![]() |
Treg mage (mildt sagt). Hjelp!
tror magen er skikkeli treg denne uken, muligens forstoppet. har spist fiberrik både igår og idag, men den føles veldig oppblås, og er ikke bommelom-villig. (beklager, men sånn er det.. :)
noen som har noen råd? tenkte rett og slett på å spise en overdose med sukkerfri mentos, men fins vel noe bedre..? |
Sv: treg mage (mildt sagt). hjelp!
Sitat:
Ta ett par spiseskjeer linfrø og hiv de i ett glass med vann og la de svelle i ca 1 time før du spiser de:-)Hjelper i allefall alltid meg:-) klem |
Sitat:
Eller helt enkelt spise mye mindre fiber-rik:D |
hh, frustrerende dette her. har hørt at det hjelper med fiberrik jeg, så spiste to igår og to idag. hm. :confused: :confused:
får ta en tur på helsekosten imorgen da, så kanskje det begynner å skje ting.. :cool: |
ja,gjør det!:D
Eller søk her inne på søkfunktionen med ordet TRØG MAGE eller hard mage eller noe..syns vi har diskuteret dette førr..så får du flere tips:D |
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=treg+mage
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=treg+mage her er vartfall to linker:D |
pøs på med grønnsaker, helst grønne, eks spinat og brokkoli, det hjalp på meg.
|
Sitat:
skal forresten prøve de frøene og! høres ut som en herlig cocktail. ehh! :eek: |
( og jeg har løpt på tredemølle, drukket masse vann og spist fiber (rik) og litt (tja..) grønnsaker, så nå skal det sies at jeg er temmeli desperat! ) :p
|
Biola biola biola :ja:
|
Har du ikke fått fart på magen etter alle disse rådene, bør du prøve magnesiumpulver. 1 ts utrørt i litt vann vil det helt sikkert sette fart på sakene!:D
|
Sitat:
|
Sitat:
Magnesiupulveret røres også ut i vann, men bruser ikke. Det virker sterkt avførende så en teskje bruker å sette fart på systemet! :p |
Fant en oversikt over mulige løsninger her :)
|
Kjempeflott oversikt Frøy!:)
|
Sitat:
Får du forstoppelse av å spise fiberrik mat så drikker du for lite etter måltid. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:52. |