Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   X antall kilo til påske (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=56557)

Jolene 05-01-16 09:40

Sv: X antall kilo til påske
 
Det er jo veldig morsomt de første dagene når vannet forlater kroppen. Oppstart søndag og inn i ketose i går. Veldig deilig at det gikk så raskt, slapp unna med en dag med hodeverk.

2.2 kg vann borte - nå håper jeg at kroppen går til angrep på fettet ;)

Drømmepie 05-01-16 09:42

Sv: X antall kilo til påske
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jolene (Innlegg 1517877)
Det er jo veldig morsomt de første dagene når vannet forlater kroppen. Oppstart søndag og inn i ketose i går. Veldig deilig at det gikk så raskt, slapp unna med en dag med hodeverk.

2.2 kg vann borte - nå håper jeg at kroppen går til angrep på fettet ;)

Så bra :heia:

Minni1 05-01-16 09:47

Sv: X antall kilo til påske
 
:heia:

Her slipper vannet på både den ene og den andre, det er jo så supert.

Jeg veier meg jo ikke så ser ikke vektnedgang på tall, men jeg kjenner det godt på både mage og fingre at vannet slipper. :D

Anne 05-01-16 09:53

Sv: X antall kilo til påske
 
Imponert over alle dere som går så fort ned i vekt den første tiden. Motiverende. Jeg skal ikke i ketose, så det tar noe lenger tid antar jeg. Har ikke bestemt hvilken dag jeg skal veie meg for måling, men antar på fredag.

Lykke til videre flinkinger😘

Photobscura 05-01-16 12:08

Sv: X antall kilo til påske
 
71,9 i dag, altså 500 gram ned. :)

Butterfly83 05-01-16 14:15

Sv: X antall kilo til påske
 
Da ble det veiing i dag, og resultatet ble opp 4.5 kg siden lille julaften :o Men jeg har jo virkelig spist alt jeg har kommet over og da. Satser på at en del av det er vann.

Målet blir da ned 9.2 kg til påske! Fra 77.2 til 68.0 :)

astski 05-01-16 15:10

Sv: X antall kilo til påske
 
Hei!
Er det plass for en ny her i gruppa?
Ønsker å gå ned 20 kg.- Starter med målsetting om minus 10 kg til påske!:snill::snill:

Photobscura 05-01-16 15:19

Sv: X antall kilo til påske
 
Her er det plass til alle! :)

Spinnerette 05-01-16 15:40

Sv: X antall kilo til påske
 
1,6kg vann borte på 24 timer, passe drøyt! Men står i stil til vektøkninga, for å si det sånn.. :o

Nillemortil1 05-01-16 16:02

Sv: X antall kilo til påske
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av astski (Innlegg 1517911)
Hei!
Er det plass for en ny her i gruppa?
Ønsker å gå ned 20 kg.- Starter med målsetting om minus 10 kg til påske!:snill::snill:

Velkommen. Lykke til :)

Nillemortil1 05-01-16 16:04

Sv: X antall kilo til påske
 
Leser noen steder at karbodager innimellom ikke gjør så mye i fht ketose igjen, mens andre stedet står det at det blir vanskeligere og vanskeligere med ketose. Noen som vet?

Yodette 05-01-16 23:41

Sv: X antall kilo til påske
 
Har første veiedag 8/1 så jeg håper virkelig at vekta kommer til å bevege seg bittelitt ned fra utgangspunktet innen den tid.

Går 30 minutter på tredemølle hver dag og har nå også begynt å løpe litt intervall på slutten av økta. I tillegg trener jeg noe styrke 3 ganger i uka og passer på å gå 10.000 skritt hver dag. Og så rir jeg en dag i uka.

