![]() |
Trenger litt hjelp!
Jeg har prøvd å komme igang med ketolyse kuren i 3 uker nå..
men i all verden hvor vanskelig skal være.. jeg ramler alltid ut etter ett par dager.. er det noen som har noen metoder for å holde seg på. noen gode ord kansje. litt motivasjon.. er ikke så lett når det bor 3 andre i huset som ikke er på diett. mye fristelser her og der.. noen som har lyst til å hjelpe meg litt? |
Sv: Trenger litt hjelp!
Kjøp inn litt brie, nøtter og bær slik at du kan fyse på det istedenfor å spise ting du skal ligge unna :)
|
Sitat:
Det skal jeg gjøre.. andre små ting man kan momse litt på? blir jo ikke så mye søtt på denne dietten. :) |
Sitat:
|
Sitat:
syns den smaker som en skje kakao pulver. hehe! men det er jo noe man venner seg til..:stortsmil |
Sitat:
Var ikke overbegeistra til å begynne med jeg heller :D :D Ellers så er et tips å ta deg et stort glass drikke om du er i ferd med å spise noe du ikke burde. Ofte er man egentlig tørst når man kjenner sult :) |
Sitat:
light brus kan man vel drikke? ingen karbo i de fleste! |
Vel, det er kunstige søtningsstoffer i brusen og produsenter kan faktisk skrive 0 karbo per 100 gram så lenge det er under 1... I en halvliter kan det derfor være tett opptil 5 karbo..
Mange opplever stagnasjon av lightbrus og det beste er om brus er noe man drikker sjelden.. Vann er undervurdert ;) Jeg pleier å fylle en 2 liters mugge, ta i en c-vitaminbrustablett så jeg får litt sitronsmak på vannet :) |
Sitat:
såpass ja.. hmm! da er nok best med vann ja.. det skal jeg prøve..:) |
Sitat:
|
Prøv kokosmelkkakao dersom snopesyka blir for sterk.
2 dl Santa Maria Thai kokosmelk ( Mest fett og minst karber) 1/4 ts kakao litt søtning En fløteskvett Bland sammen og hiv inn i mikron på 2,5 min.. Enjoy! |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58. |