![]() |
Fiber???
Leter etter atkins fiber... men har ikke funnet det. Hva kan jeg ta for å få magen i gang?
|
Sv: Fiber???
Finnes ikke Atkins Fiber her tror jeg. Iallefall har ikke jeg sett det noe sted her i Norge.
Men om du trenger å få magen i gang går det av seg sjøl om du spiser fiberrike grønnsaker, nok fett og drikker mye vann. I begynnelsen av lavkarbo får du i deg mye mer fiber enn "normalt", derfor kan det "hardne til". Hard mage har som regel 3 årsaker:
Den feilen de fleste gjør er at de ikke spiser nok grønnsaker. Full kvote etter tillatte lista er veldig viktig. Det er en av grunnene til at jeg maser sånn om GRØNNSAKENE ! Og da mener jeg IKKE issalat ! De beste fiberkildene når det gjelder grønnsaker er: Brokkoli, blomkål, asparges, asparges bønner, grønnkål, fennikkel og bok choi (ligner på kinakål). Det er viktig å drikke mye vann, men ikke alt på en gang. Minst 2.5 liter pr dag - spredd utover hele dagen. Det kan også lønne seg å kutte ut koffeinholdige drikker som kaffe, te eller Cola. Håper det løser seg ! :) |
Tusen takk for kjempe godt råd, men det er desverre :( ikke nok for magen og tamen min. Trenger ekstra kosttilskudd. ALLE råd mottas med takk:)
:) :) :) :D |
OK, forstår ikke helt hvorfor ikke maten skulle hjelpe, men om alt som har med mat, vann og bevegelse ikke hjelper, så kan du prøve Dr. Torkil Andersen (Slank med Ketolysekuren) sitt råd:
Sitat:
|
Sitat:
Haster ut for å kjøpe i morgen... og håper på at det funker. Takk takk :) :) :) :D ;) |
trenger veldig noe som kan brukes fast også:)
hilsen MASA :rolleyes: :D |
Sitat:
Også store doser C-vitamin, kan få fart på ting! |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34. |