![]() |
Lavkarbo oppskriftbok
Tenk å samle sammen alle de fantastiske oppskriftene her inne til en svær oppskriftsbok...
Jeg hadde iallefall kjøpt den.. mye kjekkere enn å lete opp på pcen og printe ut... er det noen som vil ta på seg å lage og gi ut ei lavkarbo.no's ultimate kokebok? Sikkert noen penger å hente der også |
Sv: Lavkarbo oppskriftbok
jeg satt å tenkte på d samme i dag. hadde vært kjempe lurt. jeg er veldig avhenig av nye spennende oppskrifter, liker ikke å spise d samme hele tiden. jeg er med!:D :D :D
|
Åh for en super ide. Bruker mye tid på å lete etter oppskrifter på nye retter man kan spise ja.
Vet Skaldemann lager ny bok nå, noen som vet hva slags bok? Håper det er oppskriftsbok da :) |
ja hadde vært morro med en oppskriftsbok med oppskrifter herfra...
men da må man vel få tilatelse av alle de som har lagt ut oppskriftene vel? |
Sitat:
Jeg har iallefall gitt min tillatelse til Skaldemans forlag om at mine oppskrifter kan brukes. Men mange har jo hentet inn oppskifter andre steder i fra. Noen har også lagt inn oppskrifter og gitt dem ut for å være sine egne, - også har de kanskje funnet den et annet sted. Vanskelig å sjekke slikt. Det er en uoversiktlig jungel av hva som er lov og ikke lov. Forlaget Lille Måne (de som har utgitt skaldemans bok) sjekker sikkert opp i dette. |
Den som vil kan få min isoppskrift. :D
Den står og går i iskremmaskinen nå og jeg har tyvsmakt på den. :p Nam! :) Trixie :) |
Sitat:
Det kan jo hende at en del av oppskrift - eierne på forumet syns det er en bra ide, da... :) Min ene er min ide / oppskrift, hvertfall. chili. |
ja det hadde ikkje vært feil.var ikkje så mye oppskrifter i ketolyse boka
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:28. |