![]() |
Usukrede bær i butikken!
Tok en tur portom frysedisken i butikken, og der fant jeg til min store glede Frosne bær UTEN sukker! Fra Gartner. Der var blåbær, jordbær, rips, solbær, bringebær og skogsbær. :D Pris 56kr/kg, 17kr for en pose blåbær (300g) Bær er glimrende lavkarbomat, proppfull av viktige næringstoffer! Serveres med fløte, krem, eller rørt med stevia. |
ja det er kjempegodt:) de bærene har jeg alltid pleid å kjøpe før, da jeg laget frokostshake hver morgen (DA hadde jeg mye energi da....)
|
Hvilken butikk
Kan du si meg hvilken butikkjede det var, så jeg slipper å lete gjenomm Rema,Rimi,Spar,JokerPrix osv:D
Klem Skorpia |
EuroSpar i Sogndal, bærne var fra GARTNER.
Tidligere har jeg bare funnet lettsukrede bær fra findus... Hva skal de med det sukkeret egentlig :confused: |
men de har de iallefall på Prix og Rimi:) har sett både små og stoore poser. Obs og har!
ja hva skal de med sukkeret, de har jo sukker i ALT. går ut fra at det har noe med konservering å gjøre? men jeg er lei av alt sukkeret. det er jo sukker i kokt skinke tilogmed :rolleyes: |
Konserveringsmetodene
Sitat:
Men de andre bærene vet jeg ikke:) Dessuten er vel nedfrysingsmetodene til industrien noe annerledes enn den vi har hjemme. I morgen får jeg lønning så da er det. løp og kjøp.............. det enkleste er ofte det beste:D Med litt krem på blir det namnam. |
Har prøvd et annet merke: "Friste" (Prøvde blåbær og jordbær)
Fant det på COOP Mega, kostet 78 kr/kg. GARTNER sine var best! Mer smak! :) |
Jeg spiser også disse bærene. Fyller en kopp med frosne bær om kvelden og lar dem tine i kjøleskapet til morgenen etter. Da blander jeg dem i en mild naturell yoghurt og har i litt kli. Nam nam :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43. |