Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lunsj (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=117)
-   -   Nannahs oopsie pizzasnurrer (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26922)

timich 16-01-10 17:28

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Nå står de klar til avkjøling her:D Jeg fulgte oppskriften til Nannah og det gikk helt smertefritt! De ser knallgode ut, vanskelig å vente til de har blitt avkjølt... Så nå blir det pizzasnurrer til MGP i kveld - hurra!:sikle:

saxpia 16-01-10 19:01

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Åh, disse ser nydelige ut!

Dietta 16-01-10 21:48

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Åååå fyttekatta så godt :D Laget de for første gang i kveld, med fyll etter oppskriften og masse sterkt krydder. Nå er vi i himmelen begge 2 her :)
Hurra for deg Nannah :heia::heia:

nellie 18-01-10 11:54

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Dette skal jeg prøve meg på etterpå:D Gleder meg, jeg!
I heart super-oppskrifts-Nannah

Tiki 18-01-10 21:07

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Denne skla prøves altså. Philadelfiaosten er kommet i kjøleskapet.

nellie 18-01-10 22:01

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
var kjempegodt:sikle: Og kjærsten, som ikke spiser lavkarbo syntes de var fantastiske.

hegemora 20-01-10 14:18

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Nå har jeg nettopp smakt disse pizzarullene, og de var jo bare helt fantastisk gode!! Jeg byttet ut halvparten av philadelfiaosten med krydderost.. (vet ikke helt om det utgjorde noen forskjell, men gode var de iallefall!!!):sikle:
Disse blir nok en slager her i huset;)

Tusen takk Nannah for at du deler disse gode oppskriftene med oss.. Jeg er spesielt fan av knekkebrødene dine:D

Klem Hegemora

belte 20-01-10 18:58

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Disse ble helt nydelige, til og med gubben har vært i kjøleskapet og forsynt seg flere ganger. :stortsmil:stortsmil

timich 20-01-10 20:26

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jannicke (Innlegg 793982)
Og hvordan er det å fryse, og så tine opp igjen en slik rull, blir den foringet?

Jeg la noen i fryseren på lørdag og tok de opp igjen i dag (onsdag). De var like gode:D

Tiki 20-01-10 22:49

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Mine ruller står nåå kjøler seg litt. Gleder meg til ny type lunch i morgen. Fryser dere de i stykker, eller det som er igjen av rullen?

timich 21-01-10 21:12

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tiki (Innlegg 819143)
Mine ruller står nåå kjøler seg litt. Gleder meg til ny type lunch i morgen. Fryser dere de i stykker, eller det som er igjen av rullen?

Jeg skar rullen opp i stykker før frysing. Lettere å ta opp den mengden man ønsker da, og det tiner fortere:)

Karissima 22-01-10 13:16

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Jeg laget pizzasnurre på onsdag. Skar rullen opp i stykker og strødde revet ost og krydder på før jeg stekte dem igjen til osten smeltet. Nyyydelig. Hadde besøk av min yngste sønn i går og han spiste opp det som var igjen så nå må jeg lage ny porsjon :hungry:

Imse 23-01-10 22:22

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Da er maten til morgendagens skitur sikret;) Jeg lurte fælt på hva jeg skulle ta med som var OK å spise kaldt, utenom salat. Så nå blir det pizzasnurrer til niste. Disse er bare så fantastisk gode.

vaskeklut 05-02-10 16:57

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Brente fingertupper? Amatører :D :rulleøyne

Jeg putta på meg sånne grytevotter, og tok tak i bakepapiret og rulla fra "baksida, slik at jeg ikke tok i rullen med vottene, men hadde bakepapiret i mellom. Grytekluter eller en håndduk gjør nok susen det og! :D

Nå ligger rullen ute på kjøkkenet og kjøler seg. Jeg er så sulten, og det ser så godt ut :eek:

Mocca :) 07-02-10 11:27

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Nå står mine pizzasnurrer til avkløling. Gleder meg til å smake!
Skal på jobb i ettermiddag. Greit å ha med seg dette i matpakken. :)

bakern 10-02-10 20:45

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Kjempe gode pizza snurrer.En innertier :)

Tiki 10-02-10 22:30

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Tror tomat er en stopper for meg, og lurer på om denne tomatpureen jeg bruker til disse bremser også? Men ksnakje prøve å lage uten det. Men blir kanskje litt tamt da? Noen som har prøvd?

Modezty 10-02-10 22:55

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Disse så kjempegode ut! Tror faktisk de redder fredagen for meg - hadde egentlig planlagt en liten "sprekk" da, men nå slipper jeg!

Har et tips når det gjelder å rulle sammen - bruk hvite bomullshansker som du får kjøpt på apoteket. Funker veldig bra på krumkaker - og sikkert til pizzasnurrene også :)

Jeg kokvasker hanskene - og de holder seg ganske bra. Har et par jeg forbeholder til matlaging .

Jabba 11-02-10 09:04

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Jeg tror jeg skal prøve disse til helgen - og få gubben til å rulle sammen....han tåler mye mer varme enn meg...... *ler*

Iset 11-02-10 09:22

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut (Innlegg 827406)
Brente fingertupper? Amatører :D :rulleøyne

Jeg putta på meg sånne grytevotter, og tok tak i bakepapiret og rulla fra "baksida, slik at jeg ikke tok i rullen med vottene, men hadde bakepapiret i mellom. Grytekluter eller en håndduk gjør nok susen det og! :D

Det var det jeg gjorde, men jeg får liksom ikke rullen så STRAM på den måten. Skulle hatt den strammere rullet sammen.

Iselilja 17-02-10 13:29

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Disse blir middagen i dag. Kjempespent, spesielt siden jeg synes vanlige oopsier smaker altfor mye egg! :) Krysser fingrene.

Iselilja 17-02-10 20:11

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Det ble nydelig! :hungry: Brukte halvparten naturell- og halvparten hvitløk&krydder-Philadelphia. Og masse krydder. :)

Definitivt ikke siste gang jeg lagde disse!

Iset 17-02-10 20:12

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Lurt å bruke Philadeplphia med smak, det skal jeg neste gang!

lrvi 17-02-10 22:01

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Ca hvor mange karbo er det i en snurr?

anette76 18-02-10 19:44

Sv: Nannahs oopsie pizzasnurrer
 
Disse var sinnsykt gode :)

Tusen takk!!!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no