekt og ble derfor frustrert og ramlet helt av etter 1 år.

Da gikk det som det gikk, jeg forsøkte å spise sunn, norsk mat og sitter her enda tykkere enn da jeg startet Atkins :(

MEN jeg har bestemt meg for at 2008 skal bli mitt år, så nå ar jeg vært på Dr Lindbergs klinikk og starter snart med Eurodiett :) Tok blodprøver i dag og skal til legen igjen neste onsdag. Da kan jeg forhåpentligvis bestille produktene med en gang og begynne uken etter.

I mellomtiden skal jeg trappe ned på karbene så overgangen ikke blir så stor når jeg begynner på dietten.

Gleder og gruer meg - mest gleder meg selvfølgelig :D Nå skal disse kiloene av!!!

Følger med på dere andre også, har inntrykk av at det fortsatt er mange som går på ED, eller?

indi 22-01-08 12:35

Sv: Ny på Eurodiett
 
Lykke til:)
Det er noen av oss ja, tror du blir nummer 16, Dilly hadde en opptelling i helgen:)
Sjekk denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=15832

jeef-micro 22-01-08 12:36

Sv: Ny på Eurodiett
 
vi er en god del her inne som går på ED, og velkommen skal du være :) Distrea er vel også helt i oppstarten.

Bare ta turen innom bable-tråden vår :)

Robyn 22-01-08 15:10

Sv: Ny på Eurodiett
 
Jeg er også helt fersk, enda ferskere enn deg. Har bestillt time men ikke vært inne enda. Har time neste torsdag. :)

Blir spennende, får håpe dette fungerer for oss begge. Morsomt med andre som starter samtidig.

Pia 22-01-08 15:58

Sv: Ny på Eurodiett
 
Min 4 dag dette :p

Lykke til! og velkommen

Enid 22-01-08 16:02

Sv: Ny på Eurodiett
 
Velkommen i klubben! Det er kjempespennende å begynne med ED, ønsker alle dere nye lykke til!

Skrible 22-01-08 17:33

Sv: Ny på Eurodiett
 
Lykke til, alle sammen. :) Selv er jeg nesten halvveis gjennom 21-dagers fase 1, så bittelitt mindre fersk!

Ruska 23-01-08 20:22

Sv: Ny på Eurodiett
 
Tusen takk for så mange koselige tilbakemeldinger :p Det er veldig spennende dette og jeg håper at noe vil skje med vekta denne gangen.

Jeg er et sånt enten eller menneske, som oftest, og resultatet ble derfor at i stedet for å TRAPPE ned på karbene de neste 2 ukene til jeg forhåpentligvis har produktene hjemme - som legen og jeg ble enig om, så har jeg spist a la ketolysekuren nå i 2 dager. :o Snakk om nedtrapping... hi hi

Egentlig veldig dumt av meg for nå hadde jeg veldig lite mat klar og har nok spist for lite mat i dag og har vondt i hodet og er helt utslitt....
Jeg trener hos fysioterapeut 4 ganger i uken pga muskelsmerter så det ble kanskje litt mye 1. dag. At jeg aldri lærer.

Litt i tvil om hvordan jeg skal gjøre dette - noen av dere andre som begynte på ketolyse først for deretter gå over på eurdiett? Ideen er jo veldig bra, men med tanke på at jeg har spist normalt (dvs IKKE lavkarbo) det siste halvåret så burde jeg kanskje trappe ned ?

Er bare redd for at jeg vil sprekke fort...:eek:

Hva synes dere?

Titti 23-01-08 20:43

Sv: Ny på Eurodiett
 
Lykke til, Ruska. :blomster: Jeg trappet ned på karbene, dvs kuttet helt ut brød, pasta, ris osv. Men jeg tillot meg litt frukt og nøtter og sånn, levde tilnærmet lik Lindberg de siste ukene, uten C-måltidet. Hadde da levd lavkarbo et drøyt halvår og tenkte det var dumt å tillate meg brød og slikt og bli vant til det igjen.
Funket veldig bra for meg. :ja:

Distrea 23-01-08 20:45

Sv: Ny på Eurodiett
 
:heia:

så moro. Vi starter veeeldig likt. jeg tar blodprøvene i morgen, har time hos ED legen igjen neste torsdag.

jeg har visst ikke karakter nå rett før start... så her er det to dager flink... en dag av.... og slik går dagene :o

Lykke til, håper vi får mye glede av hverandre på veien :blomster:

jeef-micro 23-01-08 21:39

Sv: Ny på Eurodiett
 
hehe jeg tror jeg karbet opp før starten jeg.. blir litt sånn "må spise masse godis og chips nå, for neste uke er det slutt..

men overgangen gikk bra da

Distrea 23-01-08 21:46

Sv: Ny på Eurodiett
 
*knis*:o godt vi er fler:o

jeef-micro 23-01-08 21:49

Sv: Ny på Eurodiett
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 392356)
*knis*:o godt vi er fler:o

:_plystre:

Ruska 25-01-08 12:12

Sv: Ny på Eurodiett
 
he he, ja - jeg har tendens til å karbe opp voldsomt rett før jeg starter diett (for n't gang :o) jeg også, men siden legen rådet meg til det så tenkte jeg at jeg skulle prøve.

Men jeg har sluttet å telle karber - kremt... vel, jeg prøver å ikke telle for mye og heller fokusere på å kutte helt ut brød, ris, pasta osv og holde meg unna godis. Det er vanskelig det :rolleyes: Har kjøpt inn baconsvor og fet ost til helgen - da er det mulig jeg klarer meg gjennom helgen uten å stappe i meg cheese doodles og melkesjokolade :eek:

Så gøy at vi er flere - da følger vi hverandre ganske tett, det blir bra. Kommer garantert til å trenge motivasjon underveis.

God helg alle sammen :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:06.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no