![]() |
Noen som har kjenskap til denne boka?
Noen som har erfaring med denne boka? Har den i bokhylla... men den er stort sett uåpnet...:rodme: *Lurer på om jeg ikke skal investere i en Atkins eller Lindberg i stedet for denne...*
Den sikre veien til vekttap Dropp karbohydratene http://www.bokkilden.no/bilder_r/dropp-karbo.gif Boken inneholder enkle regler for hva du kan spise, mer enn 50 lekre lav-karbohydratoppskrifter og retningslinjer for en vegetarisk diett. Gå ned i vekt med en ny og sunn tilgang: Spis færre karbohydrater. I motsetning til andre mer ekstreme lav-karbohydratkurer, tillater denne kuren et moderat inntak av sunne karbohydrater. Den tillater også at du spiser frisk frukt og grønnsaker, mye protein og lite sunt fett, så du går ned i vekt uten å gå på kompromiss med helsen.
|
Sitat:
Når det er sagt er enhver lavkarbo bok et skritt i riktig retning ! Siden jeg ikke har lest boka skal jeg heller ikke "fordømme" den ! Jeg stiller bare spørsmål ! Kan du være så snill å lese boka Solstråle, og fortelle oss hva den handler om ?? Syns det hørtes litt interessant ut .... Og oppskriftene kan sikkert være gode for oss også ?? Du kan poste oppskriftene (hvis du gidder altså ! :o ) Så kan vi flytte dem inn der de passer i vårt kosthold her inne ?! |
Jeg har lest boka. Synes teorien er bra, men når det kommer til å sette det ut i praksis, så dolker forfatteren seg selv i ryggen (ved bl.a. å ikke tørre å bruke så mye fett som hun i teoridelen skriver er nødvendig). Det er en bok man leser litt i, og så står den i bokhylla. Det er ikke en bok man får inspirasjon av igjen og igjen og igjen. Men nå når du først har boka, Solstråle, så kan du jo lese teorien.... :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32. |