Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Hun er minst 15 kg for tung (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29215)

jvb 08-11-09 11:58

Hun er minst 15 kg for tung
 
http://www.kjendis.no/2009/11/08/kje...nking/8918510/
'Lillestrøm-spiller Lars-Kristian Eriksen mener Beyonce er for stor. - Alle har jo sine preferanser angående hvordan det personlige kjønn bør se ut, sier han'

Bra bilde de valgte ut av Lars-Kristian også, men det fortjente han virkelig =)

BlirFjong 08-11-09 12:05

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jvb (Innlegg 792872)
http://www.kjendis.no/2009/11/08/kje...nking/8918510/
'Lillestrøm-spiller Lars-Kristian Eriksen mener Beyonce er for stor. - Alle har jo sine preferanser angående hvordan det personlige kjønn bør se ut, sier han'

Bra bilde de valgte ut av Lars-Kristian også, men det fortjente han virkelig =)

Pff.. Han kan bokstavlig talt ta seg en potet.
Syns både Beyonce og Kim Kardashian er flotte damer, men han kan jo ikke si det når hans egen kjæreste er så ekstremt tynn, da blir jo hun fornærmet vet du :p

Charlott 08-11-09 12:05

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
For en arrogant og tomhjernet uttalelse ! Sier vel det meste om denne fyr`n....

Photobscura 08-11-09 12:44

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Eh, hvem er han? Har aldri hørt om fyren, men jeg tenker også litt at enten er han redd for hvordan kjæresten skal reagere dersom han avslører at han foretrekker litt mer urkvinnelige karasterika, eller så kanskje vi snakker et skaptilfelle? :p Nei, det var litt flåsete. Jeg synes både tynne og formfulle kvinner er flotte, det handler jo om hvordan man bærer kroppen, men å si at de damene der har minst femten kg overvekt får meg til å stusse litt. Jeg har minst femten kg overvekt, det sier både en fullstendig kroppsanalyse jeg har tatt, min egen sunne fornuft og spesialisten jeg går til. Og jeg ser da vitterlig ikke sånn ut :p

trillian78 08-11-09 13:11

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Eh, hvem er han?
:lol: Har aldri hørt om fyren jeg heller.

Men både Kim Kardashian og Beyoncé er helt perfekte spør du meg. Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg virkelig ikke hatt behov for å gå ned et milligram. De er jo kjempesexye! Og Lars Kristian er en fjott :p

Imse 08-11-09 13:22

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Noen trenger en virkelighetssjekk. Om kjærestenb hans ser ut som på bildet fra 2005, så ville jeg personlig si at hun veier 5-10kg for lite ass.

Å kommentere andres vekt er en uting. Og mennesker med former er flott og gir et uttrykk for frosighet og moderlighet.

sirimor 08-11-09 13:27

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
For en utrolig tåpelig kommentar!! For det første er jo disse damene utrolig flotte og sexy da!

Men å komme med en slik kommentar i det offentlige rom er helt forkastelig. Ikke for at Beonce noen gang ville få det med seg og bli såret, men for alle de (jeg også litt må jeg innrømme..), som suger til seg alle sånne kommentarer om kropp og vekt. Ikke bra, og veldig uomtenksomt.

Jabba 08-11-09 13:29

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sirimor (Innlegg 792924)
For en utrolig tåpelig kommentar!! For det første er jo disse damene utrolig flotte og sexy da!

Men å komme med en slik kommentar i det offentlige rom er helt forkastelig. Ikke for at Beonce noen gang ville få det med seg og bli såret, men for alle de (jeg også litt må jeg innrømme..), som suger til seg alle sånne kommentarer om kropp og vekt. Ikke bra, og veldig uomtenksomt.

Enig! At enkelte ikke bare kan holde kjeft!!!

mofe 08-11-09 13:29

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 792921)
Noen trenger en virkelighetssjekk. Om kjærestenb hans ser ut som på bildet fra 2005, så ville jeg personlig si at hun veier 5-10kg for lite ass.

Å kommentere andres vekt er en uting. Og mennesker med former er flott og gir et uttrykk for frosighet og moderlighet.

Litt selvmotsigende? Siden du jo kommenter hennes vekt.. ;)

Fluke 08-11-09 13:30

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
For en tosk.

Jeg savner mulighet til å rødprikke folk i RL. Kanskje jeg skal sende ham et rødt kort?

