Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Facebook gruppe? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=57137)

nomma 06-05-18 17:35

Facebook gruppe?
 
Hei. Gammel traver her, var aktiv på dette forumet nor noen år siden. Har endelig tatt til vett igjen og lagt om kostholdet til lavkarbo.

Jeg lurer på om det finnes en facebook gruppe for oss som skal ned mye? Jeg er medlem av flere lavkarbo grupper på facebook men ønsker støtte av andre som sliter med det samme som meg. Nemlig stor overvekt.
Jeg synes at det er mange inne i de gruppene som bare skal ned noen pyntekilo I tillegg er de gruppene for åpne for at jeg kan betro meg innpå de.
Så det jeg lurer på er om det er noen hemmelige grupper som jeg kan bli medlem av?
Hvis ikke kan jeg godt starte en, men jeg trenger jo medlemmer 🤣
Jeg mener ikke å kuppe dette forumet men ha en supplerende gruppe 😍

bærrgen 13-09-18 10:05

Sv: Facebook gruppe?
 
Jeg har ikke sett noen sånne grupper. Du kan jo starte en gruppe selv hvis du føler behovet :) Jeg må si at jeg kunne ikke tenke meg å være med i en sånn gruppe, jeg er lite interessert i å lufte problemet mitt "offentlig" :o

Sofagubben 14-09-18 18:08

Sv: Facebook gruppe?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av bærrgen (Innlegg 1541810)
Jeg må si at jeg kunne ikke tenke meg å være med i en sånn gruppe, jeg er lite interessert i å lufte problemet mitt "offentlig" :o


100% enig, nå har jeg ikke FB i det hele tatt da, slettet skiten for 8 år siden. Men hele FB konseptet virker skremmende på meg, særlig om en skal lufte sine problemer og sine kamper på et slikt sted. Der er alt skrevet i stein og ingen har eierskapet til hva en har skrevet og alt kan brukes mot en senere. Annonyme forum derimot kan hjelpe med mye, da dette ofte innebærer likemenn som hjelper hverandre, enten det gjelder vekt, fysiske eller psykiske smerter. Dette er problemer som de fleste ikke ønsker å lufte på steder som FB tror jeg.

ekenna 18-09-18 08:46

Sv: Facebook gruppe?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Sofagubben (Innlegg 1541813)
100% enig, nå har jeg ikke FB i det hele tatt da, slettet skiten for 8 år siden. Men hele FB konseptet virker skremmende på meg, særlig om en skal lufte sine problemer og sine kamper på et slikt sted. Der er alt skrevet i stein og ingen har eierskapet til hva en har skrevet og alt kan brukes mot en senere. Annonyme forum derimot kan hjelpe med mye, da dette ofte innebærer likemenn som hjelper hverandre, enten det gjelder vekt, fysiske eller psykiske smerter. Dette er problemer som de fleste ikke ønsker å lufte på steder som FB tror jeg.


Veldig enig i det. Det er bare så synd at denne siden har så lite aktivitet :(

fettnurket 18-09-18 16:45

Sv: Facebook gruppe?
 
Jeg er gjerne med i en lukket facebook-gruppe, post gjerne link om noen lager en gruppe. At jeg er feit er ikke noen hemmelighet, hverken for meg selv eller mine venner, og tror de fleste ville vært veldig positive til at jeg fikk støtte og veiledning der jeg følte for det om noen skulle "finne ut" at jeg er med i en sånn gruppe :)

Knallhard 19-09-18 20:18

Sv: Facebook gruppe?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fettnurket (Innlegg 1541844)
Jeg er gjerne med i en lukket facebook-gruppe, post gjerne link om noen lager en gruppe. At jeg er feit er ikke noen hemmelighet, hverken for meg selv eller mine venner, og tror de fleste ville vært veldig positive til at jeg fikk støtte og veiledning der jeg følte for det om noen skulle "finne ut" at jeg er med i en sånn gruppe :)


Haha, jeg skulle gjerne også blitt med i en slik gruppe, har vært på dette forumet kun noen dager nå men skulle gjerne vært et sted hvor det var litt mer aktivitet også, det finnes jo disse dagene man kunne tenke seg å dele et bilde av en god middag, eller man er tom for ideer og trenger å se noen andres middag

Carisma 20-09-18 11:10

Sv: Facebook gruppe?
 
Lavkarbo-Livsstil-Trivsel er en fin, lukket gruppe

fettnurket 20-09-18 18:39

Sv: Facebook gruppe?
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1541868)
Lavkarbo-Livsstil-Trivsel er en fin, lukket gruppe

Takk for tips, har meldt meg inn :) Håper det er en bedre gruppe enn "lavkarbo for alle". :)

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Knallhard (Innlegg 1541866)
Haha, jeg skulle gjerne også blitt med i en slik gruppe, har vært på dette forumet kun noen dager nå men skulle gjerne vært et sted hvor det var litt mer aktivitet også, det finnes jo disse dagene man kunne tenke seg å dele et bilde av en god middag, eller man er tom for ideer og trenger å se noen andres middag

Er ganske dødt her inne nå, var masse aktivitet for noen år siden, var nesten vanskelig å henge med på alle trådene. Blir nok til at jeg glemmer av forumet igjen og bare henger på facebook. Har meldt meg inn i overnevnte gruppe :)

StineK 21-09-18 20:26

Sv: Facebook gruppe?
 
Det jeg liker så godt med dette forumet er at jeg kan bla i gamle oppskriftstråder. Og søke opp andre temaer. På face så forsvinner ting etter en dag eller to. Og jeg er bare innom en eller to ganger i uka.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no