![]() |
Snack-a-Jacks
hei har ei venninne som sier at ho spiser snack-a-jacks
jumbo cheese...og e leste på karbo den og d va 5gr per 100 og 0,5 per cake....men på ingredienser står d ris, mais(uten spirer) osv....noen som vet om d e tilfelle at man kan spise dette???? håper på svar:rolleyes: |
Sv: Snack-a-Jacks
Hva stod det om fiber, fett og protein? Noe må den jo inneholde:confused:
|
Jegkan ikke på noen måte tro dette er lavkarbomat. Er det egentlig mat i det hele tatt? :o Hvorfor vil du spise det?
|
0,5 gram karbo per jumbo-kake? Nei det tror jeg ikke, det høres umulig ut. De veier jo lite, men de består jo av 90 % karbo?
|
Det må være skrivefeil. Sånne greier er fy-mat. :p
|
Disse inneholder mellom 70 og 80% Karbo.
Styr unna! Tabell her: http://www.quaker.dk/no/product_snackajacks.html |
Tror det heller er fett, de 5 %...
|
ja så d va mere i de små, men i de store så står d :
Ingredienser: ris, mais(uten spirer), ostekrydder, mysepulver (fra melk), ostepulver, smaksforsterker, (mononnatriumglutamat), gjær, ekstraktpulver, krydder:farge, paprikaekstrakt, gurkemeie, solsikke, olje og salt. energi : 8,0gr Protein: 81,0gr Karbo. : 5,0 Hvor erav sukkerarter: 3,5 Fett: 0,9 Kostfiber:1,0 natrium:0,6 ho hadde iallfall fått beskjed at d gikk ann å spise... personlig synes e de e kjempe gode me ost på, men ingen tap om e ikke kan spise de, kjekt å vite, venninna mi spiser masse av de!! for per cake blir d ifølge pakka 0,5karbo. iallfall på denne smaken!!!:rolleyes: |
Sitat:
Du har nok blingsa litt. Det står 81 karbohydrat. Og karbohydrater er sukker. |
Sitat:
tusen takk for svar:p |
OK da er det en annen tabell jeg leser. Og hvis det du skriver er riktig er disse ok!
Beklager min egen "blingsing"! |
Sitat:
|
|
hehe godt mi e flere....og e som e så påståelig ;)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34. |