![]() |
Treningsdagbok Icerus 2007
Da er et nytt år startet, og jeg fant ut at jeg ville lage en ny logg for treningen min fremover.
Målene: trene 3-4 ganger i uken. 2-4 ganger håndball + treningssenter først noen av gangene 1-2 ganger i trening på studio. Målene skal måles: innen slutten av mars: ca. 3 ganger i uken, samt sjekke kondisjon via coopertest på tredemølle. Innen slutten av juni: ca. 4 ganger i uken, samt måling via coopertest. Skal legge inn nåværende coopertest resultat innen utgangen januar 2007 første trening i år, Tirsdag: 02/01/07 45 min rask gange ( langs veien) |
Nr. 2
03/01/07
15 min elipsemaskin 15 min sykkel 15 min uttøyning 1 time håndball 15 min uttøyning - er godt fornøyd med dagen i dag... :D |
Nr. 3 januar
04/01/07 Torsdag
Var med et nytt lag på trening. Trente aktivt i ca 1 time, selv om vi holdt på lengre. Så 60 min håndball kan med god samvittighet registreres i dag :) |
Sv: Treningsdagbok Icerus 2007
Fredag : 1 time på studio
Søndag: kamp Uke 1 rapport MAndag - ingen Tirsdag - 45 min rask gange Onsdag -1 time studio + 1time håndball Torsdag - 1 time håndball Fredag - studio 1 time Søndag - ca 1 time Totalt: 5 t 45 min ( 5 dager) |
Uke 2
Planlagt uke 2
Mandag - håndball 1 time Tirdag - håndball 1 1/2 time Onsdag - håndball 1 1/2 time Torsdag - håndball 1 1/2 time Fredag - studio Lørdag/søndag - studio |
Nr 6
Håndball 1 time 08/01/07
|
-Tirsdag 09/01/07
TRente 1 og 1/2 time aktiv håndball. Kjenner at jeg er stiv i beina i dag :)
|
Ingen trening Onsdag.
Torsdag: 1 1/2 time håndball. Mye løping Mandag og onsdagstreningene blir tatt bort, ettersom jeg nå har valgt klubb. |
Ble ingen helgetrening...
Ukens oppsummering: 3 håndballtreninger 0 studiotreninger total tid denne uken: 4 timer |
Uke 3
Kun håndball trening den 16.
= 1 1/2 time denne uken:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: |
Uke 4
Mandag: styrke på armer og skuldre - ble ikke gjennomført pga MK seminar
Tirsdag: håndball - gjennomført (middels tøfft) 1 1/2 time Onsdag: hviledag - gjennomført :) Torsdag: håndball - skal på denne i dag - utført Fredag: Rumpe + lår + legg (kondosjon og styrke) - ble ikke gjort Lørdag: hviledag Søndag: mage/rygg + bevegelighet- ble heller kondisjonstrening 1 time (elipse/sykkel og tredemølle) Da var planen skrevet, og bare innstillingen igjen som avgjør hva som blir utført...:( |
Uke 5
Mandag- studio Tirsdag - Håndball Onsdag - hvile Torsdag - Håndball Fredag - studio Lørdag - hvile Søndag studio Helgen blir endret dersom vi drar til Geilo. Men må skaffe ski til både meg og sambo. Håper på å finne brukte Carving ski i nærheten. |
Uke 5 Ble ikke som planlagt.
