Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Fysisk og mental helse (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=99)
-   -   Mandagsveie-klubben (for alle) (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=18316)

matvraket 21-03-08 17:03

Mandagsveie-klubben (for alle)
 
Da tar jeg Lise på Ordet og danner Mandagsveie klubben!! :)

her kan vi støtte hverandre og gi hverandre tilbakemeldinger på opp og nedturer :)

Lise har jo helt rett!!! sammen er vi strekere

Er forresten veldig spent på veiedagen på mandag ;)

cathrine 21-03-08 17:06

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Er det plass for alle her eller?
Det er motiverende å ha en sånn felles veiedag.. -for oss som skal ned noen kilo!
Nå starter jeg i morgen da, så om jeg får være med blir det nok ikke så mye å "vifte" med den første gangen :p..

Lava 21-03-08 17:33

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Jeg vil og bli med, selv om jeg ikke skal ned mange kilo,
kan være greit å ha en plass hvor "alle ser",
slik at det blir litt om å gjøre, å gjøre en innsats, og ikke lure seg unna,
slik jeg har gjort i flere uker nå *flau*

Tenker på hvor flinke mange er, og som har mange kilo å ta av,
så klarer ikke jeg ha vilje nok til dette??

Nei du, jeg skal bli med og fortelle her hvor mye/lite jeg har gått ned.
Har mandag som veiedag, men nå blir det ikke nedgang denne uken, siden
jeg nettopp har begynt etter feiren, men om en uke.....

matvraket 21-03-08 18:20

Sv: Mandagsveie-klubben
 
velkommen hit Tullehøna og Catrine!!
jada, denne klubben er åpen for alle..! liten og stor, for deg som skal ned litt eller mye..!

Og Tullehøna: tror vi alle "lurer oss unna" av og til... jeg vet heller ikke om jeg har gått ned noe denne uka, men jeg har hvertfall klart å la vær å veie meg siden forrige mandag...! *stolt*
det er vanskligere å gå ned for dem som skal ned litt, enn dem som har mye å ta av (tror jeg hvertfall ;) )

annabanana 22-03-08 00:18

Sv: Mandagsveie-klubben
 
hei hei :)

jeg også vil melde meg på her! skal begynne i morga tenker jeg. da er butikkene åpne så jeg får handla litt.

MokkMokk 22-03-08 08:29

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Melder meg på. :)

Nå har jeg fulgt ketolysekuren i en uke allerede, og snikveiing i går avslørte -2 kg allerede. :D Spennende å se om jeg kan legge til enda litt når mandagen kommer. Jeg måler litt også, rundt om på kroppen, og er spent på om de resultatene også.

matvraket 22-03-08 21:49

Sv: Mandagsveie-klubben
 
velkommen hit Annabanana og lykke til med shoppingen :)

Så artig at du har fått resultater allerede Mokkmokk!! blir spennende å se på den store veiedagen våres på mandag da... ;)

Madeleine 22-03-08 22:10

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Melder meg også herved inn i klubben....:)

Bra for motivasjonen og kunne jelpe og støtte hverandre...

Vet noen forresten hvordan jeg får liv i trickeren min?Ønsker å bytte den ut med en annen...:D

bærrgen 23-03-08 00:12

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Jeg er også mandagsveier, men førstkommende mandag kommer vel til å bære preg av det er påske *kremt, host, hark* :o

Lava 23-03-08 00:23

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Å blir spennende på mandag ja... *kremter litt jeg og* :D

totitten 23-03-08 13:49

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Jeg blir også med. :) Har veie dag på mandag, og det kan jo være kjekt å støtte hverandre i en sånn tråd :) Men som flere andre sier her, så er jeg litt små skeptisk til at det har vært påske. :D Får bare krysse fingrene. :)

MokkMokk 23-03-08 14:10

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Litt småutskeiings i helga dessverre, det har sannelig ikke vært lett å lukke ørene for påskesnopet som har ropt etter meg fra skap og skuffer. :o
Men fra idag er det cold turkey igjen. :D Tror ikke jeg har gått noe opp ifm. utskeielsene, men det spørs om jeg har gått ytterligere ned. Vi får se i morgen.

Lykke til med morgendagens veiing, alle sammen. :)

MokkMokk 24-03-08 09:20

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Ok, siden jeg har A-barn og har vært våken i flere timer allerede, kan jo jeg begynne. ;)
Mine resultater etter en drøy uke på ketolyse er som følger. Jeg måler med målebånd i tillegg til å veie meg, syns det er så motiverende.

Vekt: -2 kilo
Tapte cm totalt: -10
(midje -2 cm, mage -5 cm(!!), rumpe -1 cm, lår -1,5 cm, overarm -0,5 cm)

Jeg er veldig fornøyd til nå. Særlig fordi jeg har et stort forbedringspotensiale - har jo skeiet ut en gang i løpet av disse dagene, og ikke trimmet noe videre. Er det rart jeg elsker denne kuren. :love:

Lava 24-03-08 10:27

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Ingen nedgang her, men heller ikke opp da :p

Måling drev jeg med i begynnelsen, nå skal jeg måle meg når jeg er ferdig,
for å se da. har gått inn masse cm, men gidder ikke føle med hele tiden.

