Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   A farewell to arms ... and tummys and thighs and double chins (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51737)

Meep77 14-04-12 16:58

A farewell to arms ... and tummys and thighs and double chins
 
Hei alle sammen :),

Her kommer jeg trampende inn. Kort og brutalt så er jeg en meget overvektig frøken, som nå er lei av flesket og vil ned i vekt. Dette gjør jeg for meg selv, mannen min og den nydelige nyfødte datteren vår.

Jeg var en gang i tiden slank og sporty, hadde fin flat mage og muskler i armene....sukk hvor ble de av :veitikke:

Så byttet jeg land, jobb og fikk meg kjæreste! Da ble det null trening, mye festing og kosestunde på sofaen. Kiloene hopet seg opp ganske fort, og det var så pinlig å reise hjem på ferie og få høre "oooj du har lagt deg ut litt ja" :hylgrine:

I fjor tok jeg meg litt i nakkeskinnet og gikk ned 12 kilo, meeeeen så ble jeg en smule gravid :stortsmil og da ble prosjektet lagt på is. Jeg gikk opp 10 kilo totalt, men mistet det meste igjen når lillejenta kom. Men jeg har jo fremdeles mye som skal av. Problemet er jo at jeg fullammer og vil ikke gå så hardt til verks at jeg mister melka eller frigjør miljøgifter i kroppen som lillejenta får i seg. Så jeg får bare ta det litt pent.

Er forresten 173 cm og veier 110 kilo :rodme:. Målet er å komme seg til 70 på en rask men forsvarlig måte.

Gleder meg til å bli kjent med dere og tar imot hjelp, støtte og tips med takk!

Meep77 :geip:

Charlott 14-04-12 18:30

Sv: A farewell to arms...and tummys and thighs and double chins
 
Hjertelig velkommen hit og masse lykke til :D :heia:

Qlio 15-04-12 09:57

Sv: A farewell to arms...and tummys and thighs and double chins
 
Velkommen hit og gratulerer med en liten prinsesse! Her er det mange kloke hoder, selv står jeg nok litt mer på klovnesiden enn svarpanelet du kanskje ønsker nå i starten, men et lykke til og tommel opp får du ikke som!

kennygirl 15-04-12 10:02

Sv: A farewell to arms...and tummys and thighs and double chins
 
Velkommen og masse lykke til :) Og gratulerer med den lille prinsessa :)

Makat 15-04-12 10:11

Sv: A farewell to arms...and tummys and thighs and double chins
 
Hjertelig velkommen og lykke til med ditt nye liv sammen med oss andre:D Dette klarer du!! Full av motivasjon, pågangsmot og en stooor dose tålmodighet!!!

streber 15-04-12 11:24

Sv: A farewell to arms...and tummys and thighs and double chins
 
Lettere sagt enn gjort-men ja-ha tålmodighet, ikke stress. Det blir, til slutt:)Lykke til:)

Yrla 15-04-12 14:06

Sv: A farewell to arms...and tummys and thighs and double chins
 
velkommen! en sakte omlegging er det beste ,så det gjør ikke noe om du kuulern litt pga amming. begynne litt fedon lindberg-aktig? og så kutte ut en og en karborikholdig matvare f.eks?

Meep77 17-04-12 18:43

Sv: A farewell to arms ... and tummys and thighs and double chins
 
Tusen takk for velkomsten! :lol: Gleder meg til å komme igang på fredag! Har lagd en fin handle liste etter å ha kikket rundt på forumet og i de utrolig flotte oppskriftene. Yummy! :sikle:

Skal ta en kikk på Fedon, har hørt flere andre mammaer si at det er en fin måte å starte på!

Uff så noen fæææææle bilder av megselv fra påsken! :_oy: Ser jo ut som en strandet hval på sofaen. Dobbelhake og stor mage og rompe så brei som en buss :hylgrine:. Men så blir jeg litt gira på å komme igang da. Har hentet steppern ned fra gjesterommet og hvert på lang gåtur med vogn idag! :boxing:

Mariann S 17-04-12 18:54

Sv: A farewell to arms ... and tummys and thighs and double chins
 
Velkommen og lykke til :) Og gratulerer med prinsessa :):)

streber 17-04-12 18:55

Sv: A farewell to arms ... and tummys and thighs and double chins
 
Høres ut som du er godt motivert:)

mrs kishty 03-05-12 11:25

Sv: A farewell to arms ... and tummys and thighs and double chins
 
velkommen hit :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no