![]() |
Carbo-grabbers
fant denne linken, noen som vet noe om den??
http://www.matoghelse.no/carbo-grabb...112-48651.html |
Sv: carbo-grabbers
He he jeg aner ingenting om dette produktet men personlig synes jeg nå det er best å holde seg unna karbo på den "naturlige" måten og ikke ved hjelp av piller... Virker som noen vil tjene penger på lav-karbo ved å appelere til de som föler at de ikke kan leve uten bröd og sukker... Ganske lavmål egentlig..
|
Sitat:
men jeg tenker at det sikkert er greit for de som vet bevist at de skal sjeie ut me fy mat, som sagt bare lufter temaet.... |
Sikkert en mulighet det der med å bruke de på en kontrolert utskeielse( Hvis de funker da), men vil ikke det gi en mulighet for at man skeier ut oftere og oftere og ender opp med et dårlig kosthold som man kaller lav-karbo??:eek: Hehe tanken er jo smart den. Er millioner av mennesker der ute som leter etter slankepiller som funker.. Men jeg kommer ikke til å gi dem mine penger.. :cool:
|
neida deler din mening....men for de som ikke er så sterke som oss:D er det kanskje ett alternativ....
hadde håpet at noen viste noe om disse pillene, sånn at jeg hadde noe å fortelle til mamman min;) |
Jeg er (ikke så uventet kanskje) i mot alle typer "slankepiller". Det er å lure folk for penger. Og om de hadde hjulpet og virket slik reklamen sier, så ville det jo vært enkelt, ikke sant. Da hadde det vel ikke vært overvektige mennesker rundt oss ? :snill:
Det er få slike piller som har "umiddelbar virkning", dvs. at en kan spise pillene av og til når en kan skeie ut. Det er ikke slik kroppen vår funker. Jeg har aldrihørt om noen (andre enn i reklamen) som har tatt av noe som helst med slike produkter. Men om en vil kaste pengene ut vinduet........:rolleyes: |
Sitat:
Går på en søkemotor (Norsk helst?) og søk på hvitbønne, wellex, eller phaseolamin.F.ex: http://www.althelse.com/default.asp?artid=1195 http://www.allekvinner.no/index.php?...=347&Itemid=49 Faktisk vært gjennomført studier ved sykehusuniversitetet i Tromsø (mener jeg det var) som bekrefter virkning. (Dette gjaldt visst et spesifikt produkt) |
Sitat:
bra artikler......vet at de fleste reklamer lover gull og grønne skoger?, (eller hvordan var det uttrykket) men man føler seg litt tryggere når det er blitt testet i Norge, iallfall jeg. Personlig ville jeg ikke bruke piller men det var ikke det det var snakk om. Folk må ta sine egne valg for kroppen sin, det eneste vi kan gjøre er å informere de om mulighetene så er det opp til dem selv å avgjør hva de vil gjøre med det....;) |
Sitat:
Sitat:
Nå var det ikke Wellex det var snakk om her, men Carbo-grabb. Det er et litt annet produkt har jeg lest. Og selv om stoffet de inneholder virker hemmende på karbohydrater, hjelper det altså ikke å ta en pille og tro at en kan hive innpå for det ! Men jeg er helt enig i at folk må gjøre sine egne valg ! :) |
det går jo an å ta dem viss du skal i selskap ..eller på julaften når det finnes mat med mye karbo i
ser ingen problem med det svigerinna mi gikk på dem i ett år å tok mye av eg har nå tenkt å ta dem i jul tiden..når det trengs:) |
Fattern brukte dette over 1 år gikk ned ca. 25 kilo - synes ikke det er så verst da han fortsatte med sitt vanlige kosthold.
Om de funker for alle er vel en annen ting. |
Vi bare presisere et par, tre punkter:
|
Trur ihvertfall at HOVED-virkestoffet er det samme, hvitbønne-ekstrakt. Eller tar jeg feil?
|
Sitat:
Det er Wellex som er dokumentert "klinisk utprøvd". Man kan være uenig eller enig i måten undersøkelsene/studiene er utført på. Her strides de lærde, som med så mye annet. Men som sagt (igjen) hvis noen vil prøve, så for all del. Bare ikke bli skuffet og leie om det ikke funker ! :) |
Jeg brukte Wellex en periode før jeg begynte med lavkarbo - det eneste jeg oppnådde var masse luft i magen :o og tom lommebok. Mulig at det funker for noen, men garantert ikke for alle nei!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41. |