Kun trening tirsdag samt geilo i helgen da:) BLir en del CARVING :D |
Uke 6
MAndag - hviledag
Tirsdag - håndball - utført. Trakket skevt igjen, så nå har jeg litt vondt :( Onsdag - studio- nei Torsdag - håndball - utført Fredag - studio - nei helgen - 1 x studio- nei da var det planlagt...:o :o |
Uke 7
mandag - 20 min sykkel:p
tirsdag - meldt på spinningtime..:o - utført :D onsdag torsdag- håndball - utført men bare 1 time fredag- 45 min spinning helgen - søndag 45 min spinning |
Mandag- hviledag, utført uten problemer ;)
Tirsdag- håndball - utført Onsdag- spinning - utført Torsdag- håndball - blir ingen pga kamp. Jeg skal ikke være med pga at overgangen ikke er i orden enda. Fredag- spinning - har laget planer men vi får se:):):) lørdag- hviledag søndag- spinning ( hvis jeg orker:rolleyes: , Dersom jeg skal på fest lørdag kan det være at jeg heller tar en vanlig dag med styrketrening på apparatene på lørdags formiddag i stedet) |
Uke 9
Mandag: håper på spinning
Tirsdag: håndball Onsdag: spinning Torsdag: ingen trening Fredag: spinning Lørdag Søndag - en av helgedagene på studio -Tror ikke at noe av dette blir utført siden jeg har vært syk siden helgen. Så står over trening denne uken. Kommer kraftig tilbake neste uke. |
Uke 10
MAndag 5/3 - ingen trening - helt riktig, var på makeup kurs i stedet :D:D:D
Tirsdag 6/3 - håndball - utført, selv om det føles som om hoftene mine har låst seg på fremsiden.. Onsdag 7/3 - forhåpentligvis spinning, hvis ikke blir det en time med vekttrening. har meldt meg på, så nå får vi se... Torsdag 8/3 - aner ikke. Vet ikke når jeg er tilbake fra legebesøket, og hva som kommer frem der. Fredag 9/3 håper på en spinningtime helgen - en dag på studio så skal jeg være fornøyd... Håper at denne uken blir bedre enn forrige:rolleyes: |
Uke 11
ingen planlagt trening
|
Sv: Uke 10
Sitat:
Heia ! :heia: :heia: |
Hei Chilli og takk for god oppmuntring :)
Neste uke (uke 15)er alt planlagt at skal bli mye bedre Tirsdag - håndball Onsdag - studio Torsdag - håndball 1 dag i helgen skal jeg på studio, tror jeg da:o |
Uke 16
Ettersom uke 15 heller ikke gikk som planlagt kommer her en test på opplegg for uke 16. Trenger virkelig å komme meg i hardtrening dersom jeg skal nå vektmålet mitt innen august. Håper på å gå ned minst en str.
Mandag - ettersom jeg skal til tannlegen så håper jeg på å være tidlig nok hjemme til å ta en treningsøkt på studio. Tirsdag - første håndballtrening på lang tid. - hardtrening i 1 1/2 time. Mye løping Onsdag - hviledag - utført Torsdag - håndball - kan vel si ca 30 min aktiv trening :( Fredag - spinning + litt aparater - ble ikke noe av :( Lørdag - dykke, skal ha folk - var å dykket, så det teller absolutt som trening denne uken... Søndag - dagen derpå. Så kun hvile ;) - utført |
Uke 17
Mandag - hviledag - utført :) Tirsdag - håndball 1 1/2 time - utført :) Onsdag - spinning/apparater 1 time - ble hviledag i stedet Torsdag - Håndball treningskamp - utført Fredag - hviledag - spinning 1 time Lørdag - apparater på morgenkvisten - ble ikke noe av Søndag - Hviledag - utført |
Uke 18
Mandag - hvile Tirsdag - hvile Onsdag - hvile Torsdag - Håndball - 2 timer på studio Fredag - Spinning/ Dykking - Hvile Lørdag - Dykking - Hvile Søndag - Hvile - 2 timer på studio |
Uke 19
Mandag - hviledag - utført Tirsdag - spinning og håndball trening 2,5 timer - utført Onsdag - studio - ikke utført Torsdag - Håndball - gjennomført, men lite trening. Ble bare 1 time, samt liten intensitet. Fredag - Spinning - er påmeldt så går nok i dag :) - ikke utført :( Helgen 1 dag studio - ikke utført :( |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24. |