Så for min del: stillstand

bærrgen 24-03-08 10:45

Sv: Mandagsveie-klubben
 
*kremt* med +1,2 siste uken er jeg ikke akkurat stolt. MEN, nå er påsken over og jeg er igang med nytt mot :D

matvraket 24-03-08 11:26

Sv: Mandagsveie-klubben
 
ja da var det min tur... :) er ganske fornøyd altså.. regnet med at jeg hadde gått enten litt opp eller at jeg stod stille, men jeg har altså gått ned 400g :heia:

Mokkmokk: kjempebra!!!!
tullehøna: stillstand kan være greit det også innimellom da ;)
Bærgen: dette fikser du lett ved å hanke deg inn igjen :)


ha en flottersdag!! :)

Traxior 24-03-08 11:39

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Hiver meg med her jeg også, så skal vi se hvordan dette går.. Startet opp altså opp med ketolyse, andre forsøk på tirsdag, veide meg på onsdag, og veide meg i dag..

Hard facts:
Vekt
20/3: 143 kg
24/3: 136.5 kg

Cm, magevidde
20/3: 137 cm
24/3: 135 cm

matvraket 24-03-08 11:49

Sv: Mandagsveie-klubben
 
en liten "regnefeil" kremt.. jeg har gått ned fra 81,6 til 80,8, og det blir vel sånn ca dobbelt så mye som det jeg skrev over... hehe :flau:
men desto bedre!!! jippi Jei me :heia:

annabanana 24-03-08 11:55

Sv: Mandagsveie-klubben
 
ja, men dette ser jo bra ut! :) tror ikke jeg veier meg i dag for jeg begynte i går! men neste mandag blir det steike spennande :p

essa, en liten pluss, stått stille, og noen har gått ned! neste mandag går vi alle ned.. ikke sant? :)

msplum 24-03-08 13:57

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Jeg vil også være med!

Etter 6 dager med lavkarbo viser vekta -4,9 kilo

*jppi*

totitten 24-03-08 15:02

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Kosa meg med bacongull i går kveld, og det vistes på vekta i morges.:rolleyes: Den var på 78.5 kg mot 78 blank her før helga. Men satser med friskt mot denne uka, og skal ikke drikke kaffe, ikke spise søtningsmiddel, moderat med fløte og trimme hver dag. (hvis dette greierne i brystet gir seg, føles litt som lungebetennelse, men jeg vet ikke...)

Flotte resultater dere andre i Mandagsveie-klubben. Kjempebra jobba :klem: Og lykke til i denne uka. Dette går bare en vei, og det er nedover. :D

Madeleine 24-03-08 15:50

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Grattis med nedgang....juhuu....DIGG!!!:DJeg tenkte også å bli med i mandagsveieklubben....MEN HVORDAN FÅR DERE TID TIL ALT DETTE??:confused:

Føler jo nærmest jeg har fått ny boadr..lavkarbo.no nr 1.:D

Tror jeg får holde dere oppdatert på journalen min...Veiet meg i dag selv:o*ler*

Ser jo nå vi nesten er jevngamle.......og samme forkjærlighet til is!!

Kan det bli bedre???


Ha en herlig dag lille venn!!:)

matvraket 25-03-08 17:19

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Madeleine (Innlegg 425859)
Grattis med nedgang....juhuu....DIGG!!!:DJeg tenkte også å bli med i mandagsveieklubben....MEN HVORDAN FÅR DERE TID TIL ALT DETTE??:confused:

Føler jo nærmest jeg har fått ny boadr..lavkarbo.no nr 1.:D

Tror jeg får holde dere oppdatert på journalen min...Veiet meg i dag selv:o*ler*

Ser jo nå vi nesten er jevngamle.......og samme forkjærlighet til is!!

Kan det bli bedre???


Ha en herlig dag lille venn!!:)


hehe.. bor nesten her inn jeg og ;)

is er godt ja, fikk ikke laget multeis på søndag ;(


mange flinke veiere her inne!!

cathrine 25-03-08 18:25

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Ja, litt seint ute men...bedre sent enn aldri!
Har gått ned fra 79.1 til 77.7 den siste uken. Men jeg kan ikke skryte av å være så flink da! Har spist lavkarbo en dag, så en dag "vanlig"..osv..
Men nedgang er det.
Og når jeg får ketolyse boka håper jeg at noe "detter" litt på plass for meg :o

Artig 25-03-08 18:40

Sv: Mandagsveie-klubben
 
Vil også gjerne være med. Fikk ikke med først uke, men startet først i går og satser på Ketolysekuren. Har ikke fått boken ennå, men leser forumene her flittig og finner mange tips. Kommer nok ikke helt i gang før jeg har fått boken, men prøver meg i mellomtiden og håper på et kilo eller to:rolleyes:
Har gått nedd noen kilo på og ikke spise snop, men stod stille over påskeuken.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:08.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no