![]() |
Hvilken Protein Delite er best?
https://www.drlindbergs.no/page/inde...1&parentid=218
Det skal være 8 smaker men jeg finner ikke alle, ikke på Proteinfabrikken heller. Men jeg vurderer bringebær, jordbær og sjokolade. Hvilken er best? |
Sv: Hvilken Protein Delite er best?
Sitat:
|
Jeg synes alle smakene er gode, holder kanskje en liten knapp på bringebær. Mitt første møte med Protein Delite var Lemon Cheesecake i et digert spann, kjøpt fra Proteinfabrikken, og den var knallgod i frokostpannekake :sikle:... Dessverre er innholdet fortært for lenge siden, og den har ikke vært å få tak i siden.
Dette proteinpulveret smaker i alle fall godt, i motsetning til mange andre typer jeg har prøvd :wacko: ... |
Smaken er som baken :D
Delite er alt for søtt for min del, kjøpte enn boks for noen år siden ,men har enda ikke nådd bunnen. Jente protein ;) Forøvrig lurer jeg på om noen av jentene har prøvd TN sitt spesial protein for jenter? http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=698 |
Jeg syns bringebær er best i smoothie (med bær, olje og yoghurt/biola)
Sjokolade er best hvis jeg kun blander med melk. :klem: |
hvis jeg kjøper en sånn boks med protein... hva skal jeg i så fall bruke det til? (og vær så snill å ikke si at det skal blandes med egg og melk)
|
Er det veldig søtt altså? Jeg er svært ømfintlig overfor søtt nå, syns til og med 86 % sjokolade begynner å bli for søtt, og har ikke rørt brus, verken lett eller vanlig, på 2 måneder. Ingenting søtt smaker godt lenger, så jeg tror kanskje dette pulveret hadde blitt for søtt for meg?
Men jeg MÅ ha proteinpulver for jeg får i meg for lite proteiner! |
Sitat:
|
Bruker det bare sammen med egg og fløte og denslags, så jeg har dessverre ingen gode tips til deg Jeef :nei:.....
|
Sitat:
Jeg tenker: hvis du lurer på hva du skal bruke en boks med proteinpulver til - så kanskje du ikke har behov for det? Det går jo fint an å leve uten, men jeg syns det er en grei måte å få i meg proteiner når matlysten er dårlig. Pluss rett etter trening. Tåler du ikke egg og melk? :klem: |
http://www.ej-shop.no/index.php?cPath=12_7
Jeg må bare få lov til å anbefale dette pulveret her, er utrolig godt! Jeg pleier å blande det med melk og vann, det smaker sjokolademilkshake :D .. som blir ekstra tykk og god hvis den står 30min i kjøleskapet før den drikkes. Dessuten kan man jo lage en slags "frokostpannekake" av den, men med sjokoladesmak? (Proteinpulver, ett egg, havregryn og splenda. Philadelphia på toppen. Nam!!! ) |
Sitat:
|
vet noen hvilke butikker som fører disse? sunkost har de ikke, for det har jeg sjekka ut.
|
Sitat:
:) |
Har kjøpt på Life-butikker, i tillegg til Proteinfabrikken :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Soya- eller rismelk må da være ypperlig å blande proteinet med? Jeg elsker soyamelk med vaniljesmak, rismelken med vanilje er også god. :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:43. |