Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Hurra! Endelig skjer det noe! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=8749)

paprika 26-04-06 23:16

Hurra! Endelig skjer det noe!
 
Jeg er så utrolig glad, endelig har vekta begynt å gå nedover! Nå er det full jubel, og motivasjonen for å fortsette har aldri vært bedre! Håper denne trenden holder seg. Jeg sluttet med Tolvon fordi jeg leste at det kunne gi vektøkning, men dessverre måtte jeg begynne igjen. Jeg sov nesten ikke på tre døgn. Håper ikke jeg går opp igjen fordi jeg har begynt på dem. Skal til legen på fredag for å snakke om alternativ til Tolvon. Vallergan har null effekt. Men uansett, hurra, hurra, for at vekta mi endelig viser under 70 kg!:heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:

Nille 27-04-06 00:10

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
Så flott !:D
Håper du finner et alternativ som funker og som ikke har vektøkning som bivirkning slik Tolvon har det.

Om Tolvon er det eneste du har fjernet er det en god sjanse for at det ER den som har ødelagt for deg.

Men snakk med legen din. Det må da finnes andre muligheter !

Kristian 27-04-06 11:36

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
Jeg syns det hjelper med magnesium om kvelden, da sover jeg bedre. Men det erstatter ikke medikamenter da.

paprika 28-04-06 18:59

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
I dag har jeg fått melatonin av legen + stilnoct som jeg kan ta ved behov når ingenting annet virker. Håper jeg skal bli totalt slått ut nå, har ikke sovet mer en to tre timer flere netter på rad nå. Legen var helt enig med meg i at det kan virke som om Tolvon er synderen i og med at jeg begynte å gå ned med en gang jeg sluttet på dem.

luringen 28-04-06 22:06

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
flott å høre!!! stå på..

Summer 28-04-06 22:47

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
Kjempeflott! :heia:

Fikk du melantolin av legen? Er det slikt leger skriver ut altså? Det er jo mye bedre enn vanlig sovemedisin ikke sant?

Hege_ 30-04-06 13:44

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
:heia: :heia: :heia: :heia: :heia: :heia:

Sugarpill 30-04-06 15:35

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av paprika
I dag har jeg fått melatonin av legen + stilnoct som jeg kan ta ved behov når ingenting annet virker. Håper jeg skal bli totalt slått ut nå, har ikke sovet mer en to tre timer flere netter på rad nå. Legen var helt enig med meg i at det kan virke som om Tolvon er synderen i og med at jeg begynte å gå ned med en gang jeg sluttet på dem.

Flott at du har fått melatonin! Det tar jeg, og det virker i perioder. Og det er myyyye bedre for kroppen enn vanlige medikamenter, og vil nok ikke påvirke vekttap (det er min erfaring ihvertfall).

Sugarpill 30-04-06 15:37

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise
Kjempeflott! :heia:

Fikk du melantolin av legen? Er det slikt leger skriver ut altså? Det er jo mye bedre enn vanlig sovemedisin ikke sant?

Legen min har skrevet det ut, men jeg måtte foreslå det selv, og måtte ha ekstratillatelse i tillegg til resept. Jeg tror bruken av melatonin vil ta seg kraftig opp de neste årene, problemet er å få trangsynte leger med på det..:rolleyes:

snoopygirl 30-04-06 17:59

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
åh så godt å høre da,,,,håper du får masse god søvn framover nå :0)



ønsker deg lykke til framover,,stå på:0)


:klem:

paprika 02-05-06 19:29

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
Det var legen min som foreslo det. Foreløpig har det ikke den største effekten, men han sa at det kunne ta litt tid. Man får det på en spesiell resept fordi det ikke er godkjent legemiddel her i Norge. Det blir ganske dyrt, men jeg tror det er verdt det ettersom det begynner å virke. Ha en super kveld alle sammen.

Hilsen Paprika som igjen kjenner at motet svikter. (Litt opp og ned går det vel for alle? Jeg venter liksom på at vekttapet virkelig skal skyte fart på seg, og jeg er bare sååå misunnelig på alle som sier at de går ned ett kilo i uken og sånn. (Jeg unner dere det, altså) Jaja, jeg har jo gått ned, det er det viktigste.)

Fjonken 03-05-06 12:17

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!
 
TTT = Ting tar tid.. så vær litt tålmodig og la kroppen få fordøye alle forandringene før du stresser med noe mer.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no