TrillTrall 06-01-16 08:32

Sv: X antall kilo til påske
 
-1,5 kg på to dager! :eek: Her snakker vi kun vann og tarmfyll gitt... Så var det 2-3 kg fett å gå løs på da! :D

scnuppa80 06-01-16 09:57

Sv: X antall kilo til påske
 
Veiedag, minus 1,2 kg siden lørdag. Vann og atter vann. Veide 78,5kg til jul, 80kg på lørdag. Dagens vekt 78,8 :D

Butterfly83 06-01-16 12:55

Sv: X antall kilo til påske
 
-900 g fra i går :) Første dag gikk veldig greit, null søtsug. Foreløpig har det gått greit i dag og. Merker det går mye lettere når jeg vet hva jeg skal ha til hvertfall frokost og middag. At jeg ikke må ta det på sparket, eller ikke egentlig har matlyst. I dag blir det chili texas style :)

Yodette 06-01-16 20:07

Sv: X antall kilo til påske
 
Misunner alle dere som får overgangen til lavkarbo/ketolyse nå. Hehe, det er veldig gøy å rase ned sånn. Selv har jeg holdt meg i ketose hele jula, så her er det ingen dramatikk å spore noe sted.

Butterfly83 06-01-16 23:32

Sv: X antall kilo til påske
 
Vært på besøk hos en "gammeltante" i dag, og har jo aldri samvittighet til å takke nei når hun allerede har smurt på mat og satt frem :( Så ble en påsmurt lompe med brunost og med spekepølse. Og litt julekaker :( Jaja. Chiligryte til middag så var ikke noen utskeielser hjemme.

IKJ 07-01-16 00:31

Sv: X antall kilo til påske
 
Jeg vil også være med! :)

Kortversjon:
Har gått opp og ned og opp igjen siden jeg var inne her for noen år siden... Gikk ned 18 kg for 2 år siden, og giftet meg på nyttårsaften. Etter det gikk jeg opp igjen, og ikke klart å komme meg i gang igjen... Har vært mye syk, har fibromyalgi, og det har vært tøft å holde fokus... Har gått opp alt igjen, og vel så det. Sluttet å røyke 1. November, spist i hele desember. Går også på medisin som øker vekten. Det har resultert i 10 kg til..... Så jeg har minimum 30-35kg å bli kvitt.

Min plan er -10kg til påske, -10kg til 17.mai, så -10kg til slutten av august, da vi reiser til Italia.

Startet på mandag, og har fast veie og måledag hver mandag, og legger ut full rapport :)

Yodette 07-01-16 06:29

Sv: X antall kilo til påske
 
Hei IKJ! Så bra at du vil være med.

Nå begynte ting å skje her. Jeg veier meg (selvsagt) :rolleyes: hver dag selv om jeg egentlig bare har en veiedag i uka. I dag var 400 gram borte.

scnuppa80 07-01-16 07:17

Sv: X antall kilo til påske
 
Trenger hjelp ! Etter jeg kom i ketose igjen etter jula så har alt stoppet opp! Føler meg som en sprekkferdig ballong, og er i tillegg helt full av luft ! Råd mot forstoppelse mottas med takk !

Gerd 07-01-16 07:51

Sv: X antall kilo til påske
 
Her er det veiedag onsdager, og gårsdagen vekt viste 1,5kilo ned på 2 dager. Mest væske og avfall, men ned er ned :D

Minni1 07-01-16 08:09

Sv: X antall kilo til påske
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av scnuppa80 (Innlegg 1517970)
Trenger hjelp ! Etter jeg kom i ketose igjen etter jula så har alt stoppet opp! Føler meg som en sprekkferdig ballong, og er i tillegg helt full av luft ! Råd mot forstoppelse mottas med takk !

En kopp kaffe eller te med cocosa oppi.
Det smører systemet og gjør magen og tarmer glad :o

(Jeg bruker den uten smak)

Photobscura 07-01-16 08:16

Sv: X antall kilo til påske
 
Vannet renner ikke av like fort som det pleier, men 500 gram ned, 1 kilo totalt siden mandag, og det er uansett bra at det går den veien. :)

scnuppa80 07-01-16 08:50

Sv: X antall kilo til påske
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Minni1 (Innlegg 1517975)
En kopp kaffe eller te med cocosa oppi.
Det smører systemet og gjør magen og tarmer glad :o

(Jeg bruker den uten smak)

Takk og takk, da prøver jeg det :)

toja 07-01-16 10:36

Sv: X antall kilo til påske
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1517561)
Samler folket til ny utfordring. Gudene vet jeg selv trenger det. Påskeaften er 26. mars. Så velg ditt mål, og heng på! Selv definerer jeg målet fra og med 1. nyttårsdag. :)

Etterslenger meg på her! Veier meg i morgen tidlig (:eek:) og setter et mål da.

ToJa


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no