![]() |
Liker ikke sjømat:(....
Jeg Er det noe jeg kan spise/få i meg som erstatter det jeg får i meg i fisk/annen sjømat?....
Oljer e.l.? |
Sv: Liker ikke sjømat:(....
Du kan ta omega 3. :)
Men liker du ikke reker og ingen fisker? Fisk er jo omtrent som kjøtt, det er vanvittig mange forskjellige smaker og kombinasjoner. |
Vel jeg liker desverre ikke fisk, men kompenserer med å ta omega 3 kapsler. eller så går det i egg og kjøttmat som jeg heldigvis er glad i.
Av fisk så er det stort sett bare Kveite, stekt fjell ørret og marinert laks jeg virkelig liker. ellers så tvinger i jeg i meg litt andre typer fisk ,men greier aldri å spise meg ordentlig mett på fisk. Tradisjonnelle fiskemåltider prøver jeg i det lengste å unngå. |
Omega 3 har jeg:)
Liker røyka makrell og røyka laks... That's about it... Og jeg KAN spise laksekoteletter...men da er det bare for å spise det, ikke fordi jeg har lyst på.. Og jeg må ha MASSE MASSE saus/dressing, så det smaker minst mulig fisk... Liker ikke reker, krabber, hummer osv. heller:/.... Tro meg - skulle ØNSKE jeg likte... |
Skjønner. Jeg skulle ønske jeg likte oliven, fettrander (skjærer alltid av alt fettet både på koteletter og bacon...), kyllingskinnet osv. Jeg er svært kresen på "mat som har hatt foreldre".
|
hehe...uff...ja...
Jeg må faktisk bare la være å tenke sånn jeg.... Men er spesielt ekkelt med kylling....og egg faktisk... Men jeg mener og tror at de skal spises...det er det som er meninga.. Hvordan folk behandler dyr/fugler før de kommer i magen vår, det er en annen ting.... jeg liker heller ikke fettrander..Urk...kvalm bare av tanken...Liker ikke smaken eller konsistensen.... Samme med reker igrunn...ekle å tygge..*grøss* |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45. |