![]() |
Forbrenningspiller!
Hei! I går var det en link til en side hvor man kunne kjøpe noen piller som økte forbrenningen din. Den lå på førstesiden og nå er den borte!! :( Kostet 149 kr for 90 kapsler. Fikk ikke lest alt..
Har noe prøvd disse? Fungerer de sammen med ketolyse dietten? |
Sv: Forbrenningspiller!
Hei! De annonsene som ligger på forsiden er tilfeldig hentet inn fra Google og er tilpasset slik at de handler om kosthold, kosttilskudd, slanking osv. Du får evt. bare oppdatere forsiden med jevne mellomrom, så dukker kanskje annonsen opp igjen.
Jeg går selv på ketolysekuren, men holder meg til de tablettene som er laget til den kuren (+ litt tran og ekstra c-vitamin av og til). Hvis du søker litt rundt i forumet her, så kan det hende at noen har prøvd pillene eller har noe positivt/negativt å fortelle om dem. Uansett: Lykke til videre! :) |
Har ikke prøvd, og er veldig skeptisk til slike ting...
Hadde satset på jevne måltid (spis hver 3-4 time). det øker også forbrenningen, men på en sunn måte... |
Sitat:
|
Takk folkens!
Det var cayenne tablettene jeg mente! Annonsen er her nå, så jeg var inne å så på de.. Men er det noen som har prøvd de sammen med ketolyse kuren?? Er også litt skeptisk til "slanke piller".. |
De slankepillene jeg har hørt om fungerer utmerket om man følger den vedlagte mat og treningsplanen :rolleyes:
Jeg er meeeget skeptisk :ja: |
Vil tro, at OM det har en effekt, har det med basal-temperaturen å gjøre (som alle sterke kryddere, -hvitløk, chili, sennep, cayenne, etc) så er den effekten MARGINAL!
|
da ville jeg nok heller hatt masse chili i maten:D myyye bedre ;)
|
Sitat:
|
Slike piller er det bare en ting å si om. Juks og fanteri. Noen har en vanndrivende effekt som gjør at man går ned noen kilo. Og det er IKKE sunt.
Hvis noe høres ut som det er for godt til å være sant, ja da er det som oftest ikke sant. GLEM pillene, spis lavkarbo og ta en joggetur! (det finnes piller som hjelper, men de foreskrives av lege, og man skal følges opp nøye) |
Beklager å måtte si det, men det finnes INGEN slankepiller som virker. Det er kun om legging av kostholdet, måten man spiser på, HVA man spiser og hvor mye - og bevegelse - som hjelper !
Hadde det vært en pille som virket (lovlig og ufarlig uten bivirkninger) ville det vel ikke vært overvektige personer - og oppfinneren ville ha vært søkkrik og verdensberømt ! |
Hvis du vil bruke piller og dop for å nå målet ditt, så kan du prøve anabole steroider. De hjelper både med å miste fett og å bygge opp muskelmasse.
Hva? Anbefaler jeg anabole steroider! Nei, på ingen måte. Anabole steroider er noe dritt, og det vet kanskje du også. Men er du villig til å stappe piller, så får du enten noe som ikke virker, eller du får noe som virker og har mange fine bivirkninger og da kunne du like godt brukt anabole steroider som annen dritt. Tren og legg om kostholdet, du. |
Sitat:
|
Det er faktisk en pille som virker men den får du bare på resept. Jeg har prøvd den selv og den funka (husker ikke navnet). Men den var forferdelig dyr. Og etter at jeg slutta med den så gikk jeg selvfølgelig opp igjen. Men man lærer jo ikke noe av det da. "Ta en pille og bli slank". Nei, takk. Man må lære seg å legge om kostholdet over tid, det er det eneste som hjelper i det lange løp. Piller er bare en nødløsning og varer i kort tid, og de fleste funker jo ikke heller da. Så det er bortkastede penger både hvis de virker og ikke virker. Man må lære seg sunne matvaner istedet.
|
Sitat:
|
Nå er det ju sånn att Jeanett,som spurte om denne cayennepilleren går på ketolyse og er kjempe flink..Trur absolutt ikke att hun trur dette er en mirakel pille,uten kanskje ett ekstra hjelpemiddel sammen med lavkarbo. Noe som kan hjelpe for forbrenningen,ettersom hun har prøvd de fleste "mirakelkurer" og jojo- slanket sig mye, noe som antagligvis har ødelagt hennes forbrenningen mye..
Som jag har førstått så inneholder denne ørter og naturlige æmnen, så att dra paralellen med anabola er ju drygt syns jag.. |
Men hvis poenget er å få i sek sterkt krydder, så kan man jo putte det direkte i maten? :)
|
Sitat:
|
Sitat:
A.s er medikamenter som IKKE kan sammenlignes verken med eplecidereddik, cayennekapsler, eller andre "vidunderkurer"...Om disse helsekostproduktene i verste fall er virkningsløse, har a.s både kraftig virkning OG bivirkning, og er potensielt dødlige. Skal man først kjøpe "drømmer" i pilleform, er det bedre med noen som KANSKJE har LITT virkning (og da muligens kun placebo), enn medikamenter som man VET er farlige. Enig? |
Som sagt (men nå med mellomsetningen redigert ut for klarhet):
Hva? Anbefaler jeg anabole steroider! Nei, på ingen måte. Anabole steroider er noe dritt, og det vet kanskje du også. Men er du villig til å stappe piller, så har de som virker mange fine bivirkninger, og da kunne du like godt brukt anabole steroider som annen dritt. Eksempel: Ephedrin. Men uansett håper jeg min "anbefaling" av anabole steroider er grei å lese nå: er noe dritt. |
Sitat:
|
Sitat:
Kortversjonen: Forbrenningspiller er noe dritt. Penger ut av vinduet og smerte inn i levra! |
Jeg synes denne tråden tar litt av her.. Jeg lurte kun på om noen hadde testet de sammen med keyolysekuren. Jeg visste ikke at hvem som helst kunne legge inn annonse her.. Det der med anabole steroider var stygt gjort å ta opp.. Ingen sammenheng i det hele tatt..
Men uansett så har jeg snakket med noen på helsekosten å fått råd der. Det blir ikke noen caye piller på meg. Prøver meg heller på ekstra mye grønn the! |
Jeg har kjøpt disse pillene, mest fordi jeg er veldig frossen og har mye problemer med fordøyelse. Har bare tatt de noen dager, men synes jeg har blitt bedre. Det negative er at de er i kapsler som skal blandes ut i varmt vann. Det blir altså en slags te, som er ganske sterk...
|
Sitat:
Det er google som serverer reklame som er relatert til innholdet - ordene som er brukt på sidene, og hvor i verden du kommer ifra. Vi har ikke kontroll med hva som kommer av reklame. Det den enkelte kan gjøre er å rapportere (klikk "annonser fra gooogle" lenken under annonsene) en annonse som upassende til google, slik at de kansje skjerper seg - eller dere kan rapporterer domenet annonsen peker til til HP slik at han kan legge det til i sperrelisten. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:52. |