Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbobøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=76)
-   -   Lavkarbo - husmannskost (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50178)

tess81 04-01-12 19:32

Lavkarbo - husmannskost
 
Er det noen som har lest denne boka???

http://www.bokkilden.no/SamboWeb/pro...tsbrevBKIUke1b

har opplevd mange ganger at det står lavkarbo kokebøker men så har de masse rart i oppskriftene sine som ikke er lavkarbo i d heile tatt.

Señora 04-01-12 20:16

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Anna Hallén er lavkarbolege nr. 1 i Sverige så vidt jeg vet, så jeg regner med hun vet hva hun driver med.

tess81 05-01-12 09:56

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Señora (Innlegg 1276442)
Anna Hallén er lavkarbolege nr. 1 i Sverige så vidt jeg vet, så jeg regner med hun vet hva hun driver med.


aha, da lover det jo bra :)


men noen som har sett i denne boka??

teleslynga 05-01-12 10:37

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tess81 (Innlegg 1276405)
har opplevd mange ganger at det står lavkarbo kokebøker men så har de masse rart i oppskriftene sine som ikke er lavkarbo i d heile tatt.

Også er det mange som tror at lavkarbo = ketogent. Lavkarbo kan være så mangt og er nesten et helt ubrukelig ord.

Zincite 05-01-12 10:47

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Anna Hallen er ikke lege, men her finner du bloggen hennes. Tror ikke det er ketogene oppskrifter. Ikke alle i alle fall. Men mye bra lavkarbomat om jeg husker rett fra boka kom ut i Sverige. Den ble diskutert hos kostdoktorn.se - så kanskje du finner igjen noe der :)

Edit: her finner du innlegget med kommentarer hos kostdoktorn.

Carisma 05-01-12 11:13

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Å, der er jo boka jeg så i Gøteborg i fjor og glemte å kjøpe! Jeg syns den så veldig fin ut da jeg bladde i den.

Kitt 05-01-12 11:17

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Señora (Innlegg 1276442)
Anna Hallén er lavkarbolege nr. 1 i Sverige så vidt jeg vet, så jeg regner med hun vet hva hun driver med.

Du blander nok med Annika Dahlquist, tenker jeg! ;)

Señora 05-01-12 14:13

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1276902)
Du blander nok med Annika Dahlquist, tenker jeg! ;)

:o Jupp :)

sorry

janmesi 05-01-12 16:09

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Den boken er helt ny! Kom fra trykkeriet like før jul, og den har gått veldig bra i Sverige. Fokuset er på hverdagsmat ... Anna Hallén er ikke lege, men driver med kostholdsrådgivning, kurs osv.

mvh Jan

tess81 05-01-12 22:32

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av janmesi (Innlegg 1277195)
Den boken er helt ny! Kom fra trykkeriet like før jul, og den har gått veldig bra i Sverige. Fokuset er på hverdagsmat ... Anna Hallén er ikke lege, men driver med kostholdsrådgivning, kurs osv.

mvh Jan


Høres veldig bra ut... :rolleyes:

tess81 05-01-12 22:33

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1276896)
Å, der er jo boka jeg så i Gøteborg i fjor og glemte å kjøpe! Jeg syns den så veldig fin ut da jeg bladde i den.

og nå er den på norsk -supert, høres ut som noe jeg kan ønske meg :)

Melusine 05-01-12 22:46

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Den boken har jeg nå satt på listen min over bøker å lese!

Jeg leser bloggen hennes fast og hun skriver mye bra om det å innta mat som ikke gjør oss syke, tykke eller slappe bare for at det på kort sikt smaker godt eller er raskt å tilberede (fra bloggen hennes).

Hun har også en bok om barn, Energibarn, og det står en del om dette på siden hennes :)

elien 15-02-12 14:16

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Jeg har lånt den på bibloteket, å skal rett ned på bokhandelen å bestille den selv i dag. Tror det er den beste oppskrift lavkarboboken jeg har sett i. :)

Elin

Jabba 15-02-12 14:53

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Jeg gleder meg til Lena Beatrice sin kokebok kommer i handelen! Midten av mars har jeg lest....

Festina lente 15-02-12 15:34

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
[QUOTE
Edit: her finner du innlegget med kommentarer hos kostdoktorn.[/quote]

Helt off topic, men jeg prøver meg likevel. Hva gjør dere for å rette feil i innleggene deres?? jeg finner ingen "editknapp" :o

Festina lente 15-02-12 15:38

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Og DER fant jeg det, ja! Beklager bryderiet - det var ikke forsøk på å kuppe tråden :o:o

Kitt 15-02-12 15:39

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Festina lente (Innlegg 1302224)

Helt off topic, men jeg prøver meg likevel. Hva gjør dere for å rette feil i innleggene deres?? jeg finner ingen "editknapp" :o

På den grønne linjen over innleggene dine finner du en knapp hvor det står Endre!:)
Og det gjelder ikke guttenavnet!;)

Festina lente 15-02-12 17:23

Sv: Lavkarbo - husmannskost
 
Takk for raskt svar, Kitt:) av og til hjelper det å løfte blikket litt (bokstavelig talt):rulleøyne:


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:35.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no