Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Atkins kosthold (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Atkins produkter kommer til Norge! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=105)

HP 26-01-04 10:43

Atkins produkter kommer til Norge!
 
Jeg kontaktet Atkins International igår...

Fikk svar i dag:
Sitat:

Thank you for your inquiry. We are actually going to be visiting Norway in the coming weeks to explore opportunities within the region. We expect to begin distribution in your area by June of this year.
Gleder meg til Juni! :D

Iset 26-01-04 15:01

æææ så lenge til da, men gud så kjekt at det endelig kommer hit. har misunt amerikanerne lenge, pga det sinnsyke utvalget de har av Atkins der borte.

Skorpia 26-01-04 15:30

Så flott
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
æææ så lenge til da, men gud så kjekt at det endelig kommer hit. har misunt amerikanerne lenge, pga det sinnsyke utvalget de har av Atkins der borte.

Det gleder jeg meg også til:D
Kommer det kun til Oslo i første omgang eller?
Godt å se at det er liv i deg også, du har ikke hørt et pip fra deg der på 11 dager. Begynnte å lure på om du var virkelig syk?

Klem fra Skorpia

HP 26-01-04 15:32

Når en amerikaner skriver "your area" så mener de nok hele norden! ;)

Maz 28-01-04 23:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HP
Når en amerikaner skriver "your area" så mener de nok hele norden! ;)

Det stemmer nok.

Husk at selv om de har sinsykt utvalg så er ikke alle produktene etter en norsk gane. Mye er altfor søtt. Men det blir uansett billigere enn å bestille fra USA.

fatso 29-05-04 15:15

Atkins produkter til Norge?
 
Nå er vi snart i juni... Er det noen som har hørt noe mer om produktene kommer til Norge og hvor?:D

Albertine 03-06-04 13:11

NÅ er det juni, og jeg har ikke hørt eller sett noe til de fantastiske produktene!

ayliah 03-06-04 13:59

ikke jeg heller.....
 
sukk..... http://smileys.smileycentral.com/cat/4/4_9_9.gifhar prøvd å finne ut noe selv om disse fantastiske produktene..men verken sett eller hørt noe.....!dumt.....!!:o

Iset 11-06-04 15:16

Jeg har sendt mail til Atkins.com og hørt om det idag, så kan jeg kopiere inn svaret her når jeg får det, hvis dere vil. :)

fatso 20-06-04 18:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Jeg har sendt mail til Atkins.com og hørt om det idag, så kan jeg kopiere inn svaret her når jeg får det, hvis dere vil. :)

Ja!!! Jeg vil kjempe gjerne høre når du får svar! :)

Iset 20-06-04 18:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av fatso
Ja!!! Jeg vil kjempe gjerne høre når du får svar! :)

Hmmmpfr har enda ikke fått svar. Skikkelig tregt!

Nille 22-07-04 17:14

Ja ???????????? Vi venter fremdeles vi !!;)

Iset 22-07-04 19:34

De har enda ikke svart, så jeg driter i det. USERIØST!!

Summer 22-07-04 19:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
De har enda ikke svart, så jeg driter i det. USERIØST!!

Kansje du kan sende dem en vennlig påminnelse om mailen du sendte og påpeke at du ikke har fått svar..:)

Iset 22-07-04 19:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lise
Kansje du kan sende dem en vennlig påminnelse om mailen du sendte og påpeke at du ikke har fått svar..:)

Kan godt det, men kan ikke flere skrive til dem? Så MÅ de svare, kan ikke ignorere dusinvis av mailer som handler om det samme hehe, og så ser de jo etterspørselen. :D

Summer 22-07-04 23:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset
Kan godt det, men kan ikke flere skrive til dem? Så MÅ de svare, kan ikke ignorere dusinvis av mailer som handler om det samme hehe, og så ser de jo etterspørselen. :D

jeg melder meg på kampanjen jeg...:)

libr 04-08-04 21:10

har noe hørt noe ang Atkins produktene??????? kommer de/har de kommet??????

fatso 04-08-04 23:02

Jeg har skrevet til Atkins uten svar, men har hørt rykter om at et firma i Norge skal pre-lansere det i september, og med fullsatsning i februar. Jeg har mailet de og venter svar om det stemmer. Skal oppdatere dere så fort jeg vet!:rolleyes:

Iset 04-08-04 23:12

Syns det er rart at Atkins-firmaet ikke gidder å svare. Jeg sendte en ny mail for noen uker siden, har ikke fått svar nå heller. Useriøst kaller jeg det!

libr 05-08-04 09:28

jeg sendt oxo en mail i går... får e hva som hender....

VI VIL HA ATKINS TIL NORGE!!!!!!!!!!

libr 07-08-04 20:28

svar fra akins
 
hei hei:D

jeg fikk svar i dag fra Atkins ang produkter som vi så gjerne vil ha hit;)

"Thank you for your inquiry regarding the sale of Atkins products in Norway

We understand the demand for Atkins products within Norway and intend to launch products there this year. We have evaluated several distributors within your region, and have recently chosen a qualified business partner to assist us with our brand"

Sincerely Jennifer Leibrock


Dette KAN jo se lovende ut:D

Iset 07-08-04 23:21

JAAAAAA!! Gleder meg ihjel!!!!

elian 20-08-04 12:17

Har produktene kommet til Norge enda? Noen som har fått tak i det??

Fedonisten 20-08-04 13:06

Har nok ikke kommet enda - for som det står i ett tidligere innlegg så skal produktene lanseres i Norge i løpet av året. Tar sikkert litt tid.


Men NÅR det skjer - så tror jeg vi kan regne med at vi legger merke til det. Blir sikkert ANNONSERT MED STORE BOKSTAVER.

Tror jaffal jeg!!

Betta 21-09-04 07:35

Celina skal selge Atkins-produkter!
 
Se denne fæle artikkelen fra Dagbladet. Celina Middelfart skal importere Atkins-produkter til Norge, det går ikke upåaktet hen i de etablerte ernæringskretser.

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/21/408900.html

Betta


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:07.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no