Imse 08-11-09 13:33

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av mofe (Innlegg 792927)
Litt selvmotsigende? Siden du jo kommenter hennes vekt.. ;)

Det var jo ment som ironi;)

sirimor 08-11-09 13:38

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Fluke (Innlegg 792929)
For en tosk.

Jeg savner mulighet til å rødprikke folk i RL. Kanskje jeg skal sende ham et rødt kort?

Jepp, rødt kort til Lars-Kristian Eriksen:p

Bulldog 08-11-09 13:44

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Smågutter liker småjenter, menn liker kvinner. Og vice versa, tror jeg.

Rin 08-11-09 13:48

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av jvb (Innlegg 792872)
'Lillestrøm-spiller Lars-Kristian Eriksen mener Beyonce er for stor. - Alle har jo sine preferanser angående hvordan det personlige kjønn bør se ut, sier han'

Jeg stusser litt over formuleringen hans, jeg. Det personlige kjønn? Virkelig, Lars-Kristian? :D

Lava 08-11-09 13:52

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av 157cm (Innlegg 792942)
Jeg stusser litt over formuleringen hans, jeg. Det personlige kjønn? Virkelig, Lars-Kristian? :D


:lol: Ja den hang jeg meg også opp i! :lol:

Men damene ser flotte ut, ikke mer å si om det.

mofe 08-11-09 14:04

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 792931)
Det var jo ment som ironi;)

Aha :D

Bæret 08-11-09 17:01

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Aldri hørt om ham jeg heller, duster finnes i alle slags former og drakter...

frkprym 08-11-09 17:18

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Synes det er fint han begrunner uttalelsen med at kjæresten hans fikk kommentarer på at hun var for tynn. Det er ekte barneskolefilosofi - ikke mobb kameraten min, for da mobber jeg noen helt andre for å viser at jeg er like tøff...

[SLETTET] utrolig mye mer jeg får lyst til å skrive, men det meste passer kanskje inn i samme kategori - barneskolefilosofi (eller var det barnehage?).:o

Margrethe 08-11-09 17:40

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Etter å ha lest i bloggen til kjæresten hans finner man ut at hun er lavkarber :)

jvb 08-11-09 18:48

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Hehe - nå har vår favorittfotballspiller dementert uttalelsen sin på
http://fotballfrue.blogg.no/1257698581_08nov2009.html

Interessant at han snur dette på hodet og påpeker at om han hadde sagt at Beyonce var perfekt så ville det ha lagt et stort press på "naturlig tynne jenter" :D

Men han har rett i at smaken er delt. Noen liker kvinner, og noen liker kvinner som har kroppsformen til 14 år gamle gutter :P

Jeg tror han lever på en annen klode.

Hillelille 08-11-09 19:47

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Jo men man ser jo hva han foretrekker. Caroline Berg er jo en spiker;)
Seriøst, beina hennes er på størrelse med ...ja...

Photobscura 08-11-09 20:11

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Jeg synes han først og framst har satt kjæresten sin i en veldig ackward situasjon. Hvorfor skal vi plutselig mene noe om kroppen hennes nå? Hun er vel fin hun, det er jo Beyoncé også, men de har jo helt forskjellige kropper. Joda, folk foretrekker forskjellig, men da kan man vel si dét da, i stedet for å rakke ned på andres kropper, og det gjelder like mye de som er tynne og ikke har så frodige former, som de som har timeglasskropper eller whatever. Jeg har ikke særlig mye hofter og rumpe, og ikke har jeg spesielt smal midje. Jeg kommer mest sannsynlig ikke til å ha det når jeg når normalvekt heller, men ingen skal vel komme og si at jeg ikke er kvinnelig for det?

mofe 08-11-09 20:13

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Må si som de andre, å kommentere andres vekt er en skikkelig uting, uansett hvilken "vei" det er..

Margrethe 08-11-09 20:14

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
Jeg ville gjerne hatt en kjæreste som forsvarte meg på den måten. At Dagbladet begynner å bry seg, så vitner det heller om få Dagbladnyheter.

Fin kan være så mangt.

mofe 08-11-09 20:15

Sv: Hun er minst 15 kg for tung
 
.. det blir liksom like dumt som å si "nei gosh, jeg liker ikke de skuldrene hennes altså, altfor firkanta!" eller "herlighet, se på den rare nesa, ikke my cup of tea nei!"

Shut the f up, liksom, og vas rundt i din egen lekegrind, istedet for å forstyrre oss andre! Grr! :rolleyes:


(altså, rettet generelt mot idioter som han herre.. Lars-Kristian)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no