Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Dr Lindbergs (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29)
-   -   Vektnedgang …? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=10686)

cathrine 23-10-06 15:55

Vektnedgang …?
 
Jeg snoker litt rundt her inne, også er jeg nyskjerrig...

Dere som bruker Lindbergs metode går dere mye ned i vekt? Og hvor lang tid har dere brukt?
Og hva spiser dere? Hvordan ser en typisk dag ut for dere?

:)

chili 09-11-06 16:19

Sv: Vektnedgang..?
 
Gode spørsmål!
Hvorfor har ingen svart? .....:confused:

Skal prøve ut Lindberg, jeg nå.

Må lete i forumet, da, om det er noen lignende tråder MED svar i...

Nille 09-11-06 23:38

Sv: Vektnedgang..?
 
Det er nok lite svar fordi Lindbergerne her inne ikke er her om dagen ....
Eller iallefall veldig få.....

De jeg har hatt kontakt med (bl.a. i familien) har gått ned ca. 0.5 kg pr uke. Noen ganger mer, noen ganger mindre. Jeg har satt både mor og stefar på Lindberg kost. (dvs. stefar er vel "lurt" til å tro at han fant på det selv, for han vet alltid best selv :rolleyes:)

En typisk dag ? Mor sier hun bruker Lindberg kokeboka og "Kost i Balanse" boka si hele tiden og finner oppskrifter derfra. Etter at hun fikk låne "Fedons Metode" av meg er hun helt på styr. Der var det nemlig satt opp forslag til 4 ukemenyer. Nå har hun fått "ny giv" og er på vei ned igjen etter lengre stillstand og litt mye kake..... På grunn av copyright kan jeg ikke poste menyene her. Men kjøp boka !!

chili 14-11-06 11:35

Sv: Vektnedgang..?
 
Er "fedons metode" den nyeste boka? og er det den som er mest utfyllende?
Hvilken bok anbefales er det vel egentlig jeg lurer på...

Nille 14-11-06 12:57

Sv: Vektnedgang..?
 
Fedons Metode er en oppdatert versjon av Kost i Balanse.
Og den nye utgaven er etter min mening mye bedre enn den gamle ! Anbefales absolutt !

oysteinsor 15-11-06 15:31

Sv: Vektnedgang..?
 
siden jeg begynte med Fedon i August har jeg gått ned ca. 9 kg. I de siste ukene har jeg gått ned ca 0.5 kilo i uken. Men jeg skal ikke gå så veldig mye mere ned.

Jeg bruker noen av oppskriftene i Fedonboken, men den er for begrenset for mitt bruk.( Mye oppskrifter med bønner etc. men barna mine er ikke spesielt begreistet for det ). Jeg bruker oppskrifter fra mangen bøker og tilpasser de til fedon sine prinsipper. Går greit for meg.

Ukeplanene har jeg aldri prøvd å følge.

Har også trent litt mer enn jeg gjorde før. Det er nok viktig å kombinere endring av kost med mer trening.

Hilde3 19-01-07 19:21

Sv: Vektnedgang..?
 
Jeg starter på Fedonkurs på mandag og kan rapportere hvordan det går. Jeg håper på å gå ned 0,5 1 kg. i uken. Satser på at kneet holder slik at jeg får trent masse. Gleder meg....:) :) :)

Elanessë 29-01-07 21:19

Sv: Vektnedgang..?
 
Jeg har nettopp begynt, men håper å kan rappoertere en god del nedgang etterhvert :)


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no