Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Bare 3 kilo igjen! Bare Tre! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35710)

wollafruen 14-08-10 09:19

Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!
 
Ny minstenotering i dag, første gang på to måneder. Det går treeeeeeegt nå når jeg nærmer meg målet. Men ned er da ned, tross alt! :D

Tre kilo da dere!!!!!! Med den farten jeg har nå bør det kanskje gå til jul? ;) Håper det!

grotingeling 14-08-10 09:35

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av wollafruen (Innlegg 915811)
Ny minstenotering i dag, første gang på to måneder. Det går treeeeeeegt nå når jeg nærmer meg målet. Men ned er da ned, tross alt! :D

Tre kilo da dere!!!!!! Med den farten jeg har nå bør det kanskje gå til jul? ;) Håper det!

Ååååå 3 kg, bare 3 kg!!!! Det er jo så og si i mål det!
Gratulere med ny minstenotering forresten, herlig når det tross alt går i riktig retning :heia:

Borghild 14-08-10 09:38

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!
 
Gleder meg på dine vegne Wollafruen. Grattis. :D

Pearl 14-08-10 12:25

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!
 
Gratulerer med kjemperesultat. Jeg trodde kanskje ikke det gikk an å komme lenger ned enn din nåværende BMI på 22,5 med lavkarbo. Du må jo nå være kjempeslank og fin :).

wollafruen 14-08-10 12:55

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare T R E!!!
 
Tusen takk :) Jeg begyner å føle meg veldig vel i den kroppen jeg har fått tilbake nå.

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Pearl (Innlegg 915916)
Gratulerer med kjemperesultat. Jeg trodde kanskje ikke det gikk an å komme lenger ned enn din nåværende BMI på 22,5 med lavkarbo. Du må jo nå være kjempeslank og fin :).

Ja, det begynner å hjelpe, Pearl. Om det ikke går an har jeg da ikke tenkt over :confused: Jeg har et ønske om å komme meg ned til 63,5 for så å stabiliere vekten en kilo-halvannen opp derfra (kommer vel på litt væske igjen når man gradvis venner kroppen til litt mer karber igjen?).

Og så står toning av kropp for tur. Mye styrketrening og fortsette med løpingen - etter halvmaraton i høst.

Det er en ganske deilig følselse når man ser at det nytter. Ser alle fordele og ikke minst kjenner dem, av lavkarbokostholdet. Jeg har fått et helt nytt liv!

Pearl 15-08-10 00:11

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!
 
WoW. HalvMaraton. Jeg er imponert. Hvis du er så flink å løpe så får du sikkert strammet opp alt som skal strammes opp. :)

Popp 16-08-10 12:45

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!
 
Så fantastisk deilig følelse. Gratulerer med en imponerende jobb :hurra:
Lykke til med maraton neste mnd.

Ivett 18-08-10 22:40

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!
 
gratulerer så masse :)

wollafruen 21-08-10 08:38

Sv: Bare 3 kilo igjen! Bare Tre!
 
Og nå fortsetter jammen nedgangen, 66.1 kg i dag! *hoppe opp og ned*


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no