Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Kakemix fra easy living - proteinfabrikken (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56090)

Jammo 07-12-14 20:24

Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Hei :)

Kjøpte kakemix fra proteinfabrikken, en boks på 3000 g.

http://www.proteinfabrikken.no/hoved...5#.VISmnslF2Ch

Men det står ikke hvor mye en skal ha til en kake. Er det noen som har erfaring fra disse kake mixene? :confused:

grotingeling 07-12-14 22:30

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
De har poser for 1 kake som er 325 g, så jeg antar at 325 g vil være det du trenger til en kake.
Ser nemlig at oppskriften på 3kg boksen er den samme som på posene for 1 kake av samme type, tror nok bare de har oversett nødvendigheten av å oppgi mengde kakemix på de store boksene.

Har ingen erfaring med disse kakene, men har en krydderkakemix liggende som jeg nok tester til jul.

index 08-12-14 08:40

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Krydderkaken til Easy Living er kjempegod!

Jeg har kun kjøpt poser, så mengde fra boks aner jeg ikke...

Jammo 08-12-14 16:48

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Fikk tips om å se på mengden i hver porsjons pose :) Lurer på å prøve å lage noe muffins ut av det kanskje. Kanskje jeg skal prøve å blande inn noen frosne bær :)

index 08-12-14 23:10

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Jeg pleier å lage krydderkaken som muffins. Slenger dem i frysen, så er det bare å ta opp et par når man har lyst på noe godt.

Jammo 09-12-14 11:12

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av index (Innlegg 1500808)
Jeg pleier å lage krydderkaken som muffins. Slenger dem i frysen, så er det bare å ta opp et par når man har lyst på noe godt.

Lurt :)

Jammo 09-12-14 11:13

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 1500743)
De har poser for 1 kake som er 325 g, så jeg antar at 325 g vil være det du trenger til en kake.
Ser nemlig at oppskriften på 3kg boksen er den samme som på posene for 1 kake av samme type, tror nok bare de har oversett nødvendigheten av å oppgi mengde kakemix på de store boksene.

Har ingen erfaring med disse kakene, men har en krydderkakemix liggende som jeg nok tester til jul.

Var nesten litt logisk ;) Krydderkaken er kjempegod. Kanskje jeg skal prøve å lage en av kakemixen :)

halkatlala 16-12-14 21:47

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag :( men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...

nellie 16-12-14 21:52

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av halkatlala (Innlegg 1501095)
Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag :( men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...

Reagerer på ertefibrene.:) Og på erteproteinene som finnes i noen andre slike kakemixer.

index 17-12-14 08:10

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Jeg har ikke pleid å få vondt i magen av den.

Carisma 17-12-14 08:41

Sv: Kakemix fra easy living - proteinfabrikken
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av halkatlala (Innlegg 1501095)
Pleier dere som har prøvd den kakemixen å få vondt i magen når dere spiser den? Jeg får så vondt i magen når jeg spiser kaker med alternativ søtning, at jeg vet ikke om jeg tør å prøve enda et slag :( men på den annen side så hadde det jo vært godt med krydderkake til jul...

Nannahs squaskake fungerer glimrende som krydderkake, og da bestemmer man innholdet selv uten en masse tilsetningsstoffer.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no